Periudu di Distanza Sociale Circle in a Zona Verde in Izmir

periodu di distanza suciale cù cember in zona verde in Izmir
periodu di distanza suciale cù cember in zona verde in Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà iniziatu una applicazione di distanza suciale cù un cercolu in Kordonboyu, chì hè frequentatu da millaie di persone, soprattuttu in i mesi d'estate. E persone di Izmir sò soddisfatte di l'applicazione.

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì ùn hà micca rinunciatu à e misure mentre e misure di coronavirus eranu rilassate, hà sbulicatu novi terreni in Turchia. A Municipalità Metropolitana hà iniziatu l'applicazione di distanza suciale cù i cerchi in Kordon, chì hè frequentatu da a ghjente di Izmir. Cusì, serà assicuratu chì i citadini seguitanu a regula di distanza suciale mentre riposu.

I squadre di u Dipartimentu di Parchi è Giardini di a Municipalità Metropolitana di Izmir traccianu cerchi cù un diametru di 6 metri à intervalli di 2,5 metri in Kordon, chì hè custituitu da una zona verde di a dimensione di 4 campi di football. Mentre disegnà i circles, si usa a resina d'acqua chì ùn dannu micca l'erba. E linee sò previste per esse ripintate mentre l'erba cresce.

I residenti di Izmir sò felici di dorme

A ghjente di Izmir hè cuntenta di l'applicazione. Dichjarà chì hà trovu a misura di u circhiu in u locu, Ramazan Demir hà dettu: "A distanza suciale hè assai impurtante per a nostra propria salute è per e persone intornu à noi. A municipalità metropolitana di Izmir hà pigliatu sta misura. Hè assai impurtante per u nostru populu per rispettà questu ", disse. Gül Berber, invece, hà dichjaratu chì hè piacevule à pusà nantu à a spiaggia mantenendu a distanza suciale, mentre Yusuf Süleymanoğlu hà dettu chì sta pratica di a Municipalità Metropolitana di Izmir deve esse supportata è allargata.

Dopu l'applicazione Kordon Karşıyaka spiaggia, Bayraklı cuntinuerà in spazii verdi in diversi punti di a cità, cumprese a costa, u giardinu di Buca Hasanağa, l'area di ricreazione Bornova Aşık Veysel.

"Tu site in u circulu"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer hà ancu annunziatu l'applicazione nantu à u so contu di e social media cù e seguenti dichjarazioni: "O site fora di u circulu o sarete in questu". Murathan Mungan, sicuru, ùn hà micca scrittu ste parolle pensendu à i ghjorni chì campemu. Ma cum'è a "nova normale" vene à a vita, in u Kordonboyu di Izmir, Karşıyaka Per mantene a distanza fisica nantu à a spiaggia, stà sempre in u circulu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*