Industria Ferroviaria è Sistemi di Gestione di Qualità

l'industria ferroviaria è i sistemi di gestione di a qualità
l'industria ferroviaria è i sistemi di gestione di a qualità

Se l'industria ferroviaria hè cunsiderata in quantu à l'approcciu di qualità, pò cuntene assai standard è sistemi di gestione. A larghezza di l'applicazione hà tante applicazioni in una industria cusì cumpleta.

ISO 9001: 2015 Sistema di Gestione di Qualità in Ferrovie

U sistema di gestione di qualità ISO 9001: 2015, chì hè cunsideratu l'antenatu di quasi tutti i standard, hè u standard di basa più necessariu. U sistema di gestione ISO 9001 pò esse facilmente applicatu in quasi ogni puntu in u settore ferroviariu è e so catene di furnimentu cunnessi, da l'infrastruttura tecnologica inter-istituziunale à tutti l'impiegati in a gestione.

ISO 45001: 2018 Sistema di Gestione di Salute è Sicurezza Occupazionale per Sistemi Ferroviari

A sicurità di u travagliu trova u so postu trà i standard indispensabili in settori pesanti è à risicu altu cum'è e ferrovie. Tantu cusì chì hè quasi ubligatoriu di implementà u sistema di gestione di a sicurezza di u travagliu ISO 45001. Ancu s'è u sistema OHS ùn avia micca stu standard, seria definitivamente implementatu in tutte e linee di cummerciale cuparti da i sistemi ferroviari. Puderaghju facilmente in nome di Adldocument chì se ISO 9001 hè a locomotiva chì porta a carica di i requisiti legali più obligatorii di u settore, pudemu paragunà u vagone più pesante à ISO 45001.

Ancu esaminà l'esempiu seguitu in quantu à l'OSS in e ferrovie serà abbastanza per capisce quantu hè impurtante stu documentu in termini di settore.

Standard Tecnologicu Indispensabile: ISO 27001: 2013 Sistema di Gestione di a Sicurezza di l'Informazione

Indipendentemente da a perspettiva, l'industria di i sistemi ferroviari include parechje tecnulugia novi in ​​quantu à l'applicazioni di sicurezza di l'infurmazioni.

A dimensione di l'imprese in u settore, u gran numaru di l'imprese domestiche è internaziunali è e grande imprese di a listessa scala in i so fornituri portanu a sicurezza di l'infurmazioni di i clienti à u primu. Inoltre, postu chì queste istituzioni sò principalmente istituzioni pubbliche naziunali è internaziunali, ISO 27001 revela l'impurtanza di a sicurità di l'infurmazioni.

L'affidabilità è a gestione di a cunniscenza anu un postu diversu nantu à e ferrovie. I disinni, l'ultime tecnulugia aduprate, è e so invenzioni, mudelli di utilità è u almacenamentu di l'infurmazioni di brevetti sò pussibuli solu cù ISO 27001. Hè precisamente per questu mutivu chì i fornitori chì anu da participà à l'appalti publichi si uniscenu è ogni fornitore certifica questi sistemi di gestione separatamente.

Sè vo site pruducia per istituzioni pubbliche, ottene sti certificati ISO hè obligatoriu à u livellu legale.

ISO 10002 Cliente Reclamazione è Sistema di Gestione

In i ferrovie, u travagliu ùn finisce micca solu per furnisce prudutti è servizii. À a fine di u ghjornu, quandu si tratta di a vita umana, a satisfaczione di u cliente fine è senza difetti deve esse vicinu à perfetta.

Nisun pruduttu pò truvà l'uppurtunità di esse usatu in ferrovie senza passà per numerosi testi è cuntrolli. Una di e cundizioni primarie hè chì millaie di cumpunenti è tecnulugii chì custituiscenu un sistema ferroviariu oghje deve esse cumpletu cù tutti i normi. Se l'attenzione hè pagata, si pò vede chì ci sò parechje norme chì devenu esse rispettate in produzzione ligati à e ferrovie.

Pezzi certificati CE obbligatori

Hè impensabile chì qualsiasi cumpunente in i veiculi di u sistema ferroviariu ùn hà micca un certificatu CE. Ancu s'è u marghjenu di l'errore hè inacceptable in u settore induve a sicurità hè basatu, ùn saria micca sbagliatu per dì chì l'unicu gruppu d'errore accettabile ùn hè nunda, ma e cundizioni scientifiche. Tuttavia, ancu questu ùn pò micca esse accettatu cum'è una scusa.

L'unica suluzione à parechji prublemi, cum'è i sistemi elettrici, i pezzi chì travaglianu sottu pressione è carica è sguassate constantemente, è metalli chì si stendenu in l'estiu è l'invernu, hè di installà solu prudutti marcati CE nantu à i sistemi ferroviari.

A cuntrariu di i sistemi di gestione, a marca CE include solu e parti chì rispettanu i requisiti di l'Unione Europea dati à i prudutti. Ùn hè micca realisticu avè un certificatu CE senza un sistema di gestione cum'è ISO 9001: 2015.

Infine IRIS Management System

International RailwayIndustry Standard "International IRIS Standard" hè un standard di gestione di qualità sviluppatu per l'industria ferroviaria è scrittu solu per i sistemi ferroviari cum'è treni, metro, tram, vagoni è locomotive. Ùn hè micca faciule di implementà u standard IRIS, chì hè cumplettamente cumpatibile cù e pratiche di e ferrovie. L'ottenimentu di un sistema di gestione IRIS hè diventatu ubligatoriu in 2014 è hè statu dumandatu da TCDD cum'è un documentu ufficiale cum'è una cundizione d'offerta.

Cumu avemu dettu à u principiu di u nostru articulu, u standard IRIS, chì hà un mudellu seriu cù tutti i sistemi di gestione, determina i principii basi di l'industria.

In riassuntu, u settore ferroviariu, chì e so cundizioni di l'industria pesante sò digià difficiuli cù linee chjaru, deve avè un sistema di gestione in cunfurmità cù tutti i normi scritti quì è passà l'auditi cù punteggi assai alti è avè certificati ISO.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*