Versu l'offerta in a linea di metro di Bursa City Hospital

ospedale di a cità di Bursa versu l'offerta di a linea di metro
ospedale di a cità di Bursa versu l'offerta di a linea di metro

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà firmatu dui protokolli impurtanti chì farà respira u trafficu di Bursa. Mentre u protokollu riguardanti u trasferimentu di a Linea di u Sistema Ferroviariu di l'Hospital Emek City à u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture, chì hà intrapresu a custruzzione, hè statu firmatu, u protocolu riguardanti a cunnessione di Demirtaş OSB nantu à a Ring Road hè statu firmatu trà Metropolitana è Autostrade.

"A Decisione di u Cunsigliu di Ministri nantu à l'Amendamentu di a Decisione riguardu à a Determinazione di e Cundizioni per l'Imprese, a Ripresa è Dopu à a Completazione di i Sistemi di Trasportu Ferroviari Urbanu, Metros è Strutture Relative da u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture", YHT -La Linea di Prolungazione di l'Ospedale Citatinu hè stata ancu aghjunta. Dopu chì sta decisione hè stata firmata da u presidente Recep Tayyip Erdoğan è publicata in u Gazzetta Ufficiale di u 25 di ferraghju, u trafficu trà Bursa è Ankara hà acceleratu. Infine, cù u protocolu firmatu cù u Sindaco Metropolitanu Alinur Aktaş è u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture, a Linea di Sistema di Ferrovia Legera di l'Ospedale Emek-Şehir hè stata trasferita à u Ministeru per i prucessi di fabricazione. Sicondu u protocolu firmatu, a Direzzione Generale di l'Investimenti Infrastrutturali uttene l'autorizazione da u Dipartimentu di Strategia è Budget per a Presidenza per chì u prugettu sia messu à appellu. A Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali, chì trasfirirà a linea à a Municipalità Metropolitana dopu chì l'offerta hè stata fatta è chì tuttu u prucessu di fabricazione hè finitu, furnisce ancu l'alimentazione di veiculi di u sistema ferroviario.

Tender in ghjugnu

Ricordendu chì l'Hospital di Bursa City, chì hà una capacità di letti tutali di 6 in 355 ospedali differenti, hà furnitu servizii assai boni da a so apertura, u presidente Aktaş hà dettu chì travaglianu in rotte di trasportu alternative à l'uspidale. Bursa hè una cità in rapidu sviluppu è pruvemu d'utilizà l'opportunità sia di a nostra Municipalità Metropolitana, di u nostru statu è di i nostri diversi ministeri per eliminà diversi prublemi, in particulare u trafficu è u trasportu, chì sorgenu cù stu sviluppu. Emek-Șehir Hospital Rail System Line hè unu di sti prughjetti. Spergu chì, s'ellu ùn ci hè nunda di male, l'offerta serà fatta in ghjugnu. Stu protocolu chì avemu fattu hè in relazione cù questu. Cù stu protokollu di trasferimentu, u nostru Ministeriu farà tutte l'affari è e transazzione. In ogni casu, ci sarà una linea di sistema ferroviaria custruita da u Ministeru per a prima volta in Bursa ", disse.

Cunnessione DOSAB nantu à l'Autostrade

U presidente Aktaş hà dettu chì u sicondu protocolu impurtante chì respirarà u trafficu di Bursa hè firmatu cù a Direzzione Regionale di l'Autostrade. Ricordendu chì a Zona Industriale Organizzata Demirtaş hè una OIZ assai attiva, ma ci hè un pesu per a cità in quantu à u trafficu, u sindaco Aktaş hà dettu: "Avemu travagliatu nantu à una linea ligata à a cunnessione di a Zona Industriale Organizzata Demirtaş à a Ring Road, chì avemu citatu prima. Avemu fattu un protocolu cù a nostra Direzzione Regiunale di Strade in quantu à sta linea. Faremu l'opere d'espropriazione è di paisaghjolu. Tutti l'altri prublemi ligati à a custruzzione apparteneranu à a nostra Direzzione Regiunale di l'Autostrade. Speremu, quandu sti dui studii sò finiti, ci saranu dui muvimenti impurtanti per riduce a carica in u trafficu di Bursa, ancu s'ellu pare dui prublemi diffirenti. Vogliu chì queste firme sò benefiche per Bursa. Vogliu ringrazià u nostru Ministru di i Trasporti Adil Karaismailoğlu, i nostri deputati è i mo cumpagni di squadra per u so sustegnu è cuntributi.

Mappa di a linea di metro di l'ospedale di a cità di Bursa
Mappa di a linea di metro di l'ospedale di a cità di Bursa

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*