A Nostra Industria Cuntinuerà A So Strada cù Passi Confidenti

a nostra industria hà da cuntinuà a so strada cù passi sicuri
a nostra industria hà da cuntinuà a so strada cù passi sicuri

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà dettu chì mantenenu viva a produzzione in ogni circustanza è hà dettu: "Implementeremu pulitiche chì aumenteranu u nostru putere cumpetitivu senza esitazione. A nostra industria cuntinuerà a so strada cù passi sicuri ". disse.

DEVImu FOCUS IN OPPORTUNITÀ

U Ministru Varank hà assistitu à a riunione di u Cunsigliu di Amministrazione Estensu di l'Organizazione Suprema di e Zone Industriali Organizzate (OSBÜK) via videoconferenza. Nutendu chì l'epidemie di Covid-19 cuntinueghja à scuzzulà parechji equilibri in u so discorsu, Varank hà dettu: "Questu hè u periodu in quale campemu; Pò esse un scossa tempuranee à u mondu, o si pò trasfurmà in un stalemate à longu andà chì lascia danni permanenti. Qualunque sia u casu, avemu bisognu di stà forti è fucalizza nantu à l'opportunità chì stu periodu ci offre ". disse.

LUTTE CON L'EPIDEMIA

Spieghendu chì a Turchia s'hè differenziata positivamente da parechji paesi in a lotta contru l'epidemie, Varank hà dettu: "Avemu fattu passi critichi in i campi di l'impieghi, u finanziamentu è l'assistenza suciale. Avemu facilitatu e cundizioni per prufittà di l'indennità di travagliu di cortu tempu per ùn fà aggradisce i travagliadori è i patroni. U numeru di appiicazioni hà superatu 3 milioni è mezu. Finu a ora, 2 milioni è mezzo di persone sò stati pagati ". disse.

Ùn permetteremu micca

Sottulineendu chì a Turchia hà una solida infrastruttura di pruduzzione è R&D, Varank hà dettu: "Ùn permetteremu micca à l'industria turca di debilitatu". disse. Nutendu chì mantenenu a produzzione viva in tutte e circustanze, Varank hà dettu: "Implementeremu pulitiche chì aumenteranu u nostru putere cumpetitivu senza esitazione. Cusì, a nostra industria hà da cuntinuà a so strada cù passi fermi ". disse.

TU SEI NOSTRU AMICA

Enfatizendu chì anu da cuntinuà à stà à fiancu à tutti quelli chì volenu espansione e so attività, fucalizza nantu à l'investimentu è creanu impieghi, Varank hà dettu: "Mentre prutegemu i nostri settori tradiziunali, sustenemu più forte i settori di valore aghjuntu è di tecnulugia intensiva. Cum'è rapprisentanti OIZ, sarete i nostri cumpagni in tuttu stu prucessu ". usatu e frasi.

TUTTE L'OPERAZIONI INIZIATE

Sottulineendu chì ci sò sviluppi significativi in ​​u fronte di a produzzione, Varank hà dettu: "Tutte e fabbriche principali di l'automobile anu iniziatu e so attività. Ci sò ancu movimenti in l'imprese tessili. L'industria di l'alimentariu, a chimica, a farmaceutica è l'imballaggio cuntinuanu a so strada. hà fattu una dichjarazione.

MANUALE DI PRECAUZIONE DI TSE

Varank, chì hà fattu 5 raccomandazioni à i membri di u cunsigliu di direzzione di l'OSBÜK, hà cuntinuatu cusì: U primu è u più impurtante hè di assicurà a salute di i vostri impiegati. Avemu preparatu una guida nantu à e precauzioni. Publicaremu stu documentu di guida preparatu da TSE in un ghjornu o dui. A nostra seconda aspettativa hè chì site dinamicu. Terzu, rinfurzà a vostra pusizioni in e catene di supply. Quartu, duvete sforzà per aumentà i vostri tassi di indigenizazione. U mo ultimu suggerimentu hè; Ùn deve micca posponà i vostri investimenti di trasfurmazioni digitale chì aumenteranu a produtividade.

A SCOGLIA DI L'ECONOMIA

Nutendu chì u settore industriale hè u pumu di l'ochju di l'ecunumia, Varank hà dettu: "Tuttu u nostru sustegnu hè à a vostra dispusizione. Fate a forma di a nova normale. Quandu l'epidemie finisci, l'ecunumia di Turchia cuntinuerà in a so strada più forte da induve l'abbandunò ". disse.

U presidente di l'OSBÜK, Memiş Kütükcü, hà dichjaratu ch'elli sò pronti à participà à a diffusione di u screening Covid-19 in l'OIZ. Ricordendu chì anu dettu chì a produzzione ùn deve esse fermata in Turchia dapoi u primu ghjornu di u prucessu pandemicu, Kütükcü hà dettu: "Avemu cuntinuatu a produzzione cù a determinazione di i nostri industriali è u sustegnu di u nostru statu". disse. Kütükcü hà trasmessu e dumande di l'industriali OSB à u Ministru Varank.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*