Esportazione di u Sistema d'Armi Controlled Remote da ASELSAN à Bahrain

L'esportazione di u sistema d'arme di cuntrollu remoto da aselsan à bahrain
L'esportazione di u sistema d'arme di cuntrollu remoto da aselsan à bahrain

ASELSAN, una di e cumpagnie principali in u settore di a difesa è a tecnulugia internaziunale, hà firmatu un novu cuntrattu di vendita per l'esportazione di sistemi d'arme cuntrullati à distanza per l'usu di e plataforme navali in u Regnu di Bahrain.

U scopu di mantene a so prestazione in termini di vendite è record di produzzione ottenuti in 2019 in 2020 ancu, ASELSAN hè presente in u mercatu di u Golfu per più di 10 anni, in più di e so ultime esportazioni di sistemi d'arme cuntrullati à distanza in i paesi di u Golfu; offre soluzioni di difesa è tecnulugia à i paesi di a regione per via di vendita diretta, prugrammi di trasferimentu di tecnulugia, pruduzzione lucale è cumpagnie joint venture.

U scopu di sviluppà spazii d'investimentu è di cooperazione per i paesi membri di u Cunsigliu di Cooperazione di u Golfu è soprattuttu u Regnu di Bahrain in u prossimu periodu, ASELSAN hà sviluppatu cù successu sistemi d'arme cuntrullati à distanza in diverse cunfigurazioni chì ponu esse aduprati in diverse piattaforme terrestri è maritime. usu di 20 paesi diffirenti, cum'è u risultatu di a so strategia di crescita sustenibile.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*