Ministru annunciatu! I voli internaziunali versu 15 destinazioni in 9 paesi partenu da u 15 di ghjugnu

U Ministru hà annunziatu chì i voli internaziunali à u paese cumincianu à ghjugnu
U Ministru hà annunziatu chì i voli internaziunali à u paese cumincianu à ghjugnu

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà annunziatu chì anu riavviatu gradualmente i so voli internaziunali per copre alcuni paesi da oghje, dopu à i voli domestici chì anu iniziatu u 1 di ghjugnu cum'è parte di i novi passi di nurmalizazione.

Spieghendu chì i voli internaziunali sò stati iniziati in modu cuntrullatu è l'operazioni di volu pianificate seranu realizate cù i paesi senza risicu, Karaismailoğlu hà sottolineatu chì, in u risultatu di i studii cù l'autorità sanitarie naziunali è internaziunali, seranu fatti voli cù standard più sani è più sicuri. Spieghendu chì e misure per cumbatte l'epidemie sò state pigliate à u più altu livellu, u Ministru Karaismailoğlu hà ricurdatu ancu chì l'aeroporti sò stati certificati in linea cù e previsioni di u Ministeru di a Salute è u Cumitatu Scientificu per u focu di Kovid-19. Karaismailoğlu, chì hà dettu chì 53 aeroporti seranu avà equipati di misure contr'à l'epidemie è serviranu in modu sicuru, hà dichjaratu chì e misure di certificatu sò sparte cù altri paesi in voli internaziunali.

U Ministru Karaismailoğlu hà spiegatu chì cù l'apertura mutuale di i voli internaziunali, l'accordi cù i paesi cuntinueghjanu à esse fatti è hà dettu: "I voli seranu fatti in Olanda, Germania è Inghilterra u primu ghjornu di voli, è à 15 destinazioni cù 9 paesi in ghjugnu. 15. Mentre i nostri accordi cuntinueghjanu, aumenteremu gradualmente u numeru di paesi di destinazione è destinazioni ". Ricordendu chì misure simili sò state prese in tutti i paesi di u mondu durante l'epidemie, Karaismailoğlu hà sottolineatu chì crede chì u numeru di paesi chì facenu voli internaziunali aumenterà rapidamente per via di u fattu chì u sogliu impurtante in a lotta contru l'epidemie hè lasciatu. è hà nutatu chì a pianificazione di u volu di cumpagnie private cuntinueghja ancu.

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu ancu chì ci sò regule impurtanti da seguità in i voli, è hà dettu: "Hè imperativu chì rispettemu queste regule per a prutezzione di tutti noi è di i nostri amati". Karaismailoğlu hà dichjaratu chì, à l'iniziu di e regule, tutti i passageri sò tenuti à portà maschere in l'aeroporti è l'aerei è compie un furmulariu d'infurmazioni di i passageri nantu à i voli d'arrivu. Karaismailoğlu hà dettu: "Tutti i nostri passageri chì arrivanu seranu esaminati è quelli chì mostranu sintomi seranu testati. Sta prucedura serà annunziata à i passageri da a compagnia aerea prima è durante u volu. I passageri chì testanu pusitivi ùn saranu micca ammessi in u paese è seranu deportati. In tutti i voli, e compagnie aeree rispetteranu e regule in a guida di l'epidemie di e compagnie aeree è di l'aeroportu publicata da DGCA. I permessi di volu per i paesi induve i voli seranu lanciati seranu coordinati cù u Ministeru di a Salute.

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Cuntinuendu u so travagliu ininterrottu è e negoziazioni sottu a guida di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, a Turchia esce cù successu da stu prucessu cù a so postura stabile, determinazione è previsione. In u periodu dopu, dicemu "Ùn ci hè micca una fermata per una Turchia più forte è più grande, cuntinuemu nantu à a strada" hà cunclusu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*