Cina aduprà a so valuta digitale à l'Olimpiadi d'inverno di Pechino 2022

A valuta digitale serà un "novu campu di battaglia" per a cumpetizione trà i paesi
A valuta digitale serà un "novu campu di battaglia" per a cumpetizione trà i paesi

Un articulu publicatu in China Finance, una rivista gestita da u Bancu Populare Chine (PBOC), sustinia chì i diritti di emissione è di cuntrollu di munita digitale seria un "novu campu di battaglia" per a cumpetizione trà i paesi sovrani.

"A Cina hà assai vantaghji è opportunità in l'emissione di muniti digitale", l'articulu hà dettu, affirmannu chì l'emissione è a circulazione di munita digitale portanu grandi cambiamenti in a finanza internaziunale attuale.

Citendu i media lucali, Reuters hà dettu chì alcuni di i principali banche cummirciali statali di a Cina anu iniziatu a prova interna à grande scala di una billetera digitale, purtendu u lanciamentu ufficiale di a munita digitale lucale un passu più vicinu.

L'articulu di China Finance hà sustinutu chì i rispunsevuli di dati rinfurzati da una munita digitale aiutanu à migliurà a trasmissione di a pulitica monetaria chì sustene a ricuperazione ecunomica in l'era post-pandemica.

Hè nutatu chì u Bancu di u Populu Corsu di China unità di ricerca di munita digitale hà presentatu 130 brevetti cryptocurrency-related da a circulazione à l'implementazione da a fine d'aprile, è queste funzioni creanu una catena di furnimentu cumpleta per sustene u lanciu di una munita digitale.

I prucessi internu di u sistema di pagamentu elettronicu di munita digitale sò in corso in quattru cità cinesi, è u sistema hè previstu per esse pilotatu in i lochi di l'Olimpiadi Invernali. U Bancu Populare, u bancu cintrali di a China, hà furmatu una squadra di ricerca sei anni fà per spiegà a pussibilità di lancià una munita digitale per calà u costu di carta moneta in circulazione è aumentà u cuntrollu di i pulitici nantu à l'offerta di soldi.

In u primu trimestre di u 2014, a scala di transazzione di u mercatu domesticu di pagamentu in Internet di terzu partitu superò 1,800 miliardi di yuan. U Bancu Centrale hà lanciatu un studiu avanti di a munita digitale quellu annu. Fundatu dui anni dopu, l'Istitutu di Ricerca di Moneta Digitale di u Bancu Populare Chine diventò a prima istituzione di ricerca è di sviluppu di valuta digitale di a banca centrale legale in u mondu.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*