KARDEMİR hè fieru di esportà in Sudamerica

KARDEMİR hè fieru di esportà in Sudamerica
KARDEMİR hè fieru di esportà in Sudamerica

Mentre KARDEMİR AŞ rinforza i so sforzi per furnisce i prudutti à u mercatu domesticu attraversu u sviluppu di novi prudutti è sforzi di migliurà a qualità, cuntinueghja ancu à fucalizza nantu à l'esportazioni.

In a dichjarazione fatta da a Direzzione di Comunicazione Corporativa KARDEMİR AŞ; "Mentre a nostra cumpagnia rinforza i so sforzi per furnisce i prudutti à u mercatu domesticu per mezu di u sviluppu di novi prudutti è sforzi di migliurà a qualità, cuntinueghja ancu à fucalizza nantu à l'esportazioni. Malgradu a diminuzione di a dumanda interna è di l'esportazioni per via di a pandemia, effettuemu cunnessione di ordine di i nostri prudutti ferroviari è di bobine à l'esteru.

In questu prucessu, induve avemu principiatu à ottene i risultati di l'investimenti chì a nostra cumpagnia hà fattu cù grandi sforzi, simu orgogliosi di esportà in Sudamerica è in i paesi europei è medi orientali.

A nostra sucietà, chì hè u primu è l'unicu fabricatore di ferrovie è rota di Turchia, si face ancu un nome in u mercatu cumpetitivu producendu a bobina più grossa di Turchia (56 Ø). Cù u nostru pruduttu di rota di ferrovia, per quale i studii di certificazione seranu finiti prestu, exporteremu stu pruduttu micca solu à u mercatu domesticu, ma ancu in parechji paesi di u mondu.

In quantu à l'attività di esportazione, u Direttore Generale di KARDEMİR Necdet Utkanlar hà dettu: "Kardemir hè una di e cumpagnie principali in u nostru paese in quantu à a qualificazione di i so impiegati è à e so capacità di produzzione. Hà u putere di esporà i so prudutti à parechji paesi di u mondu, cù a so memoria di pruduzzione accumulata attraversu a so storia arradicata di 83 anni è a so struttura aperta à u sviluppu. In queste cundizioni, l'unicu ciò chì avemu da fà hè di aumentà a nostra qualità in u campu di l'acciaio speciale è di sviluppà a nostra diversità di produttu secondu i bisogni di u settore. ", hà arregistratu e so parolle.

"A nostra sucietà, chì si cuncentra nantu à a produzzione domestica è hà u scopu di "pruducia ciò chì ùn pò micca esse pruduciutu", furnisce prudutti à parechji spazii da l'industria di difesa à u settore di a custruzzione, da l'automobile à u trasportu ferroviariu, è à u stessu tempu porta l'acciaio turcu à u settore. u mondu cù e so attività di esportazione in diversi paesi ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*