Sakarya avarà una ricunniscenza internaziunale in u turismu ciclistu

Sakarya avarà una ricunniscenza internaziunale in u turismu ciclistu
Sakarya avarà una ricunniscenza internaziunale in u turismu ciclistu

À l'apertura di l'avvenimenti di a Settimana Europea di a Mobilità, hè statu introduttu u prughjettu 'Let's Pedal in the Black Sea'. U presidente Ekrem Yüce hà dettu: "I percorsi di bicicletta da creà in Sakarya seranu trasferiti à a piattaforma internaziunale cù carte digitale. In u scopu di u prugramma di cooperazione transfrontaliera di u Mari Neru finanziatu da l'Unione Europea, spergu chì moveremu a nostra cità à un puntu più forte in bicicletta cun un prughjettu chì migliurà u turismu in bicicletta è u dialogu inter-paese.

A cerimonia di lanciamentu di u prughjettu 'Let's Pedal in the Black Sea', chì hà ricevutu supportu da l'Unione Europea in u scopu di u Programma di Cooperazione Transfrontaliera di u Bacinu di u Mari Neru di a Municipalità Metropolitana di Sakarya, hè stata tenuta in u Valle di a Bicicletta di Girasole. In u prugramma induve l'attività di a Settimana Europea di a Mobilità sò state iniziate cù u tema di "Mobilità Zero Emission for All", u Rettore SUBU Prof. Dr. Mehmet Saribiyik, Direttore Provinciale di Ghjuventù è Sport Arif Özsoy, u presidente di u Club Sakaryaspor Cevat Ekşi, sindaci di distrittu, burocrati, rapprisentanti di l'ONG è membri di a stampa anu participatu. À a fine di u prugramma, u presidente Ekrem Yüce è invitati anu fattu un tour in bicicletta.

Hè assai impurtante per u nostru Sakarya.

Spartendu i dettagli di u prughjettu 'Let's Pedal in the Black Sea' in u Programma di Cooperazione Transfrontaliera di u Bacinu di u Maru Neru, induve a Municipalità Metropolitana hè l'istituzione di coordinazione, u Capu di u Dipartimentu di Sviluppu di Strategia Veysel Çubuk hà dettu: "Semu ancu u prugettu di Prughjettu 'Let's Pedal in the Black Sea', chì hà u dirittu di riceve u sustegnu di l'Unione Europea, u prumuvemu in a Settimana Europea di a Mobilità. Cù stu prughjettu, Sakarya serà trà a destinazione sicura di u turismu in bicicletta cù e so rotte internaziunali di bicicletta, l'imprese amichevuli di bicicletta è cuntribuisce à l'impieghi di a regione ".

U cicloturismo serà introduttu in u mondu sanu

U Capu di Dipartimentu Veysel Çubuk hà dettu: "Stu prughjettu hà parechji aspetti cum'è sport, turisimu, furmazione è prumuzione settoriali, è ancu un aspettu di cuuperazione internaziunale chì portarà suluzioni cumuni in spazii cum'è trasportu sanu cù i paesi cunfini cù u Mari Neru è cambiamentu climaticu. Sakarya averà ancu rendimenti ecunomichi sustinibili per u settore turisticu. A bicicletta di Sakarya è u turismu verde serà prumuvutu in u mondu sanu attraversu i partenarii di u prugettu.

Cum'è SUBÜ, simu sustenitori di u prugettu.

Rettore SUBU Prof. Dr. Mehmet Saribiyik hà dettu: "Sò fieru di esse un cumpagnu di stu prughjettu impurtante. Cuntinueremu à sustiniri u prugettu da u principiu à a fine è sfurzaremu di purtà assai più prughjetti in a nostra cità. Ci hè sportu è turisimu in u prugettu, cusì cum'è Sakarya University of Applied Sciences, simu direttamente implicati in u prugettu è simu i so sustenitori. Pensu chì u prughjettu farà una grande cuntribuzione à a cità è vogliu chì sia benefica ".

Sport è vita sana

U sindaco metropolitanu Ekrem Yüce hà dettu: "A vita sana, u sport è u muvimentu sò l'elementi immubiliabili di a nostra cultura. Ancu quandu guardemu i registri più antichi di l'aventure di i nostri antenati di millaie d'anni, si vede chì a furmazione in cavallu, tir à l'arcu è l'usu di spade è scudi principia da a zitiddina è questu hè un modu di vita. Per d 'altra banda, u nostru capu Hz. L'impurtanza di u sportu è una vita sana pò esse chjaramente vistu in parechji aspetti di a vita di Muhammad (SAV) è in parechji di i so cunsiglii à noi musulmani ".

Sakarya serà a tredicesima cità amichevule di bicicletta in u mondu

U presidente Ekrem Yüce hà dettu: "Sakarya hè a cità più vantaghju in parechji punti trà e cità in u nostru paese. Unu di sti vantaghji hè chì quasi tutta a cità hè adattata per l'usu di bicicletta. Comu sapete, solu 12 cità in u mondu anu u titulu di "Bike Friendly City". Cum'è Sakarya, aspiremu à esse a tredicesima cità amica di a bicicletta. Avemu furnitu tutte e cundizioni necessarii in questu sensu. Avemu da scuntrà l'ultimi unu o dui criteri. Dopu tuttu questu, spergu chì a nostra Sakarya serà a tredicesima cità di bicicletta in u mondu.

U scopu hè di 307 chilometri di chjassi per bicicletta.

U sindaco Yüce hà dettu: "Avemu implementatu prughjetti chì metteranu in primura e caratteristiche di a nostra cità. Custruemu piste ciclabili. Attualmente avemu un totale di 68 chilometri di piste ciclabili. U nostru scopu hè di 307 chilometri di piste di bicicletta. Da quì, custruemu una pista ciclabile chì si stende da u Vallu di a Bicicletta di u Girasole à a costa di Sapanca. A strada hè custituita da trè tappe in totale. Avemu compiu a prima tappa, vale à dì a parte da quì à u Summer Junction. Aspittemu l'appruvazioni di u ministeru per e rùbbriche da a Junction d'estate à e sponde di Sapanca ", disse.

Integremu novi rotte di bicicletta in e rete di trasportu internaziunale

Cuntinuendu u so discorsu parlendu di l'usu intensivu di SAKBIS, u presidente Yüce hà dettu: "Tutte e nostre biciclette, chì si trovanu in stazioni intelligenti integrate in i nostri chjassi di bicicletta spargugliati in tutta a cità, sò state attribuite per l'usu di i nostri citadini. Lasciami parlà di u prugettu, chì hè un altru mutivu di a nostra riunione quì. In u scopu di u Prugramma di Cooperazione Transfrontaliera di u Bacinu di u Mar Neru finanziatu da l'Unione Europea, purteremu a nostra cità à un puntu più forte in bicicletta cun un prughjettu chì migliurà u turismu in bicicletta è u dialogu inter-paese.

I percorsi in bicicletta seranu spustati à a piattaforma internaziunale

U presidente Ekrem Yüce hà dettu: "I percorsi di bicicletta da esse creati in Sakarya in u scopu di u prugettu seranu spustati à a piattaforma internaziunale pusenduli nantu à a mappa digitale. L'imprese in u campu di u turismu in a cità seranu furmati nantu à l'imprenditori, l'alloghju, l'agenzii, i ristoranti, a cumunicazione è a prumuzione, è u funziunamentu di pedale. Inoltre, una piattaforma digitale serà creata è l'applicazioni mobili di bicicletta seranu preparate cù i partenarii di u prugettu Ucraina, Bulgaria, Romania è Georgia per prumove a destinazione turistica è e rotte di bicicletta in a cità. In u prughjettu, induve i prugrammi di tour in bicicletta seranu preparati per l'operatori turistici naziunali è internaziunali, serà ancu realizatu un festival in relazione à u turismu in bicicletta è in bicicletta. In questa occasione, vogliu chì l'attività di a Settimana Europea di a Mobilità è u Prughjettu Let's Pedal in u Mari Neru sia benefiziu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*