A linea di metro Mecidiyeköy Mahmutbey posata per i fotografi prima di tutti l'altri

A linea di metro Mecidiyeköy Mahmutbey posata per i fotografi prima di tutti l'altri
A linea di metro Mecidiyeköy Mahmutbey posata per i fotografi prima di tutti l'altri

In u scopu di l'attellu di fotografia prufessiunale tenutu u 23 d'ottobre, in partenariatu cù Metro Istanbul è Sony; I fantastichi posti di a linea di metro M28 Mecidiyeköy-Mahmutbey, u primu metro senza cunduttore di a parte europea, per esse apertu u 7 d'ottobre, sò stati catturati da i fotografi prima di qualcunu altru.

U primu metro senza cunduttore di u latu europeu, a stazione di metro M28 Mecidiyeköy-Mahmutbey Tekstilkent, chì serà aperta u 7 d'ottobre, hà ospitatu l'attellu "Sony Alpha Pro Event".

In u attellu urganizatu cumuna da Metro Istanbul è Sony u 23 d'ottobre; I fotògrafi fotografianu i lochi fantastichi di a linea, i fotografi prufessiunali è i ballerini chì utilizanu sistemi di illuminazione speciale è l'equipaggiu Sony Alpha, nantu à u pianu custituitu da 7 spazii di ripresa stabiliti in l'area di magazzinu M4 Line è a stazione Tekstilkent.
Cù i temi di musicisti di metro, ballet, tango è futurismu, mudelli prufessiunali è luci culurite sò stati utilizati in i scatti pigliati in l'atmosfera architettonica muderna di l'area di magazzinu di a linea M7 è a stazione di Tekstilkent. In l'attellu assistitu da un totale di 40 fotografi, i scatti sò stati fatti in gruppi di 10.

"Gudiremu a cità inseme"

Özgür Soy, Direttore Generale di Metro Istanbul, hà dichjaratu ch'elli sò felici di realizà u primu avvenimentu di a Linea di Metro M7 Mecidiyeköy-Mahmutbey. Özgür Soy hà dettu chì l'attellu di fotografia hè statu tenutu cù a participazione di Metro Istanbul è Sony, è ancu di i seguitori è di l'impiegati di e social media di Metro Istanbul, Özgür Soy hà dettu: "Oghje, in più di i 35 fotografi di Sony, 5 residenti di Istanbul scelti trà i nostri passageri chì ci hà mandatu i so ritratti tematichi "Metro è Umanu", hà participatu à l'attellu è hà pigliatu belli ritratti cù l'equipaggiu prufessiunale. Istanbul hè una di e cità più belle di u mondu, è simu furtunati chì campanu in questa bella cità. Per prufittà di e bellezze di a cità è di u metro inseme, noi, cum'è Metro Istanbul, riunitemu Istanbuliti cù diversi avvenimenti è li accogliemu in i nostri locali.

I ritratti seranu esposti in tutte e stazioni

40 ritratti selezziunati trà e fotografie scattate durante l'attellu seranu incluse in a mostra. A mostra, chì serà prima presentata in a stazione induve a ceremonia d'apertura di a Linea M7 avarà da esse presentata in tutte e stazioni di a linea cum'è una mostra itinerante.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*