A Sessione Speciale di i Paesi hè stata tenuta à a Cumita di i Ferroviari Turchi

A Sessione Speciale di i Paesi hè stata tenuta à a Cumita di i Ferroviari Turchi
A Sessione Speciale di i Paesi hè stata tenuta à a Cumita di i Ferroviari Turchi

U 1u ghjornu di u Summit Turchi di Ferroviari tenutu in a Stazione Sirkeci, a Sessione Speciale di i Paesi moderata da u ghjurnalistu Hakan Çelik, hà assistitu da u Direttore Generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, Presidente di Ferrovie Tedesche Dr. Christoph Lerche, Italian Railways Giovanni Rocca, Bulgarian Railways Neli Nikolaeva, Spain Manager Infrastructure Alvaro Andres Alguacil participò cum'è panelists.

U direttore generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, hà dichjaratu u seguente in u so discorsu in a sessione tenuta in forma di teleconferenza;

"Paragunatu à l'altri modi di trasportu, i ferrovie anu parechji vantaghji è cusì, sò un strumentu di trasportu chì serà preferitu più intensamente in u futuru. I Ferrovii sò ecologichi, ecunomichi è sustinibili cum'è un risultatu naturali di sti dui vantaghji.

- Permette più trasportu di merci è di passageri in una volta è à un costu assequible,

Lascia a so marca nantu à u 21u seculu in u mondu sanu cum'è un modu di trasportu chì aumenta a velocità, a capacità è a capacità di a logistica è a produzzione industriale di logistica.

In questu cuntestu, l'era chì simu in u settore di trasportu è logistica hè chjamata "New Railway Age" micca solu in u nostru paese, ma ancu in u mondu sanu.

Tuttavia, e ferrovie sò un settore cù costi elevati. Per assicurà a sustenibilità di u nostru paese in cunfurmità cù i so scopi di sviluppu olisticu, deve esse realizatu investimenti significativi in ​​ferrovie. A causa di questa esigenza, 18 Billion TL sò stati investiti in i nostri ferrovie, chì hè stata trasfurmata in una pulitica statale da i nostri guverni in l'ultimi 167,5 anni.

L'aumentu di a carica publica in l'investimentu è i costi operativi in ​​u settore ferroviariu in u mondu è in u nostru paese, u rapidu sviluppu di altri modi di trasportu, i bisogni in u settore logisticu, è u cambiamentu di l'aspettattivi di i passageri anu bisognu di ristrutturazione per un più. settore ferroviariu cumpetitivu è sustenibile. Per furnisce sta strutturazione, parechje pratiche di riforma exemplare sò state fatte è cuntinueghjanu à esse fatte in u mondu.

Cù sti prucessi di riforma;

  • Reduce l'obligazioni di u guvernu è a spesa
  • Per definisce a relazione trà u statu è a gestione ferroviaria
  • Per trasfurmà in una struttura senza perdita per mantene l'efficienza operativa è finanziaria.
  • Crià un ambiente cumpetitivu è assicurendu a liberalizazione
  • Assicurendu un accessu ghjustu è trasparente à l'infrastruttura
  • Aumentà a parte di u settore ferroviariu in u trasportu
  • Hè destinatu à furnisce servizii chì rispondenu à i bisogni in una manera puntuale è agile.

Cum'è un esempiu di e riformi fattu in u mondu;

Per esempiu, in Germania;

  • Ancu s'è i sforzi di riforma cuminciaru in l'anni 1960, u primu passu maiò in avanti hè statu a creazione in u 1994 di DB AG, una sucità 100% statale cumposta da e Ferrovie di Berlinu Ovest, Est è West German Railways.
  • Un secondu cambiamentu hè accadutu in u 1999, è 4 dipartimenti diffirenti sottu DB AG sò stati trasfurmati in 5 cumpagnie separate, è una struttura di holding hè stata aduttata.
  • Dopu, cuntinueghja à sviluppà in parallelu cù e direttive di l'Unione Europea.

In Russia:

  • Mentri ci era una struttura di monopoliu statali in Russia prima di u 2001, a basa di a struttura di holding hè stata preparata cù diverse iniziative di riforma.
  • A preparazione di l'infrastruttura legale per a riforma trà 1995-2001 hà iniziatu.
  • U quadru legale di a riforma trà u 2001 è u 2003 hè statu stabilitu è ​​a holding hè stata stabilita.
  • Dapoi u 2003, avemu osservatu chì e riformi anu cuntinuatu nantu à tematiche cum'è a creazione di cumpagnie appartenenti à a holding è u sviluppu di a cumpetizione.

In questu cuntestu, l'ultimi riformi in u mondu sò stati sperimentati in Francia, Inghilterra, Spagna, Ucraina è India.

Da u 2019, a Francia hà strutturatu e so cumpagnie di infrastruttura è di trasportu cum'è holding di u gruppu SNCF,

L'Ucraina hà firmatu un accordu di operazione cumuna di 10 anni à u livellu di i guverni per a transizione di e ferrovie tedesche è ucraine à u mudellu di a cumpagnia di u gruppu.

L'Inghilterra hà cuminciatu à travaglià nantu à a revisione di u mudellu di Franchising dopu à a Pandemia è hà fattu u primu passu per gestisce l'infrastruttura è l'imprese di trasportu privatu sottu un novu tettu sottu u nome di Railway Coordination Group.

In Spagna, per prutege a ferrovia naziunale in a crescente cumpetizione intraeuropea di trasportu di passeggeri è di merci, i piani sò cuminciati à riunisce l'infrastruttura è e cumpagnie di trasportu sottu una sola cumpagnia. In listessu modu, Indian Railways, una di e ferrovie più antiche in u mondu, hà pigliatu decisioni radicali in nome di l'incorporazione.

Per rinfurzà e ferrovie, chì ghjucanu un rolu decisivu in u sviluppu è l'indipendenza di u nostru paese, è per rinfurzà u so rolu in u trasportu; Ci hè bisognu di stabilisce un settore ferroviariu chì hè liberu, cumpetitivu, sustenibile economicamente è suciale è in linea cù a legislazione di l'Unione Europea.

In più di cuntinuà è cresce l'investimenti in u settore ferroviariu in l'ultimi anni, a necessità di regulazione di u settore è di ristrutturazione di TCDD hè nata.

Quandu avemu vistu u sviluppu di l'infrastruttura di u nostru paese da u passatu;

  • A nostra reta di ferrovia pre-republica era 4 chilometri.
  • Duranti u periodu republicanu, trà u 1923 è u 1950, sò stati custruiti un totale di 134 chilometri di ferrovia, cù una media di 3 chilometri annu.
  • In u periodu 1951-2002, un totale di 18 chilometri di ferrovia hè statu custruitu, cù una media di 945 chilometri annu.
  • Grazie à a priurità data à u settore ferroviariu dapoi u 2003, sò stati custruiti un totale di 153 2 chilometri di ferrovie novi, cù una media di 761 chilometri annu.
  • A nostra lunghezza di ferrovia, chì era 2003 mila 10 chilometri in 959, hè aumentata à 1213 mila 2019 chilometri da u 12, 803 chilometri di quale era a linea di Trenu d'Alta Velocità. A tarifa di e linee doppie hà aumentatu da 5 per centu à 13 per centu.

In più di l'investimenti infrastrutturali, hè statu inevitabbile per u nostru paese di realizà riformi chì permettenu à l'attori di u settore di diventà più attivi per aumentà a parte di e ferrovie in u trasportu di merci è di passageri.

In questu cuntestu, quandu avemu vistu u prucessu di riforma di u nostru paese;

L'avventura, chì hà cuminciatu in u 1856, hà guadagnatu impulsu cù a creazione di l'Amministrazione Ferroviaria in u 1872 è a naziunalisazione di e linee in manu di cumpagnie straniere dapoi u 1924.

Mentre u so prucessu di creazione cuntinueghja sottu à parechji nomi annantu à l'anni, in u 1953 hè diventatu una impresa statale ecunomica affiliata à u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture cù u nome di "Amministrazione Ferroviaria Statale di a Repubblica Turca (TCDD)".

In u 2011, u primu passu di a liberalizazione di e ferrovie, a creazione di istituzioni regulatori è supervisori, è questi duveri sò stati pigliati da TCDD, è hè stata assicurata chì solu diventa un implementatore.

Cù u regulamentu in 2013, u monopoliu TCDD in u trasportu ferroviariu hè statu eliminatu. Una basa legale hè stata stabilita per l'attività di trasportu ferroviariu in linea cù a legislazione di l'UE.

In u 2017, per via di a liberalizazione, TCDD Taşımacılık A.Ş hè stata stabilita cum'è a quarta filiale di TCDD è e cumpagnie private anu cuminciatu à fà u trasportu di merci.

In u 2020, 3 cumpagnie di produzzione di veiculi ferroviari affiliate à TCDD sò state cumminate sottu un tettu è direttamente cunnesse à u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture sottu u nome di TÜRASAŞ.

U trasportu di passageri da TCDD Taşımacılık AŞ serà apertu à a participazione di cumpagnie private da 2021, è a liberalizazione in u trasportu di passageri serà cumpletata.

Sò di l'opinione chì u Cumitatu Ferroviariu Turcu, induve e ferrovie sò discusse in una manera cusì cumpleta è qualificata, serà u segnu di sviluppi impurtanti ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*