A priorità di i pedoni in u trafficu riduce a morte di i pedoni per via di l'accidenti di trafficu

A priorità di i pedoni in u trafficu hà diminuitu a morte di i pedoni per via di accidenti di trafficu
A priorità di i pedoni in u trafficu hà diminuitu a morte di i pedoni per via di accidenti di trafficu

A diminuzione di i morti di i pedoni per l'accidenti di trafficu cuntinueghja cù a regulazione di a priorità di i pedoni in u trafficu.

Cù a mudificazione fatta à a Legge di u trafficu stradale u 26 d'ottobre di u 2018, a priorità hè stata data à i pedoni per a prima volta in l'entrate è e surghjenti di l'intersezzione è in i passaghji pedonali è scolastici chì ùn anu micca signali di trafficu illuminati, ma sò designati cù segni di trafficu.

Dopu à stu cambiamentu, u nostru Ministeriu hà lanciatu una campagna di sicurezza di i pedoni in 81 pruvince simultaneamente cù u slogan A vita hè prima, i pedoni sò prima, per sensibilizà u trafficu di i pedoni in a sucetà, chì copre i cunduttori è i pedoni.

3 milioni 678 mila 963 cunduttori è pedoni sò stati furmatu

In u scopu di a campagna, e cundizioni fisiche di i passaghji pedonali in e pruvince sò state riviste, è l'impurtanza hè ancu datu à l'attività educative. Dapoi u 2019, a furmazione di sensibilizazione hè stata datu à 3 milioni 678 mila 963 cunduttori è pedoni per enfatizà chì i pedoni anu a priorità.

Inoltre, per avvistà i cunduttori prima di i passaghji di pedoni è di scola è di aumentà a so attenzione è di rallentà è dà à i pedoni u primu dirittu di strada, i visuale di i pedoni chì enfatizzanu a priorità di i pedoni nantu à l'autostrada sò stati disegnati nantu à tutte e scole unlit è i passaghji per pedoni in a direzzione. di l'approcciu di i veiculi. Da u 20 d'ottobre di u 2020, l'icona pedonale hè stata prima applicata à 17 mila 948 passaghji pedonali è 11 mila 355 passaghji scolastici.

I morti di pedoni in a scena di l'accidentu sò calati da 35,5

Cù a regulazione di a priorità di i pedoni in u trafficu, i morti di pedoni per accidenti di trafficu cuminciaru à diminuite. Prima di l'accettazione di u prugettu in u parlamentu, 26 pedoni anu persu a vita à a scena di l'accidentu trà u 2016 d'ottobre 25 è u 2018 d'ottobre 1077. In u periodu da u 26 d'ottobre di u 2018, quandu u cambiamentu di a lege hè statu aduttatu, à u 25 d'ottobre di u 2020, i morti di pedoni in a scena di l'accidentu sò diminuiti da 382 à 695. Cù u regulamentu, una diminuzione di 35,5 per centu hè stata ottenuta in i morti in a scena di l'accidentu.

In novu, prima di u cambiamentu di a lege, un totale di 26 mila 2016 pedoni persu a so vita durante o dopu l'accidentu in u periodu trà u 25 d'ottobre 2018 è u 3 d'aostu 230. Dopu à u cambiamentu, u numeru di pedoni chì sò morti durante l'accidentu trà u 26 d'ottobre 2018 è u 25 d'aostu di u 2020 hè diminuitu da 864 à 2 mila 366. Cusì, una diminuzione di 26,7 per centu hè stata ottenuta in i morti di pedoni in a scena di l'accidentu è dopu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*