I vincitori di u cuncorsu di storia di vita suciale cuntrullati anu annunziatu

I vincitori di u cuncorsu di storia di vita suciale cuntrullata sò stati annunziati
I vincitori di u cuncorsu di storia di vita suciale cuntrullata sò stati annunziati

A municipalità metropolitana di Eskişehir, chì urganizeghja diverse cuncorsi per i citadini per passà tempu di qualità in casa durante u prucessu di pandemia, hà finalmente annunziatu i risultati di u "Concursu di Storia di a Vita Sociale Controllata". Mentre presentava i premii à i vincitori da u Sicritariu Generale Ayşe Ünlüce, Ünlüce hà dichjaratu chì cuncorsi simili continueranu.

A Municipalità Metropolitana, chì hà realizatu travaglii impurtanti dapoi u principiu di u prucessu pandemicu, urganizeghja ancu diversi avvenimenti è cuncorsi per i citadini per esse morale è passanu tempu di qualità in casa. E persone di Eskişehir mostranu ancu un grande interessu in i cuncorsi, chì sò tenuti in diversi campi, in particulare cun un focusu nantu à i zitelli è e donne. Sò stati ancu annunziati i vincitori di u cuncorsu tematicu "Vita Sociale Controllata". Mentre Elif Arslan era u primu in a cumpetizione, Gülen Gül era u sicondu è Güneş Akbaş era u terzu.

Mentre i premii di i vincitori sò stati dati da u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana Ayşe Ünlüce è i burocrati municipali, Ünlüce hà dichjaratu chì cuncorsi è avvenimenti simili continueranu. Ringraziendu tutti i participanti, Ünlüce hà dichjaratu ch'ellu era assai impressiunatu da e storie di e donne chì vincìu u cuncorsu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*