Cekmekoy Sancaktepe Sultanbeyli Metro Linea 2nd TBM I travaglii di scavi iniziati

cekmekoy sancaktepe sultanbeyli metro line tbm i travaglii di scavi sò cuminciati
cekmekoy sancaktepe sultanbeyli metro line tbm i travaglii di scavi sò cuminciati

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, Cekmekoy Sancaktepe Sultanbeyli Metro Line, 2 scavi TBM cuminciaru. Parlendu à l'iniziu di a ceremonia di scavi di a linea, a custruzzione di quale hè stata fermata cù una lettera ufficiale dopu à 2017, İmamoğlu hà dettu: "Se dumandate quale hè u primu prublema chì simu forse u più sensibile è meticuloso da u mumentu. avemu pigliatu l'uffiziu; per marchjà a strada cun un sistema in quale sti carenze di e linee di trasportu di metro sò eliminate u più prestu pussibule è a so pruduzzione hè cuminciata. Avemu pruvatu à mette davanti à a ghjente di Istanbul calendarii in quale ùn anu micca esse ingannati ", disse. L'obiettivu di İmamoğlu hè: "Desideremu esse un periodu chì furnisce 20 km di metro à l'annu in un modu chì hè apertu à i Istanbuliti. In questu periodu, u metro annuale chì Istanbul hà ottenutu finu à avà hè quasi trè volte staghjunali. Spergu chì avemu da ottene questu inseme ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, hà iniziatu u 2017u travagliu di scavi TBM di a Linea di Metro Çekmeköy - Sancaktepe - Sultanbeyli, chì hè stata consegnata in April 2017, ma chì i travaglii di custruzzione sò stati fermati cù una lettera ufficiale dopu à 2. À a cerimonia tenuta per inizià stu travagliu, u Sicritariu Generale İBB Can Akın Çağlar, u Direttore Generale İSKİ Raif Mermutlu, İBB Rail Systems Department Head Assoc. Dr. Pelin Alpkökin, sindaco di Kartal Gökhan Yüksel è i funzionari di l'imprese di l'imprenditori eranu prisenti.

Ellu disse: "Oghje hè un bonu ghjornu. Imamoglu hà cuminciatu dicendu "Avemu scontru cù a nevicata", è hà dettu chì Turchia passava per un periodu seccu è era una stagione difficiule.

SPERIAMU D'AVERI UN GRAN PERIODU

Enfatizendu chì tutta l'umanità duverebbe amparà da questu, İmamoğlu hà dettu: "Hè un duvere assai preziosu di tutti noi di campà una vita pruteggendu a natura è l'umanità è di lascià un mondu vivibile à e generazioni future è seculi à vene. Altrimenti, i danni permanenti facenu chì u mondu campa cù grandi difficultà. U cambiamentu climaticu attuale è e crisi chì provoca sò in realtà traumi creati da e mani umane. Speremu chì hè abbundante fertili, chì ogni stagione hà i so bisogni; in l'invernu, induve ci hè neve; Chì ci sia un mondu induve i fiori fiuranu è a fertilità è a fertilità sò in a terra in a primavera. Vulemu chì u nostru paese a campà à u massimu ", disse.

FÀ I PASSI GIUSTI E NECESSITÀ DI URBANISATION

Espristendu chì u mondu passa per un periodu furmatu da e cità è e cità anu duveri assai impurtanti, İmamoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Oghje, Istanbul hà una populazione di 16 milioni; ma quandu si vede, a nostra populazione attiva hè almenu più di 18 milioni, inseme cù i nostri rifuggiati, immigrati è invitati stranieri. Una cità induve u turisimu hè intensu, in fattu chì mira à circa 15-20 milioni di turisti à l'annu, averebbe un impattu enormu in u mondu. In questu sensu, piglià i passi ghjusti in ogni puntu hè una esigenza di l'urbanismu è di a vita. Per esse capace di piglià passi degne in urbanizazione; prutezzione di a natura; Hè ancu un requisitu per esse capace di trasportu in u megliu, a più alta qualità è u modu più ecologicu ".

Nutendu chì e linee di metro sò un sistema di trasportu publicu indispensabile per e grande cità, İmamoğlu hà dettu: "L'aspettu ambientale di u metro di quale parlemu hè veramente preziosu. Hà vantaghji versatili. Iè, forsi hà difficultà in quantu à u costu iniziale; Ma questi seranu superati, i supereremu, è duvemu stabilisce un scopu seriu è ghjunghje questu per ghjunghje à una bella cità induve ogni puntu di a nostra cità hè accessibile in metro.

U SUGETTU PIÙ SENSIBILE, METICOLU; LINEA METRO

Enfatizendu chì u prublema più meticulosa è sensibile da u ghjornu chì anu pigliatu l'uffiziu, İmamoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Semu in realtà nantu à una linea di metro chì hè stata fermata in 2017. Allora, iè, per dì cusì, certe linee di metro sò previste ; Ci sò linii cù difetti, errori. Ci sò linii cù carenze di prughjettu, errori di fabricazione. Sè vo dumandate quale hè u primu prublema chì avemu trattatu, forse u più sensibule è meticuloso da u mumentu chì avemu pigliatu l'uffiziu; hè veramente di marchjà a strada cun un sistema induve queste carenze di e linee di trasportu di metro sò eliminate u più prestu pussibule è a so pruduzzione hè cuminciata. In questu sensu, tutti i mo culleghi anu fattu un sforzu veramente intensu. Questu hè statu ancu accumpagnatu da l'imprese contraenti chì gestiscenu questi travaglii. Travagliemu cun elli per superà queste difficultà. Da u gruppu di prughjettu à e cumpagnie di fabricazione; Avemu pruvatu à superà questi prublemi, per inizià sti prucessi in modu sanu, è per stabilisce calendari davanti à l'Istanbuliti induve ùn saranu micca ingannati, cù una cooperazione da l'ingegneri à i travagliadori. E date chì avemu dichjaratu in questu sensu sò e date di destinazione chì sò state veramente pensate cù cura è sò state presentate eliminendu tutte e carenze in ghjunghje à quelli obiettivi ".

C'ERA UN PROBLEMA DI FINANZIAMENTI

Sparte l'infurmazioni chì queste linee sò state fermate per via di prublemi di finanziamentu, İmamoğlu hà dettu: "Quandu ci hè un prublema finanziariu, e cose ùn funzionanu micca. Quandu simu ghjunti, avemu vistu chì u mutivu principalu perchè e linee si fermanu era a mancanza di finanziamentu ", disse. Imamoglu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Ci hè ancu un caratteru in i metro: A fattibilità di i nostri metro, chì anu un altu costu iniziale, cù prestiti assoluti à mediu-longu termine, è a fattibilità di i nostri metro in linea cù u budget di IMM hè chjaru. In Istanbul, chì si trova in u mezu, induve una reta di metro cusì grande hè destinata, ùn ci hè nisuna chance di fà questu cù i bilanci annuali esistenti di a cità. Cusì per parlà, pudete solu gestisce cù mudelli di debitu cum'è 10-15 anni - se solu puderia esse più longu -. Siccomu sti travaglii ùn sò micca stati finiti à tempu cù a parte di u cuntrattu di a cumpagnia di l'imprenditore cù u prugettu, u finanziamentu è l'offerta, avemu pigliatu un prucessu cusì disturbatu.

L'emissione di obbligazioni hè un successu ecunomicu assai preziosu

"Avemu pigliatu iniziative per furnisce un finanziamentu rapidu. Avemu avutu finanziamenti chì avemu ottenutu prughjettu per prughjettu. A nostra più recente emissione di bonu hè, in fattu, un successu ecunomicu assai significativu, assai preziosu. Malgradu e difficultà ecunomiche affruntate da a Turchia d'oghje, cù stu finanziamentu, chì avemu trattatu inseme à a reputazione di Istanbul, avemu permessu à e nostre linee di agisce rapidamente; Avemu creatu una cità d'Istanbul chì vede a so strada in avanti ".

VOI VOGLIAMU DÀ A BONETE À U POPLU DI SNCAKTEPE ORA

"Oghje, pudemu parlà assai cunfortu annantu à certi prublemi. In particulare, vogliu dì a seguente parte in quantu à a pianificazione : Avemu dettu ; iè, hè impurtante di cumplettà tutte e nostre linee, stabiliscemu un calendariu per questu; ma s'è no pudemu, mettemu in serviziu qualchì fila, rùbbrica per rùbbrica, per mette a ghjente à cunfortu. Per esempiu, se parlemu per questu locu; Hè assai preziosu per destinà a linea trà Çekmeköy è Sancaktepe City Hospital à u principiu di u 2023. Spergu chì serà uni pochi di mesi fà. Serà più veloce. Perchè? Avè un ospedale di a cità è cunnetta Sancaktepe è Çekmeköy cù un sistema ferroviariu sò nutizie preziose. Spergu, vulemu annunzià l'apertura parziale di sta linea, chì avemu pianificatu per u 2024, à a ghjente di Sancaktepe in anticipu.

 WE ARE INTENSIVE WORK IN INCIRLI - BEYLIKDUZU LINE

"Sabiha Gökçen, chì sò assai entusiasta - Halkalı Cum'è a stella di 2021, vulemu rende u nostru prughjettu Hızray prontu per u prucessu di licitazione. I mo amichi facenu un intensu sforzu per assicurà chì tutti i prucessi sò realizati senza prublemi. A nostra linea Pendik - Kaynarca cuntinueghja rapidamente. In listessu modu, avemu travagliatu intensamente nantu à a Linea İncirli - Beylikdüzü in u punente di Istanbul. Sò passati guasi 18 anni, è spergu chì faremu l'offerta per sta linea, chì hè stata parlata in i scaffali è in e piazze elettorali cum'è prughjettu, in u 2021. Avemu prumessu questu cù a nostra determinazione è i nostri preziosi culleghi. Vulemu vede l'imprese di l'imprenditori cum'è un cumpagnu fermu cun noi. A cità di Istanbul hè una di e cità più prestigiose in u mondu. A capacità di Istanbul hè alta. Damu un esempiu di una cumuna cù un modu di gestione chì li cunvene, trasparente è chì incorpore elementi participativi da tutte e parti di a sucetà. Parlemu cù l'amichi è u mira; Vulemu esse un periodu in quale u metro di 20 km hè apertu à i Istanbuliti annu. In questu periodu, u metro annuale chì Istanbul hà ottenutu finu à avà hè quasi trè volte staghjunali. Spergu chì avemu da ottene questu inseme ".

SALUTU DI KILIÇDAROĞLU

İmamoğlu hà assistitu à una teleconferenza cù u presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu prima di a cerimonia. Fornendu infurmazioni nantu à u prugramma urganizatu da a Presidenza Provinciale CHP, İmamoğlu hà dettu: "Aghju assistitu à una riunione digitale cù u nostru presidente Kemal Kılıçdaroğlu. Mi hà desideratu bona furtuna à mè è à tutti quì. "Diu ti benedica", disse. Speremu di rializà stu desideriu. Lasciami trasmette stu salutu à voi ", disse.

PELİN ALPKÖKIN: "FINEMU A PRIMA TAPA DI U NOSTRE PROGETTU À L'INIZIU 2023"

Parlendu à a ceremonia, IMM Rail Systems Department Head Assoc. Dr. Pelin Alpkökin hà ancu datu infurmazioni nantu à a linea. Ricordendu chì u prughjettu hè unu di i prughjetti più impurtanti nantu à u latu anatolianu, chì hè statu discontinuatu in 2017, Alpkökin hà cuntinuatu cusì:

"A nostra linea hè custituita da 10,9 km è 8 stazioni. In ogni casu, postu chì sapemu chì a necessità in a regione hè assai impurtante, avemu divisu sta linea in parte è a fasa è hà travagliatu intensamente per a prima parte. Avemu da principià u travagliu nantu à a seconda parte assai prestu. A nostra prima parte; Ci hè una sezione di 3,9 chilometri è 3 stazioni da Çekmeköy à Sancaktepe City Hospital. Attualmente cuntinuemu à scavà i nostri tunnel di linea principale da Sancaktepe. A nostra capacità serà di 60 mila passageri per ora in una direzzione è passerà per 3 distretti. Esperemu chì questa TBM ghjunghje à l'Hospital di Sancaktepe City in pochi mesi. In a prima tappa, avemu scavatu 8 metri per ghjornu. Dopu questu, accelerà ancu di più. Finiremu a prima fase di u nostru prughjettu à u principiu di u 2023. Avemu u scopu di finisce a parte restante à u principiu di u 2024 ".

Dopu à i discorsi, İmamoğlu è altri membri di u protokollu cuminciaru a 2a scavi TBM di a Linea di Metro Çekmeköy - Sancaktepe - Sultanbeyli pressendu i buttoni posti nantu à u palcuscenicu.

SIAMO SOLAMENTE PRATICHE

Mentre visitava u situ di scavi, İmamoğlu hà ancu rispostu à e dumande di i ghjurnalisti nantu à l'agenda. Un ghjurnalistu hà dettu: "L'implementazione di u codice HES hà iniziatu. Sotto l'età di 20, più di 65 ùn puderanu micca prufittà di questu, ma ci sò i citadini chì travaglianu in questu gruppu di età. Chì ghjè l'ultimu statutu nantu à questi? Imamoglu hà rispostu à a quistione: "Ci hè qualcosa chjaru?"

"Ciò chì hè chjaru; Sia u Ministeru è l'Uffiziu di u Guvernatore anu una spiegazione nantu à sta materia. Semu solu pratichi. Semu in u periodu di restrizioni. Nisunu di noi hà una idea chjara di quantu durarà questu. Ùn pò esse. Perchè luttemu a malatia. Hè prubabile chì una spiegazione più hè necessariu. U cunsigliu di a pandemia travaglia nantu à questu. Una tolleranza pò esse furnita quì se e persone cun certi obblighi di travagliu applicà à noi cun un documentu speciale. Comu dissi, simu praticanti. Vulemu chì tutti chì utilizanu u trasportu publicu in Istanbul per inserisce u codice HES, rinnuvà e so carte in cunseguenza è esse inclusi in u sistema u più prestu pussibule. Avemu fattu una prumuzione intensiva in questa direzzione. Avemu fattu questu cù metudi pratichi in l'ambiente digitale. Speremu chì tutti i nostri citadini compie questu. A participazione ùn hè micca quantu vuleriamu. Ma ancu quì, ci hè una situazione: a maiò parte di i nostri citadini ùn esce micca veramente. U trasportu publicu hè à u livellu di u 50 per centu di i tempi normali. Pensu chì e persone quì ùn mostranu micca interessu per via di a so scelta di ùn aduprà micca. Sottulineemu un altru fattu chì ci hè una preferenza intensa per i veiculi privati. Questu hè micca solu per Istanbul, ma per u mondu sanu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*