Cuuperazione firmata trà u Ministeru di l'Educazione Naziunale è l'Uffiziu Turcu di Brevetti è Marchi

Una cooperazione hè stata firmata trà u Ministeru di l'Educazione Naziunale è l'Istituzione Turca di Brevetti è Marchi.
Una cooperazione hè stata firmata trà u Ministeru di l'Educazione Naziunale è l'Istituzione Turca di Brevetti è Marchi.

Un protokollu di cooperazione hè statu firmatu trà u Ministeru di l'Educazione Naziunale è l'Uffiziu Turcu di Patenti è Marchi per espansione i studii di pruprietà intellettuale in i licei di scienza. Vice Ministru di l'Educazione Naziunale Özer hà annunziatu chì cù questa cuuperazione, furmazioni seranu urganizati per l'amministratori è i prufessori di tutti i licei di scienza in 81 pruvince, è e sale di studiu di pruprietà intellettuale seranu create in i licei di scienza.

U Ministeru di l'Educazione Naziunale, chì si focalizeghja nantu à a pruprietà intellettuale in l'educazione prufessionale è tecnica è si concentra in brevetti, mudelli di utilità, disinni, produzzione di marca è studii di registrazione, hà ricevutu 188 registrazioni di produttu l'annu passatu è hà stabilitu un scopu di 250 registrazioni di produttu per questu annu.

Quist'annu, hè statu decisu di espansione i studii di pruprietà intellettuale in i licei di scienza, è a cooperazione hè stata stabilita cù l'Uffiziu Turcu di Patenti è Marchi.

In questu cuntestu, u Direttore Generale di l'Educazione Secundaria Cengiz Mete è u Presidente di l'Uffiziu Turcu di Brevetti è Marchi Prof. Dr. "Protokollu di Cooperazione Educativa" hè statu firmatu trà Habip Asan.

Evaluendu u protocolu, u Vice Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dichjaratu chì un prugressu significativu hè statu fattu in u campu di a pruprietà intellettuale in l'educazione prufessiunale in un annu. Ozer hà dettu:

"In cuuperazione cù a nostra Presidenza di l'Uffiziu Turcu di Brevetti è Marchi, avemu furnitu furmazione à i nostri dirigenti è maestri in 81 pruvince nantu à i prucessi di pruprietà intellettuale. Avemu stabilitu un uffiziu di pruprietà intellettuale in u Ministeru per coordinà u travagliu realizatu in 81 pruvince è furnisce u sustegnu necessariu. Avemu stabilitu 100 brevetti, mudelli di utilità, disinni è registrazioni di marchi cum'è mira. Avemu superatu stu scopu è ghjuntu à 188 registrazioni. A fase di valutazione di parechje applicazioni hè sempre in corso ".

Mahmut Özer, Vice Ministru di l'Educazione Naziunale, hà enfatizatu chì volenu sparghje a cuscenza di a pruprietà intellettuale ancu in l'istituzioni di l'educazione secundaria.

Esprimendu chì anu fattu avà un passu impurtante in a pruprietà intellettuale in i licei di scienza dopu à u prugressu fattu in l'educazione prufessionale, Özer hà dettu: "Cù sta cooperazione stabilita, furmazioni seranu urganizati per l'amministratori è i prufessori di tutti i nostri licei di scienza in 81. pruvince. Inoltre, creeremu stanze di studiu per studii di pruprietà intellettuale in i nostri licei di scienza. Vulemu chì ogni liceu scientificu registrà almenu un pruduttu in 2021 ". usatu e frasi.

U Direttore Generale di l'Educazione Secundaria Cengiz Mete hà nutatu chì anu fattu un passu impurtante in a pruprietà intellettuale cù questa cuuperazione in i licei di scienza, chì sò stati stabiliti cù u scopu di crià individui qualificati necessarii in u campu di a scienza è a matematica in u paese è cuntribuiscenu cunscientemente à u u sviluppu ecunomicu è culturale di a sucità.

Mete spiegò chì l'attività seranu realizate per aumentà a cuscenza di a pruprietà industriale di l'amministratori, i prufessori è i studienti in i licei di scienza, per assicurà a prutezzione di l'innuvazioni è di i prudutti intellettuale in u risultatu di i prughjetti è l'attività in u scopu di a pruprietà industriale. diritti, è di cuntribuisce à u sviluppu tecnologicu è industriale di Turchia.

Asan, presidente di l'Uffiziu Turcu di Patent and Trademark, hà dichjaratu ch'elli sò cuntenti di u travagliu cumunu chì anu realizatu cù u Ministeru di a pruprietà intellettuale è a distanza chì anu pigliatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*