2021 "A Regione di Khans è l'Annu di a Seta" Annunziata in Bursa

A Regione Hanlar è l'Annu di a Seta dichjarate in Bursa
A Regione Hanlar è l'Annu di a Seta dichjarate in Bursa

In u risultatu di i studii di determinazione di u tema iniziati da a Municipalità Metropolitana cù u scopu di prumove u turismu in Bursa è di mette un valore à u primu annu ogni annu, u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana hà accettatu à l'unanimità chì u 2021 serà l'Annu di a Regione Khans. Seta.

Un studiu hè statu iniziatu da a municipalità metropolitana di Bursa cù a participazione di u guvernatore, a municipalità metropolitana, università, istituzioni pubbliche, organizzazioni non governative è rapprisentanti di u settore turisticu per determinà un "tema" per mette in risaltu un valore specificamente per 2021. Parechje caratteristiche, da Uludağ à Iznik, da Oylat Thermal Springs à a Regione Hanlar è İpek, sò state cunsiderate in questu sensu. U tema hè statu ancu purtatu à l'agenda in a riunione ordinaria di ferraghju di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana. U rapportu preparatu da a Cummissione per l'Educazione, a Cultura, a Ghjuventù è u Sport in quantu à a pruposta per 2021 per esse a "Regione di Khans è l'Annu di a Seta" in Bursa hè statu lettu. In u rapportu di a cumissioni; A Regione di Khans, chì hè ancu nantu à a Lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO, hè una di e ricchezze impurtanti di Bursa, Bursa Silk era u nome di İpek Han è Koza Han, induve Bursa Silk hè statu cummercializatu intensivamente per un tempu, è Evliya Çelebi hè vinutu. Bursa. Hè statu enfatizatu chì ellu hà riferitu cum'è a "terra di a sita". Hè statu dichjaratu chì u 2021 seria appruvatu per esse a Regione di Khans è l'Annu di a Seta per trasfirià è mantene sti dui patrimonii culturali à i ghjovani generazioni è attirà l'attenzione di i turisti lucali è stranieri.

Hè stata passata à l'unanimità da u parlamentu

U rapportu di a Cummissione per l'Educazione, a Cultura, a Ghjuventù è u Sport, chì dichjara chì 2021 seria appropritatu per l'Annu di i Khans è l'Annu di a Seta, hè statu accettatu à l'unanimità. Evaluendu i studii di determinazione di l'annu tematicu è a decisione presa in u parlamentu, u sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş hà dettu: "2021 hè statu dichjaratu l'annu di l'"Innu Naziunale" cù a mozione cumuna di i partiti in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia. Tuttavia, in più di stu tema generale, avemu vulutu determinà un valore specificu à Bursa cum'è u tema di 2021. Vulemu prumove Bursa nantu à e plataforme naziunali è internaziunali cù avvenimenti specifichi à u tema determinatu. Cum'è Bursa, avemu parechje caratteristiche diverse è parechje. Siccomu avemu avutu tanti funziunalità à u listessu tempu, avemu avutu à aduttà tutti pocu à pocu. U nostru scopu hè di mischjà i valori di Bursa, chì hà furmatu a storia, hà fundatu l'Imperu Ottumanu, è hè l'intersezzione di e civiltà, cù novi valori è face una cità mundiale. In questu sensu, a Regione Khanlar è İpek sò dui valori impurtanti chì daranu veramente chì Bursa si distingue in u mondu. L'area di Khans hè digià in a Lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO. Quist'annu, urganizeremu avvenimenti è prugrammi chì metteranu in risaltu a Regione di Khans è a seta è facenu brillanu ancu di più. "Spergu chì a decisione serà benefica", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*