Campagna di Pagamentu Avanzatu per a Solidarietà cù i Cummercianti in Izmir

Campagna di prepagamentu per a sulidarità cù i cummercianti in Izmir
Campagna di prepagamentu per a sulidarità cù i cummercianti in Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà lanciatu una nova campagna di supportu per alleviare e difficultà ecunomiche sperimentate da i cummercianti chì operanu in u settore di l'alimentariu è di e bevande per via di a pandemia. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, chì s'hè indirizzatu à a ghjente di Izmir dicendu "Spartemu e difficultà inseme" Tunç Soyer"Avemu amparatu a cultura imece da i nostri antenati. Sta volta, chjamemu à sulidarità per i nostri cummercianti. Semu a sangue di i nostri cummercianti facendu un pagamentu anticipatu ".

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà aghjustatu un novu anellu à a so sulidarità Esistimu per sustene i cummercianti chì anu un tempu duru per via di a pandemia. Cù a campagna di supportu di pre-ordine lanciata per i cummercianti in u settore di l'alimentariu è di e bevande cum'è ristoranti, ristoranti, caffè è pasticcerie, i residenti di Izmir chì volenu aiutà cù i cummercianti in bisognu seranu riuniti in bizizmir.com. Quelli chì volenu sustene i cummercianti fendu un pagamentu anticipatu puderanu riceve servizii da i cummercianti quant'è u prezzu chì anu pagatu prima di a nurmalizazione. A Municipalità Metropolitana di İzmir hà annunziatu a campagna ghjunghjendu à circa 10 mila cummercianti registrati cù a Camera di Cummerciu di İzmir è a Camera di Artigiani è Artigiani di İzmir.

Avemu amparatu a cultura di imece da i nostri antenati

Sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, chì hà dumandatu à a ghjente di Izmir dicendu "Spartemu e difficultà inseme" Tunç Soyer "In marzu, quandu l'epidemie di coronavirus hà iniziatu, avemu principiatu a sulidarità di Izmir, chì dà un esempiu per a Turchia, cù u slogan "Esistemu". Cù stu spiritu di sulidarità, avemu guaritu e ferite di i nostri citadini di Izmir inseme durante u terrimotu. Avemu amparatu a cultura imece da i nostri antenati. Ci hè digià un spiritu di sulidarità in u core di issa cultura antica. Avà, una volta, ci vole à piglià l'azzione per i nostri cummercianti. Quantu più avemu cura di l'altri, u megliu. Supportemu i nostri cummerci fendu un pagamentu anticipatu. Incontrumu à tavule felici in i ghjorni sani ", disse.

Un rapportu bancariu serà abbastanza.

Grazie à u sistema in linea preparatu, quellu chì vulete sustene i cunti bancari di i cummercianti chì dumandanu supportu puderà sustene da fà un prepagamentu. Stu sustegnu serà dipositu direttamente in u contu di u tradesman. Quandu a nurmalizazione principia, quelli chì sustenenu puderanu riceve u serviziu da i cummercianti in cambiu di u prepagamentu chì anu fattu quandu venenu cù una ricevuta bancaria.

L'imprese chì chjamanu supportu seranu regularmente aghjurnati è publicati nantu à u situ web bizizmir.com di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Quelli chì volenu supportà puderanu accede à a lista clicchendu nantu à a tabulazione "Solidarità İzmir-Tradesman" è mandà qualsiasi quantità chì vulianu à i cunti bancari di i cummercianti cum'è prepagamentu.

Mille lire di sustegnu da u Metropolitan à i caffè

A Municipalità Metropolitana hà ancu decisu di sustene mille lire in cash à i caffè, internet cafes è sale di ghjocu. U Metropolitanu, chì hà iniziatu investigazioni in cuuperazione cù a Càmera di Artigiani di i Coffee Shops di Izmir, cumminciarà à fà pagamenti in contanti quandu a determinazione di 2 cummercianti hè finita.

L'applicazione "Pacchettu di Supportu Artigianu" cuntinueghja

A campagna di sustegnu di pacchettu alimentari è igiene iniziata da u Metropolitanu per i cummercianti cuntinua. Finu a data, circa 10 mila pacchetti alimentari è igiene sò stati distribuiti à i cummercianti. I cummercianti di Izmir ponu dumandà pacchetti alimentari è igiene inserendu a sezione "Pacchettu di Supportu Artigianali" in "Bizizmir.com".

U rinviu di l'affittu è u scontu d'acqua sò stati ancu fatti.

Durante u periodu pandemicu, a municipalità metropolitana hà postponutu l'affittu di l'inquilini di a municipalità per trè mesi. Tra u 1 di ghjennaghju è u 31 di marzu di u 2021, un scontu di 50 per centu hè statu applicatu à e bollette d'acqua di l'imprese cummirciali non residenziali. Inoltre, a cullizzioni di a tarifa di eliminazione di rifiuti solidi hè stata fermata.

U Metropolitanu hà furnitu un supportu di affittu di 10 mila lire à i cummercianti chì i posti di travagliu sò stati assai dannati da u terrimotu, da a campagna One Rent One Home, è 5 mila lire da u bilanciu municipale à i cummercianti chì sò stati moderatamente danati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*