L'Isulamentu Sociale Profonda u Prublemu di Solitudine

l'isolamentu suciale hà approfonditu u prublema di a sulitudine
l'isolamentu suciale hà approfonditu u prublema di a sulitudine

U fattu chì a solitude hè diventata una situazione aguda è l'aumentu di u 3,7 per centu in i casi di suicidiu, soprattuttu durante u prucessu di pandemia, hà purtatu u Giappone à stabilisce un Ministeru di a Solitudine.

Indittendu l'impurtanza di a cunnessione trà a sulitudine è a pandemia, u Prof. Dr. Ebulfez Süleymanlı attira l'attenzione à u fattu chì e persone anu più paura di esse isolate da u so circondu chè a quarantena causata da l'epidemie.

Üsküdar University Capu di u Dipartimentu di Sociologia Prof. Dr. Ebulfez Süleymanlı hà fattu valutazioni annantu à u Ministeru di a Solitudine stabilitu in Giappone è i risultati chjappi di a ricerca nantu à a solitudine.

I suicidi anu incitatu u Giappone à stabilisce u Ministeru di a Solitudine

Dichjarà chì a solitude indica una situazione aguda in Giappone, u Prof. Dr. Ebulfez Süleymanlı hà dettu: "A creazione di u Ministeru di a Solitudine mostra chì u prublema hè statu evaluatu è l'azzione hè stata presa. L'urgenza è a gravità di a nomina di u Ministru di a Solitudine nasce da i suicidi di i citadini. Giustificando l'istituzione di u Ministeru, i funzionari giapponesi anu dichjaratu chì u tassu di suicidiu hè aumentatu di 3,7 per centu, soprattuttu durante u prucessu di pandemia, è chì ci hè statu un aumentu senza precedente in i tassi di donne è studienti di a scola trà i segmenti suciali chì si sò suicidati.

I Ministeri di a Solitudine ponu esse stabiliti ancu in altri paesi.

Esprimendu chì l'impurtanza di a cunnessione trà a sulitudine è a pandemia hè stata rinfurzata da l'esempiu di u Ministeru di a Solitudine in Giappone, u Prof. Dr. Ebulfez Süleymanlı hà dettu: "Avemu da riceve i segnali chì tali esempi aumenteranu in u mondu. Oghje, in i paesi cum'è a Russia, i suggerimenti sò fatti per a creazione di u Ministeru di a Solitudine o u Ministeru di u Supportu di Psicologia. Pudemu prevede chì tali esempi si multiplicaranu ", disse.

U prublema di a sulitudine hà guadagnatu una dimensione glubale

Nutendu chì ancu prima di a pandemia, a sulitudine si distingue cù a so dimensione crescente in u mondu, u Prof. Dr. Ebulfez Süleymanlı hà dettu: "Tuttavia, e cundizioni di u periodu pandemicu anu creatu novi situazioni di solitudine è cun ella novi prublemi. Avemu ancu osservatu chì sta situazione ùn hè micca limitata à certi paesi, ma hà acquistatu una dimensione glubale. In fatti, l'aumentu di u sentimentu di solitudine causatu da a pandemia hè ancu cunfirmatu da studii realizati in diversi paesi.

A pandemia hà purtatu à aumentà i sentimenti di solitudine

In riferimentu à i risultati di un studiu realizatu in Finlandia, u Prof. Dr. Ebulfez Süleymanlı hà dettu: "In u risultatu di a ricerca, hè statu vistu chì u tassu di e persone chì si sentenu soli hè aumentatu à u 26 per centu. Prima di a pandemia, sta rata era vista cum'è 20,8 per centu. In a ricerca realizata in a primavera di u 2020, sta tarifa hè stata trovata più altu, righjunghjendu u 32 per centu. Sicondu un studiu realizatu in i Stati Uniti, 50 per centu di i rispondenti pensanu chì sta sulitudine pò avè effetti devastanti nantu à a salute mentale è fisica.

A solitude in America preoccupa quant'è Covid-19

prof. Dr. Ebulfez Süleymanlı cuntinuò e so parolle cusì:

"L'esperti avvisanu u publicu chì a solitudine cumminata cù l'asocializazione durante u periodu di quarantena pò avè gravi cunsiquenzi psicologichi à longu andà. A restrizzione graduale di a vita suciale per via di e strette misure di quarantena affetta in particulare l'anziani di più è aumenta a so solitudine. Inoltre, in u scopu di a ricerca chì avemu realizatu cù 60 participanti di 598 anni è più in Turchia trà nuvembre è dicembre, avemu trovu chì u 68,7 per centu di l'anziani si sentenu soli per mancanza di cumunicazione cù e so famiglie è i cerchi stretti durante u periodu pandemicu. .

A pandemia hà scuzzulatu u nostru sensu di cuntrollu

Dichjarà chì a pandemia hà apertu una finestra nova è più cumplessa cù i significati principali è i diversi aspetti conceptuali di a solitudine, u Prof. Dr. Süleymanlı hà dettu: "Cumu l'epidemie di Covid-19 si sparghje à una velocità senza precedente in a storia; Hà creatu una incertezza chì spinge i limiti di a nostra tolleranza scuzzulate u nostru sensu di cuntrollu è a nostra credenza chì u futuru hè prevedibile. In questu prucessu, a nostra sulitudine hè ancu aumentata. Hè ancu pussibule cunsiderà questu cum'è un prublema di visibilità. A pandemia hà avutu un impattu sociologicu impurtante rendendu esperienze individuali è strutturali, inuguaglianze, cundizioni di vita è umore più visibili chè mai.

E persone anu più paura di a solitudine chè di a quarantena

prof. Dr. Ebulfez Süleymanlı hà dettu: "Una di e ragioni per chì a crisa epidemica hè cusì spaventosa hè chì e persone sò appiccicate trà i mura di e so case, scollegate l'una da l'altra, eccettu per u pensamentu di esse in quarantena".

"In questu cuntestu, hè dichjaratu chì a depressione di esse solu in casa o a paura di more solu pruduce una intensa psiculugia di a solitudine pandemica, lascendu effetti prufondi è traumatici nantu à l'esseri umani. Senza dubbitu, a distanza suciale hè una misura vitale, ma a nostra sulitudine hè ancu in crescita. U debilitamentu di i nostri ligami suciali, soprattuttu per via di l'isolamentu suciale, hà approfonditu l'isolamentu. Inoltre, sta sulitudine indica una situazione chì hè assai sfarente da a solitude preferita cum'è "Precious loneliness". In altre parolle, sperienzemu chì l'isolamentu durante u prucessu pandemicu ùn si mette micca cumplettamente in a categuria obbligatoria o preferita, mentre chì sia pruvucannu esperienze assai individuali è creanu una sperienza suciale cullettiva è un umore cum'è mai prima ".

L'isulazione revela una nova faccia di a sulitudine

Dichjarà chì sta diversità, chì hè spressione cù distinzioni basi cum'è pusitivu è negativu, preferitu è ​​ubligatoriu, punta à un scopu assai più largu è cullettivu oltri dualità, Prof. Dr. Ebulfez Süleymanlı hà dettu: "L'isolamentu obligatoriu necessariu da a pandemia hà revelatu una nova faccia di solitudine. Per quessa, avemu bisognu di fucalizza più nantu à l'individuu, a sucetà, u fenomenu di l'inseme è l'umore cullettivu in l'asse di a pandemia è aumentà u scopu è u livellu di efficacità di l'attività di sustegnu psicosociale ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*