A stampante 3D risolverà l'ostruzzione di l'offerta di pezzi di ricambio in u Canale di Suez

d stampante risolverà u supply di pezzi di ricambio intasati in u duttu di i suveys
d stampante risolverà u supply di pezzi di ricambio intasati in u duttu di i suveys

U naufragiu in u Canale di Suez in Egittu, chì unisce u Mediterraniu è u Mari Rossu, hà chjusu u cummerciu mundiale per un bellu pezzu. I più grandi fabbricanti di pezzi di ricambio di u mondu cum'è a Cina è u Giappone ùn ponu micca furnisce i so ordini à i so clienti nantu à a strada europea è mediterranea utilizendu u Canale di Suez. Mentre sta situazione hà digià disturbatu severamente a produzzione industriale, chì hè stata affettata da a pruduzzione è a fornitura di Covid-19, a suluzione hè tornata da a stampante 3D. U direttore generale di Zaxe, Emre Akıncı, chì hà ricurdatu chì, in più di e fabbriche di l'automobile chì anu sospesu a so pruduzzione in l'ultimi ghjorni per via di a crisa di chip, hà avà avutu à piantà a produzzione di altre fabbriche per via di a carenza di pezzi di ricambio, hà dichjaratu chì l'imprese 3D sò u novu favuritu di a pruduzzione industriale è hà dettu: "U dannu causatu da l'accidentu in u Canale di Suez à l'ecunumia mundiale. à mezu à mezu. In casu di usu generalizatu di stampanti 3D, e fabbriche è i centri di produzzione ponu realizà a so propria pruduzzione cù un sistema da esse installatu remotamente, senza bisognu di tali catene di supply in i pezzi di ricambio o u puntu di produzzione ".

d stampante risolverà u supply di pezzi di ricambio intasati in u duttu di i suveys

L'imprese 3D eliminanu u prublema di pruduce è spedite pezzi di ricambio in u mondu. À u listessu tempu, l'imprese 3D sò u salvatore contr'à i prublemi di furnimentu, cum'è u naufragiu chì chjusu u Canale di Suez, chì u mondu hà avutu pocu tempu. A causa di a carenza di materie prime in parechji prudutti, in particulare plastica, cù Covid-19, e cumpagnie anu difficultà à truvà pezzi di ricambio per e linee di produzzione è e macchine. Infine, una grande cumpagnia di l'automobile in Turchia hà annunziatu chì hà suspesu a so pruduzzione per via di a mancanza di chip. Parechje cumpagnie in u mondu anu annunziatu chì limitanu a so pruduzzione per via di a carenza di materie prime è pezzi di ricambio. Aghjunghjendu à l'accidentu in u Canale di Suez, i pezzi di ricambio mandati in Europa da i fabricatori giganti cum'è u Giappone è a Cina ùn puderanu micca esse mandati à i so patroni. L'imprese chì anu pussutu truvà pezzi di ricambio paghendu più di u normale, o cessanu a so pruduzzione o sospettenu a so pruduzzione per via di stu prublema di supply, è anu patitu grandi perdite. L'imprese 3D, invece, ponu pruduce una parte utilizendu materiali plastichi, gomma è metalli à un costu bassu equivalente senza a necessità di stampi. U numeru di pezzi stampati da l'utilizatori di stampanti 3D, principalmente per l'industria, l'hobby è l'educazione, aumenta ogni ghjornu, in particulare cù i disinni di pezzi di ricambio di i prudutti chì sò caricati gratuitamente in i siti web internaziunali nantu à stampanti 3D.

Se u 3D si sparghje, ùn serà micca un prublema per obstruisce u canali

Emre Akıncı, Direttore Generale di Zaxe, u fabricatore di stampante 3D naziunale di Turchia, hà dettu chì tuttu u mondu di a produzzione, in particulare l'industria è e PMI, hà cuminciatu à acquistà stampanti 3D à un ritmu rapidu. Dicendu, "Covid-19 ci hà dimustratu quantu hè impurtante a catena in a produzzione", Akıncı hà dettu:

"L'imprese 3D anu dimustratu a so impurtanza soprattuttu in i ghjorni chì l'epidemie era più severa, quandu i pezzi di ricambio ùn sò micca ghjunti à e fabbriche da paesi cum'è Cina, USA, Francia, Germania è Giappone, chì sò u core di l'industria di a machina. L'accidente recente in u Canale di Suez hà purtatu ancu e stampanti 3D in prima. Se l'industria di u mondu hè integrata cù l'impresora 3D, allora serà affettata u minimu da tali crisi di trasportu, è prublemi cum'è u bloccu di u canali ùn saranu più un prublema è un prublema chì causa decine di miliardi di dollari in danni. l'ecunumia mundiale. Cù stampanti 3D, hè pussibule di pruduce pezzi di ricambio à un costu assai più prezzu. Videndu sta facilità è a cumpetitività, l'imprese cuminciaru à vede l'imprese 3D micca solu in situazioni straordinarie, ma cum'è e macchine più produttive è efficaci di a fabbrica. In u prucessu di fabricazione di parechji prudutti, l'imprese 3D sò attivamente aduprate oghje ".

Stabbilitatu Strutture Profit-Bringing

U direttore generale di Zaxe, Eme Akıncı, hà dichjaratu chì l'imprese 3D ùn solu furnisce micca vantaghji di costu di produzzione à l'imprese, ma facilitanu ancu u travagliu remoto, è hà dettu: "Oghje, dopu avè determinatu quale materia prima pruduce cù a stampante 3D, u disignu chì hè caricatu in l'urdinatore. remotamente hè pruduciutu da a stampante 3D in serie. Questu hè un sviluppu assai impurtante in quantu à a prutezzione di a salute di e persone in a produzzione, mentre chì una tradizione di l'impresa di travaglià remotamente si forma, soprattuttu durante epidemie cum'è Covid-19. À u listessu tempu, affirmannu chì a produzzione remota hè un fattore chì riduce u trasportu di u persunale è i costi alimentari di l'imprese, Akıncı hà dichjaratu chì e stampanti 3D anu stabilitu una struttura chì porta prufittu à e cumpagnie in ogni aspettu.

Space to Fly Tecnulugia di stampante 3D

Spieghendu chì e stampanti 3D sò state riprogettate per stampà stazioni per esse stabilite in l'orbita di a Terra, è ancu per creà unità di gestione è satelliti nantu à a superficia di Marte è a Luna, soprattuttu oghje, quandu e tecnulugia spaziali avanzanu, Akıncı hà dettu: luce di sti sviluppi, assai viloci è grandi sviluppi seranu fatti in a tecnulugia di stampante 3D. Quandu l'imprese si adattanu à a tecnulugia di l'impresora 3D è facenu un principiu di a cumpagnia per aduprà sta tecnulugia, chì farà un grande prugressu in u futuru, seranu uni pochi di passi davanti à a cumpetizione cumparatu cù i so cuncurrenti chì ùn facenu micca questu, è seranu guadagnà un vantaghju per catturà u futuru.

Tendenze d'usu per aumentà

Spieghendu chì e stampanti 3D sò faciuli d'utilizà è a materia prima utilizata per a stampa hè economica, u direttore generale di Zaxe Emre Akıncı hà dettu: "PMI è grandi urganisazioni industriali apprezzanu quantu hè preziosa a stampante 3D per e fasi di produzzione, sia in a produzzione di pezzi di ricambio. di l'arnesi di produzzione deteriorati è usendu a stampante 3D, anu vistu in a produzzione di prudutti in una manera seriale. À u listessu tempu, l'istituzioni educative, da a kindergarten à l'università, anu realizatu quantu hè impurtante a stampa 3D per u sviluppu di i studienti, investitu in questu campu è andò à sustene u sviluppu tecnicu è artisticu di i studienti. I genitori anu sviluppatu a so creatività rigalendu i so figlioli cù stampanti 3D. L'usu di stampanti 3D per a produzzione, l'educazione è u ghjocu o scopi di hobby hè in crescita in u nostru paese è in u mondu. Noi, cum'è Zaxe, purtemu i nostri prudutti, chì sò pensati da i nostri ingegneri lucali è realizati cù a produzzione domestica, à i cunsumatori in cunfurmità cù questi scopi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*