MSB hà rispostu à a dichjarazione di l'ammiragli ritirati! Chì ghjè a Dichjarazione di l'Ammiragli Retirati?

U Ministeru di a Difesa Naziunale hà rispostu à a dichjarazione di l'ammiragli ritirati
U Ministeru di a Difesa Naziunale hà rispostu à a dichjarazione di l'ammiragli ritirati

A mezzanotti, 104 ammiragli ritirati anu publicatu una dichjarazione in quantu à a Cunvenzione di u Strettu di Montreux, chì hè stata annantu à l'agenda di pocu tempu, è l'ammiragliu turbaned, chì hè stata riflessa à u publicu. E riazzioni di i pulitici à a dichjarazione di mezzanotte di l'ammiragli ritirati ùn sò micca ritardate. In a dichjarazione fatta da u Ministeru di a Difesa Naziunale, l'espressioni "Avemu piena cunfidenza chì a ghjustizia turca indipindente farà ciò chì hè necessariu".

U Ministeru di a Difesa Naziunale hà fattu e seguenti dichjarazioni in una dichjarazione:

1. Forze Armate Turchi; Sottu a dirigenza di u nostru presidente, per prutege i nostri diritti, interessi è interessi in Siria, Iraq, Cipru, Azerbaijan, Libia, u Mediterraniu orientale è parechje altre geografie, è cuntribuisce à a pace è a stabilità regiunale è glubale. è effittivamenti chè mai cun grande autosacrificiu è eroisimu per prutege i diritti è e lege di i nostri amichi è fratelli, serà vistu chì l'emissione di una tale dichjarazione ùn farà nunda, ma dannà a nostra demucrazia, affetta negativamente a morale è a motivazione di l'Armata Turca. Forza u persunale, è rende felici i nostri nemici. Hè apertu. Cridemu pienamente chì a ghjustizia turca indipendente farà ciò chì hè necessariu.

2. E Forze Armate Turchi, chì sò ancu cuscenti è cunuscenti di i guadagni è perditi di l'accordi internaziunali, ùn ponu micca esse usatu cum'è strumentu per l'ambizione, a passione è l'ambizioni persunale di una persona o persone chì ùn anu micca duveri è rispunsabilità.

3. E Forze Armate Turchi, chì rinfurzanu u so putere malgradu ogni tipu di sedizione, mischief è tentativi distruttivi da l'internu è l'esternu, ispirati da l'amore, a fiducia è a preghiera di a nostra nobile nazione da quale emerge; Realizeghja cù successu a prutezzione di a nostra sovranità, indipendenza è sopravvivenza, è ancu i nostri diritti, pertinenza è interessi, cù cura è sensibilità, se moru, se diventeraghju un martire, cù l'eroisimu è l'autosacrificiu, cù a cunniscenza di veteranu.

4. Cù u tentativu di colpu di lugliu di u 15 di lugliu, malgradu a lotta interna è esterna è a mischief, sò stati ottenuti rializazioni impurtanti chì disappointed i nostri nemichi, cumpresa a disintegrazione di u corridor di u terrore chì era destinatu à esse creatu in u nordu di Siria.

5. Quelli chì ùn vedenu è ùn volenu micca vede i rializazioni di e Forze Armate Turche, chì sò una cù e Forze di Terra, Navale è Aria, sò quelli chì sò cecchi da avidità, passione è invidia.

6. L'indicazione più chjara di a forza di u nostru esercitu eroicu sò l'operazioni eseguite cù successu è l'esercizii, u numeru è l'alcunu di quale anu crescente. L'efficienza operativa chì avemu sunniatu dapoi parechji anni hè stata ottenuta è u tempu di navigazione annuale più altu di tutti i tempi hè stata ottenuta in mare.

7. Da Sultan Alparslan à Gazi Mustafa Kemal Atatürk, cù i valori naziunali, spirituali è prufessiunali chì anu filtratu à traversu i nostri millai d'anni di storia gloriosa, è chì emergenu da u core di a nostra nobile nazione è hè cunnisciutu ancu com'è u focu di u prufeta.

Forze Armate Turche;

  • Cum'è Atatürk hà dettu, à a luce di a ragione è a scienza,
  • in u quadru di a custituzione
  • In cunfurmità cù e lege è e direttive di u nostru presidente,
  • Sottu l'ordine è u cumandamentu di i supiriori sequenziali è i cumandanti,
  • Hè sempre in cima à u so duvere, à a dispusizione di a so nazione, cuscente di i so duveri è rispunsabilità. Chì nimu dubiti di quessa.

8. A più grande parte di u successu di e Forze Armate Turche appartene à i nostri santi martiri è veterani eroici. In questa occasione, i nostri cari martiri ; Ricordemu una volta di più i nostri veterani eroici, chì sò morti, cù misericordia è gratitudine, è esprimemu u nostru rispettu è gratitudine à i nostri veterani eroici sopravviventi, è à e preziose famiglie di i nostri martiri è veterani.

Chì ci hè aspittatu in a dichjarazione di i 104 ammirali rispunsevuli ?

A dichjarazione, firmata da 103 ammiragli ritirati, includeva e seguenti dichjarazioni in quantu à e discussioni nantu à a Cunvenzione di Montreux:

"À a Grande Nazione Turca,

Recentemente, a Cunvenzione di Montreux hè stata purtata in discussione in u scopu di Kanal Istanbul è di l'autorità per annullà i Trattati Internaziunali.

U Strettu Turcu hè unu di i corsi d'acqua più impurtanti in u mondu è sò stati gestiti secondu accordi multinaziunali in tutta a storia. Montreux, chì hè l'ultimu di sti trattati è prutege i diritti di Turchia in u megliu modu; Ùn hè micca solu un cuntrattu chì regula u passaghju per u Strettu Turcu, ma ancu una grande vittoria diplomatica chì cumpleta u Trattatu di Pace di Lausanne, chì hà restituutu a piena sovranità di a Turchia nantu à Istanbul, Çanakkale, u Mari di Marmara è u Strettu. Montreux hè u ducumentu di basa di a sicurità di i paesi ripari di u Mari Neru è hè a cunvenzione chì face u Mari Neru un mare di pace.

Montreux hè una cunvenzione chì impedisce à a Turchia di entre senza vuluntà in a guerra da u latu di unu di i partiti in guerra in ogni guerra. Montreux, Turchia II. Li hà permessu di mantene a so neutralità in a seconda guerra mundiale. Per questi è ragioni simili, credemu chì ogni tipu di discorsi è azzioni chì ponu causà a Cunvenzione di Montreux, chì hà un postu impurtante in a sopravvivenza di Turchia, deve esse discutitu / esse purtatu à a tavula.

Da l'altra parte; Certi imaghjini inaccettabili, nutizie è discussioni in a stampa è e social media in l'ultimi ghjorni sò stati una fonte di tristezza profonda per quelli di noi chì anu dedicatu a so vita à sta professione. TAF è soprattuttu a nostra Marina in l'ultimi anni; hà sperimentatu un attaccu FETO assai cuscente è hà sacrificatu u so preziosu staffu à queste trame perfide. A lezziò più impurtante per esse amparatu da questi caliper hè; Hè imperativu chì u TAF mantene meticulosamente i valori basi di a custituzione chì ùn pò micca esse cambiatu è ùn pò micca esse cambiatu.

Per queste ragioni, cundannemu i sforzi di e Forze Armate Turche è di e Forze Navali per andà oltre questi valori è alluntanassi da a strada cuntempuranea tracciata da Atatürk, è ci opponemu cù tuttu u nostru esse. Altrimenti, a Republica di Turchia pò affruntà u risicu è a minaccia di sperienze l'avvenimenti più periculosi in a storia, chì sò depressi è più periculosi per a so sopravvivenza.

Hè indispensabile chì u persunale di u Cumandamentu di e Forze Navali, chì hà un passatu gloriosu chì vene da u core di a Nazione Turca, è u prutettore di a Mamma è a Patria Blu, sò furmatu in cunfurmità cù i principii è rivoluzioni di Atatürk. Semu vicinu à i nostri marini turchi di longa soffrenu, chì servenu devotamente in ogni angulu di u nostru paese in mare, in terra, in l'aria, in a zona di sicurezza interna è fora di e fruntiere, è chì travaglianu duramente in a strada di Atatürk per a prutezzione. di i nostri diritti è interessi in a Patria Blu.

04 aprile 2021

Annunziamu cun rispettu i nostri Martiri di u Mari ".

AMMINISTRATIVI RETIRED ATTENDU

  1. E. Ammiragliu Ergun MENGI
  2. E. Ammiragliu Alaettin SEVİM
  3. E. Ammiragliu Nazif ÖZDAĞDEVİREN
  4. E. Ammiragliu Işık Biren
  5. E. Ammiragliu Ahmet SENOL
  6. E. Ammiragliu Hasan HOŞGİT
  7. E. Ammiragliu Vedat ERSIN
  8. E. Ammiragliu Metin AÇAÇUZ
  9. E. Ammiragliu Atilla KEZEK
  10. E. Ammiragliu Nurhan KAHYAOĞLU
  11. E.Ammiragliu Onder CELEBI
  12. E. Ammiragliu Metin POYRAZLAR
  13. E.Ammiragliu Mücahit ŞİŞLİOĞLU
  14. E.Ammiragliu Engin BAYKAL
  15. E. Ammiragliu Hüseyin ÇİFTÇİ
  16. E. Ammiragliu Atilla KIYAT
  17. E. Ammiragliu Vehbi ALPMAN
  18. E.Ammiragliu Celal PARLAKOĞLU
  19. E.Ammiragliu Mustafa Ekmel ÖZDENGİL
  20. E.Ammiragliu Serdar DÜLGER
  21. E.Ammiragliu Abdullah METE
  22. E.Ammiragliu Ertan DEMİRTAŞ
  23. E Ammiragliu Orhun ÖZDEMİR
  24. E. Ammiragliu Ersin GULER
  25. E. Ammiragliu Nadir KINAY
  26. E. Ammiragliu Hüseyin HOŞGİT
  27. E l'Ammiragliu İlker GÜVEN
  28. E.Ammiragliu Baha EREN
  29. E.Ammiragliu Abdullah GAVREMOĞLU
  30. E. Ammiragliu Şükrü BOZOĞLU
  31. E.Ammiragliu Hakan ERCAN
  32. E. Ammiragliu Mesut ÖZEL
  33. E.Ammiragliu Taner EZGU
  34. E.Ammiragliu İbrahim AKIN
  35. E.Ammiragliu Omer AKDAGLI
  36. E.Ammiragliu Mehmet OTUZBIROĞLU
  37. E.Ammiragliu Taner BALKIS
  38. E.Ammiragliu İzzet ARTUNÇ
  39. E.Ammiragliu Hakan ERAYDIN
  40. E.Ammiragliu Mehmet Ali ÇINAR
  41. E. Ammiragliu Deniz DAĞLILAR
  42. E.Ammiragliu Yalçın ERTUNA
  43. E.Ammiragliu Türker ERTÜRK
  44. E.Ammiragliu Aydın CANEL
  45. E.Ammiragliu Sami ÖRGÜÇ
  46. E.Ammiragliu Yalçın KAVUKÇUOĞLU
  47. E. Ammiragliu Nazım ÇUBUKÇU
  48. E.Ammiragliu Ahmet AKSOY
  49. E.Ammiragliu Can ERENOĞLU
  50. E.Ammiragliu Doğan HACİPOĞLU
  51. E. Ammiragliu Abdullah AKGUL
  52. E. Ammiragliu Aziz ÖZTÜRK
  53. E. Ammiragliu A. Serdar AKINSEL
  54. E. Ammiragliu İlker GÜVEN
  55. E.Ammiragliu Mustafa İPTES
  56. E.Ammiragliu Caner BENER
  57. E. Ammiragliu Nejat BERKSUN
  58. E. Ammiragliu Kadir SAĞDIÇ
  59. E.Ammiragliu Tayfun TANSAN
  60. E.Ammiragliu Iskender YILDIRIM
  61. E.Ammiragliu Ali Yuksel ÖNEL
  62. E. Ammiragliu Uğur YİĞİT
  63. E.Ammiragliu Mustafa ÖZBEY
  64. E.Ammiragliu Cem GÜRDENİZ
  65. E.Ammiragliu Bulent BOSTANOGLU
  66. E.Ammiragliu Murat BİLGEL
  67. E. Ammiragliu Cengiz ALPÖZÜ
  68. E.Ammiragliu Serdar Okan KIRÇİÇEK
  69. E.Ammiragliu Tufan MIMIR
  70. E.Ammiragliu Turgut TUFAN
  71. E.Ammiragliu Turhan ÖZER
  72. E. Ammiragliu Alper TEZEREN
  73. E.Ammiragliu Mustafa ÜLTANUR
  74. E.Ammiragliu Ruhsar SUMER
  75. E. Ammiragliu Cemal UREN
  76. E. Ammiragliu Gunduz Alp DEMIRUS
  77. E. Ammiragliu Deniz CORA
  78. E. Ammiragliu Gurkan INAN
  79. E. Ammiragliu Atilla TONGUC
  80. E.Ammiragliu Mustafa KARASABUN
  81. E. Ammiragliu Erol YÜKSEL
  82. E. Ammiragliu Ozbek GURGUN
  83. E. Ammiragliu Bulent OLCAY
  84. E. Ammiragliu Nejat GÜLDİKEN
  85. E.Ammiragliu Turgay ERDAĞ
  86. E. Ammiragliu İsmail TAYLAN
  87. E.Ammiragliu Aydın GÜRUL
  88. E. Ammiragliu Raif NALDEMIR
  89. E. Ammiragliu Numan AREALSAL
  90. E.Ammiragliu Tanzar DİNÇER
  91. E.Ammiragliu Erol ADAYENER
  92. E. Ammiragliu Haluk Sayin
  93. E.Ammiragliu Ferhat FERHANOĞLU
  94. E.Ammiragliu Mehmet Ali ÖZGÜVEN
  95. E.Ammiragliu Ali Sadi ÜNSAL
  96. E.Ammiragliu Doğan DENİZMEN
  97. E.Ammiragliu Taner AKKAYA
  98. E. Ammiragliu Necati KURT
  99. E.Ammiragliu Tayfun URAZ
  100. E. Ammiragliu Engin HEPER
  101. E. Ammiragliu Hayati Bilgic
  102. E. Ammiragliu Hasan Nihat DOĞAN
  103. E. Ammiragliu Ömer Bayram ÇETİN
  104. E.Ammiragliu Mithat Kemal ALGÜL

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*