Global Ports Holding hè prontu à fà novi scuperte riducendu u so debitu

A tenuta di i porti mundiali hè pronta à fà novi sfondate riducendu u so debitu
A tenuta di i porti mundiali hè pronta à fà novi sfondate riducendu u so debitu

Global Ports Holding (GPH), u più grande operatore portu di crociera in u mondu è filiale di Global Investment Holdings (GYH), hà firmatu un accordu di prestitu di cinque anni cù un investitore strategicu straneru.

Mehmet Kutman, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di GIH è GPH, hà dettu: "Continuemu a nostra strategia di riduce u debitu di u gruppu cù passi fermi. Mentre u tassu d'interessu di u dettu Eurobond era di 8.125 per centu, avemu riduciutu u nostru costu d'interessu annuale à 5.25 per centu per u nostru novu accordu di prestitu. "Date e cundizioni ecunomiche attuali, simu compie un affare successu", disse. Emre Sayın, CEO di GPH, hà dichjaratu chì l'accordu di prestitu hè un passu impurtante per migliurà a struttura finanziaria di a cumpagnia, è hà dettu: "2020 hè statu un annu pienu di incertezze. 2021 cuntinueghja in modu di speranza ", disse.

Global Ports Holding (GPH), una filiale di Global Investment Holdings (GYH) è u più grande operatore portu di cruciera di u mondu, cun un portafogliu chì include un totale di 4 porti di cruciera in 13 paesi in 19 cuntinenti, cuntinua a so strategia di riduce u so indebitu. Spieghendu chì hà firmatu un accordu di prestitu di cinque anni cù un investitore strategicu straneru, GPH spiegò chì u cumpletu di l'accordu dipende da u cumpletu di certi prerequisites. Mentre ùn hè micca pussibule di fà una dichjarazione definitiva in quantu à u timing di l'utilizazione di u prestitu, a transazzione hè prevista per esse cumpletata prima di a fine di ghjugnu 2021. GPH pensa à emette mandati à u prestatore cum'è garanzie sottu à l'accordu. I fondi da creà cù u prestitu seranu principalmente utilizati per u riscattu di a filiale di GPH, Global Port Management, prima di a data di scadenza di nuvembre 2021 Eurobond emessu à l'esteru è in cundizioni ragionevuli di u mercatu. U finanziamentu da sta transazzione offre ancu u putenziale di soluzioni di finanziamentu flessibili per sustene a strategia di GPH per aumentà u so focus in e linee di crociera.

Chiudemu un affare successu

Mehmet Kutman, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di GIH è GPH, chì hà dichjaratu ch'elli cuntinueghjanu cù a strategia di riduce u debitu di u gruppu cù passi fermi, hà dettu: "Mentre u tassu d'interessu di l'Eurobond in quistione era 8.125 per centu, avemu riduciutu. u nostru costu di interessu annuale à 5.25 per centu per u risultatu di u nostru novu accordu di prestitu. "Date e cundizioni ecunomiche attuali, simu compie un affare successu", disse. Kutman hà dettu: "Malgradu l'impattu di a pandemia in u settore turisticu glubale, a nostra perspettiva positiva à longu andà in u turismu di cruciera, chì hè u segmentu più populari di u turismu, cuntinueghja. Siccomu stu puntu di vista hè sustinutu da i mercati, facemu un novu accordu in cundizioni finanziarii favurevuli è cunsiderà investitori interessati. Continueremu à rinfurzà a nostra pusizioni cum'è u più grande operatore portu di cruciera di u mondu ".

2021 cuntinueghja cù speranza

Parlendu di l'accordu, Emre Sayın, CEO di GPH, hà dichjaratu chì l'accordu di prestitu hè un passu impurtante per migliurà a struttura finanziaria di a cumpagnia è hà dettu: "I passageri anu cuminciatu à ghjunghje in i nostri porti di cruciera. A vasta maiurità accoglierà i so passageri in e prossime settimane. U 2020 hè statu un annu pienu di incertezze. 2021 cuntinueghja in modu di speranza ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*