Un monumentu serà custruitu in Uzunköprü in memoria di quelli chì sò morti in l'accident di trenu di Çorlu

Un munumentu serà custruitu in Uzunkopru in memoria di quelli chì sò morti in l'accidentu di u trenu di Corlu
Un munumentu serà custruitu in Uzunkopru in memoria di quelli chì sò morti in l'accidentu di u trenu di Corlu

8 persone anu persu a vita è 2018 persone sò state ferite in l'accident di trenu chì hè accadutu in Çorlu l'25 di lugliu 317. Un munumentu serà custruitu in memoria di quelli chì sò morti in Uzunköprü, induve u trenu d'accidente parte. I nomi è e cose persunali di 25 persone chì anu persu a so vita saranu inclusi in u munumentu, chì serà custruitu inseme da a municipalità di Uzunköprü è a municipalità di Avcılar.

L'8 di lugliu di u 2018, un grande accidente di trenu hè accadutu in Çorlu. Mentre chì u trenu di passageri chì passava da Uzunköprü à Istanbul passava vicinu à Çorlu, 5 vagoni si sò rovesciati per via di u slipping di u culvert di a terra sottu à i rails per via di a precipitazione. 25 persone sò morti in l'accidentu è 317 persone sò state ferite. Un munumentu serà custruitu in Uzunköprü, induve u trenu parte, in memoria di quelli chì sò morti in l'accidentu. Parlendu à Damga, u sindaco di Uzunköprü, Özlem Becan, hà dettu: "Prima di tuttu, commemorate una volta di più i nostri citadini morti cun rispettu è misericordia. U nostru dulore hè sempre frescu cum'è u primu ghjornu, e nostre ferite ùn anu micca crosta. Ùn avemu micca rinunciatu à a nostra lotta per a ghjustizia, ùn ci rinunceremu mai, ùn faremu un passu in daretu. A nostra vita chì avemu persu per via di a negligenza ùn hè micca vittima di un accidente, ma di l'assassiniu ", disse.

campemu per sempre

"L'Accident di Trenu Çorlu di l'8 di lugliu resterà cum'è a nostra ferita micca guarita", disse Becan, aghjustendu: "U nostru munumentu, chì viverà sia cum'è un simbulu di a nostra ricerca di ghjustizia sia per mantene in vita, serà situatu in Demirtaş Mahallesi. Cumpreremu i nomi è e cose persunali di 25 citadini chì anu persu a vita in u nostru munumentu. Cù u munumentu da custruì, cimemuràmu i nostri figlioli, fratelli, fratelli è surelle chì anu persu in l’accidentu di u Trenu Corlu di l’8 di lugliu, è li mantenemu in vita per sempre.

Unu di l'accidenti più drammatici

Parlendu à Damga, u sindaco di Avcılar Turan Hançerli hà dichjaratu ch'elli custruiranu u munumentu inseme cù a municipalità di Uzunköprü è hà dettu: "Aghju fattu ricerche annantu à questu accidentu quandu era membru di l'Assemblea di u Partitu CHP. Avemu stabilitu una cumissioni. Avemu purtatu u prublema à u Parlamentu. Avà vulemu sustene stu munumentu per esse custruitu in Uzunköprü. Facemu inseme. Stu accidentu deve esse investigatu, scupertu, i culpiti truvati è puniti. Decine di i nostri citadini sò morti in questu accidente. "Questu hè unu di l'accidenti più drammatici in Turchia", disse.

L'épave du train de Corlu

L'8 di lugliu di u 2018, Istanbul-Halkalı 5 vagoni di u trenu di passageri chì anu fattu a spidizioni anu deragliatu è si sò ribaltati versu 17:00 in u distrettu di Sarılar trà i distretti Muratlı è Çorlu di Tekirdağ. L'accidentu hè accadutu in u risultatu di u sliding di u culvert, chì passava sopra i rails per via di e piogge forti è ùn era micca cuntrullatu. Mentre chì 362 persone sò morti in u trenu cù 25 passageri, 317 persone sò stati feriti, 194 d'elli sò stati trattati cum'è ambulatori è 123 sò stati sottu osservazione in ospedali. A causa di e dure cundizioni ambientali di a terra, i paisani circundanti è i passageri feriti sò stati i primi à intervene in l'accidentu.

Ersen Gül, Serhat Şahin, Melek Tuna, Ayşe Başaran, Ergün Kerpic, Hakan Sel, Oğuz Arda Sel, Özge Nur Dikmen, Gülce Dikmen, Sena Köse, İrfan Kurt, Mavinur Tiflizden, Bahar Koçman, Yağmur Laçin, in Özge Kurcanuş, Özge, l'accidentu Citizens chjamatu Beren Kurtuluş, Emel Duman, Bihter Bilgin, Ömer Alperen Can, Seyfi Ergül, Zübeyde Seven, Gani Kartal è Rubize Kartal persu a so vita. (Timbro di ghjurnale)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*