Workshop nantu à i prublemi di l'impieghi è i suggerimenti di suluzione per i disabili da CHP

chp hà tenutu un attellu per i disabili
chp hà tenutu un attellu per i disabili

U secondu di i workshop di l'impieghi urganizati da u CHP hè statu tenutu in Istanbul cù u titulu di "Problemi di l'impieghi di i disabili è suggerimenti per e soluzioni". A dichjarazione scritta da u CHP hè a seguente: "A serie di workshop chì u presidente di CHP, Kemal Kılıçdaroğlu, vulia esse tenutu per discutiri i prublemi di l'impieghi è sviluppà pruposte di suluzione concreta cuntinueghja. Vicepresidente per e Politiche Suciali Prof. Dr. U primu di i workshop, pianificatu per esse tenutu in 11 settori è campi in totale, cù a cooperazione di Yüksel Taşkın è u Vicepresidente di i Sindacati, Artigiani è Organizzazioni Non Governative Veli Ağbaba, si terrà in Adana u 16. Ghjugnu cù u tìtulu di "Problemi di l'impieghi in l'agricultura è suggerimenti di suluzione". In questu cuntestu, CHP hà urganizatu u so secondu workshop in Istanbul per sviluppà suluzioni à i prublemi sperimentati in l'impiegazione di i disabili.

Kadıköy Parechji rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali, i patroni, l'esperti, l'attivisti, i sindaci diputati è i membri di u cunsigliu, è i membri di a cumissioni di l'urganisazioni pruvinciali è distrittuali si sò riuniti à u "Workshop on Employment Problems of the Disabled and Solution Propositions" ospitatu da a Municipalità. U deputatu CHP Istanbul Mahmut Tanal, u deputatu CHP Kütahya Ali Fazıl Kasap è u deputatu CHP Muğla Süleyman Girgin anu assistitu ancu à a riunione. In l'attellu, chì hè statu tenutu sottu a coordinazione di u Vicepresidente di l'Amministrazione Provinciale di CHP d'Istanbul per i Disabili, Sevgi Özdemir, sò stati discussi i prublemi sperimentati in a participazione di e persone disabili in l'impieghi è e soluzioni.

I prublemi di l'impieghi in u settore publicu è privatu sò stati discututi in l'attellu.

Mesut Halıcı, Direttore di e Persone Disabili affiliate à u Dipartimentu di i Servizii Sociali di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, chì hà pigliatu a parolla in e presentazioni quadru fatte in a prima parte di l'attellu, hà riassuntu i prughjetti di l'impieghi chì anu fattu per i disabili è hà fattu suggerimenti per aumentà l'impieghi. . L'Assemblea Provinciale di Ankara per i Disabili, u presidente Veysi Sayın, in a so presentazione dettagliata, hà riassuntu e fonti di i prublemi sperimentati in i settori publicu è privatu è hà spartutu suggerimenti di suluzione concreta. Mencionendu i dati di l'impieghi in u settore publicu è privatu, u sgiò Sayın hà sottolineatu chì sti figuri sò luntanu da risponde à i bisogni. Hà attiratu l'attenzione à u fattu chì l'impiegazione di e donne cù disabilità ùn pò micca più di un quartu di l'omi in u settore publicu. Turkey Disabled Association Vice President Dr. Özer Güvenç, invece, hà spressu i prublemi affrontati da i disabili in a so educazione è i prucessi di travagliu, è hà interrugatu cuncetti è approcci cumuni attinendu l'attenzione à e dimensioni suciale di a disabilità, micca medica.

Taşkın: Unu di l'indicatori di a sucità civilizzata hè l'impiegu di i disabili.

Parlendu à l'attellu, u Vicepresidentu CHP per e Politiche Suciali Prof. Dr. Yüksel Taşkın hà dettu: "Oghje, u tassu d'impiegu in a pupulazione travagliabile di a società hè di circa 50 per centu, mentre chì l'impiegu di i disabili chì ponu travaglià hè di circa 22 per centu. Unu di i dui indicatori basi di una sucità civilizzata hè u travagliu di i disabili. Un altru indicatore hè l'impiegu di e donne in proporzione à u so numeru. Cum'è CHP, u nostru scopu hè di aumentà sta rata di impiegu ", disse. Tirando l'attenzione à i prublemi di i disabili chì aspettanu di esse numinati in u settore publicu, Taşkın hà dettu: "Ancu se un picculu numeru di disabili sò impiegati, i so diritti sò offerti da u guvernu cum'è s'ellu era una benedizzione. In u guvernu CHP, empieremu e quote in u settore publicu è implementeremu pulitiche chì permetteranu di andà oltre l'intelligenza di "punisce è sbarazza" in u settore privatu. Taşkın hà dettu ancu chì impediscenu à e persone disabili di esse impiegate in e zone sottu à a so propria educazione è equipaggiu.

Işık: E dumande d'impieghi di e persone cù disabilità sò viste cum'è fantasia

In a seconda parte di l'attellu, i participanti di diversi campi è settori anu fattu valutazioni nantu à i prublemi di u travagliu. Unu di i parlanti in l'attellu, u presidente di a Cummissione di a cità di İzmir, Nazik Işık, hà dettu in breve: Avemu bisognu di novi pulitiche suciale per oghje è per u futuru. Cù l'aumentu di i tassi di disoccupazione, in particulare in u periodu di COVID-19, e dumande di l'impieghi di i gruppi svantaggiati è di e persone disabili sò viste cum'è una fantasia. U guvernu prova di mette u sistema di pulitiche suciale nantu à a "vittimizazione" invece di cunvenzioni internaziunali, sistema di valori universale è approcciu basatu in diritti. Quessi sò inaccettabili. Per prupone suluzioni cuncrete, un inventariu di l'impiegabilità deve esse elaboratu, soprattuttu per quelli chì soffrenu parechji svantaghji. Dicemu chì ci hè bisognu di pulitiche di l'impieghi di disabilità, ma questu ùn pò esse cunsideratu separatamente da e pulitiche generale di l'impieghi. A cunniscenza chì ignora i disabili deve esse abbandunata. Credu chì saria benefiziu di fà studii cum'è l'Uffiziu di l'Impiegazione di Disabili.

Özdemir: L'attellu serà a nostra strada di strada

U coordinatore di l'attellu, u Vicepresidente di l'Amministrazione Provinciale di CHP Istanbul, Responsabile per i Disabili Sevgi Özdemir, hà dettu annantu à u cuntenutu di l'attellu, "In l'attellu induve i prublemi di disoccupazione è di l'impieghi sò stati discututi, i participanti anu discututu i prublemi in diverse zone cum'è cum'è educazione, trasportu, accessibilità, discriminazione, mobbing, servizii di cura inseme I suggerimenti spartuti à l'attellu significanu una roadmap per noi, postu chì i nostri studii di "Vita Accessibile" cuntinueghjanu in 39 distretti sottu a guida di u nostru presidente provinciale CHP Istanbul, a Sra Canan Kaftancıoğlu. persone disabili; Per pudè sustene a so propria vita è i so dipendenti cù u so propiu guadagnu, volenu esse impiegati in cunfurmità cù i tassi di disabilità, senza esse chjappu cù prublemi di trasportu o quote di disabili. Vulenu cuntinuà a so vita in a vita suciale è culturale, senza esse siparati, cù u principiu di ugualità. usatu e frasi.

Suggerimenti concreti fatti in i workshop di l'impieghi seranu rappurtati è presentati à u presidente di CHP, Kemal Kılıçdaroğlu. Hè previstu chì u presidente di CHP, Kılıçdaroğlu, sparterà e so pruposte d'impieghi specifiche à i diversi settori cù u publicu à a "Convenzione di l'Impiegazione per una Turchia Produttrice", chì hè prevista per esse in settembre in İzmir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*