Plastwil De Bonde diventa parteneru ferroviariu di a Cumpagnia Nevomo

Plastwil
Plastwil

Nevomo hà firmatu un accordu di cuuperazione cù Plastwil è Plastwil de Bonte, spicializati in a produzzione di traverse in cemento precompresso di alta qualità è sistemi di fissazione di rail. I traversi è i fastenings furniti da e duie cumpagnie seranu aduprati per custruisce una pista di prova di tecnulugia magrail à scala cumpleta. Per mezu di sta cullaburazione, Nevomo custruirà un corsu di 750 metri di longu, chì serà u corsu più longu per i testi di levitazione magnetica passiva in Europa.

A cumpagnia belga De Bonte hà 30 anni di sperienza in a produzzione di traverse in cemento precompresso, mentre chì a polacca Plastwil hè un pruduttore leader di sistemi di fissazione di traverse per più di 35 anni. Tramindui i traversi in cimentu precompresso è i so sistemi di fissazione seranu parte di una linea di prova in scala completa per a tecnulugia magrail, a prossima generazione di ferrovie d'alta velocità induve i veiculi viaghjanu à velocità sin'à 550 km / h. A pista serà custruita in a cumuna di Nowa Sarzyna in u Voivodato di Podkarpackie in Pulonia. A custruzzione principia in a seconda mità di questu annu.

Cum'è parte di l'accordu, Plastwil De Bonte hè diventatu Partner Line di Nevomo è si unisce à un gruppu di altre cumpagnie chì sustenenu attualmente u sviluppu di a ferrovia magnetica, cumprese IDOM, CIECH Sarzyna, Transfer Multisort Electronics o l'Istitutu Ferroviario.

U sustegnu di Plastwil, chì hà una sperienza ricca è internaziunale cum'è un fabricatore principali di cumpunenti di tecnulugia ferroviaria, hè assai impurtante per noi. Questu permetterà ulteriori passi versu a prova in scala completa di a tecnulugia magrail. - dice Lukasz Mielczarek, cofundatore di Nevomo è Direttore di Infrastruttura.

- Cum'è una sucietà guidata da l'innuvazione, basamu nantu à i nostri parechji anni di sperienza cum'è fabricatore di cumpunenti di l'infrastruttura ferroviaria è cunsidereghja da avà ciò chì serà necessariu per u sviluppu di a ferrovia in l'anni à vene. A cullaburazione cù Nevomo si adatta perfettamente à a nostra visione di u futuru induve creemu suluzioni ferroviarie per i prossimi 20, 30 o ancu 50 anni. U CEO di Plastwil, Izabella Walkowska, crede chì e ferrovie seranu u modu di trasportu preferitu in quantu à riduce l'impattu umanu nantu à l'ambiente è chì u sviluppu di tecnulugii cum'è l'hyperloop ci portanu più vicinu à a rinascita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*