CRRC produce una locomotiva à emissioni zero per u portu olandese di Rotterdam

Crrc Paesi Bassi per pruduce locomotive à emissioni zero per u portu di Rotterdam
Crrc Paesi Bassi per pruduce locomotive à emissioni zero per u portu di Rotterdam

CRRC ZELC ("CRRC") è Rail Innovaators Group ("RIG") anu firmatu un accordu di sviluppu cumunu in 2018 destinatu à rimpiazzà e locomotive di shunting diesel in u portu di Rotterdam. Avà chì l'accordu hè cumpletu, a produzzione pò principià.

A locomotiva di emissioni zero hè adattata per u funziunamentu sottu parechje tensioni di rete è hè dotata di batterie d'alta capacità è sistemi intelligenti di rigenerazione di energia di frenu. A tecnulugia avanzata di a batteria permette à a locomotiva di operare nantu à e linee di ferrovia senza motori è di fà operazioni di manuvra di u primu è di l'ultimu chilometru. Cusì, l'emissioni è u rumore pò esse ridutta evitendu l'usu di locomotive di shunting diesel. RIG hà investitu in e prime locomotive è aspetta chì a cumpagnia di ferrovia "Rail Force One" li mette in u portu di Rotterdam in 2024.

U CEO di Rail Innovators Group, Julian Remie, hè felice chì CRRC hà pigliatu u compitu di cuncepisce una locomotiva cusì innovativa custruita à e specificazioni di RIG.

"CRRC hè u più grande fabricatore di locomotive in u mondu è hà una storia pruvata in tecnulugia di batterie è hibrida. Ci cunfiemu assai di e so cunniscenze è e so cumpetenze per fà questu un successu. Utilizendu a tecnulugia di CRRC à zero emissioni è alimentendu cù l'electricità verde, investemu in l'operazioni ferroviarie di punta à zero emissioni, eco-friendly end-to-end ".

Sicondu Chen Qiang, Managing Director di CRRC ZELC Europe, hè ora di inizià stu prughjettu cù RIG è furnisce locomotive hibride innovative è senza emissioni per u Portu di Rotterdam.

"I nostri locomotori sò cuncepiti cù u scopu di ottene a neutralità di u carbonu è offre à l'operatori ferroviari è i centri di trasportu una alternativa verde è efficiente in energia à e locomotive diesel convenzionali. Speremu chì cù a consegna di queste locomotive pudemu cuntribuisce à RIG è u scopu di u Portu di Rotterdam di ottene un futuru senza emissioni ".

Emile Hoogsteden, Direttore Commerciale di l'Autorità Portu di Rotterdam, hè ancu entusiastu: "Ughjemu à guidà l'innuvazione è cusì sustene stu prughjettu cù l'applicazione è l'analisi operativa per una prova di cuncettu per l'industria più larga. U Portu di Rotterdam hà u scopu di ottene un portu neutrale in carbonu per u 2050 è vede a locomotiva à zero emissioni cum'è una cuntribuzione impurtante per una ulteriore decarbonizazione di a catena logistica ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*