Edirne Necmi İge House Museo Etnografico Apertura

Edirne Necmi Ige House Museo Etnografico hà apertu
Edirne Necmi Ige House Museo Etnografico hà apertu

U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank hà inauguratu u Museu Etnograficu Necmi İğe Evi, chì hè statu restauratu da l'Agenzia di Sviluppu di Tracia è trasformatu in un museu da u Governatore di Edirne. Spieghendu chì u bastimentu, chjamatu dopu à Necmi İge, chì hà fattu travaglii assai impurtanti nantu à a cultura urbana di Edirne, hè un legatu di a fine di u 17u seculu, Varank hà dichjaratu chì sta struttura hè u più anticu esempiu di a struttura architettonica è storica di a cità.

Evaluendu i figuri di l'esportazione, u Ministru Varank hà dettu: "In u ghjugnu, e nostre esportazioni anu aumentatu da 47 per centu cumparatu cù l'annu precedente è hà righjuntu 19,8 miliardi di dollari. E nostre esportazioni totali in i primi 6 mesi di l'annu, invece, anu righjuntu 40 miliardi di dollari cù un aumentu di 105 per centu. Sti figuri sò stati registrati cum'è l'espurtazioni più altu in a storia di a Republica ". usatu a frasa.

U PUNTU DI CRUCE DI E CIVILIZZAZIONI

In u so discorsu in a ceremonia di apertura, u Ministru Varank hà dichjaratu chì Edirne, chì era a capitale di l'Imperu Ottumanu, hè assai preziosa cù a so storia, a cultura è u putenziale ecunomicu. Enfatizendu chì i piani per a cunquista di Istanbul, chì hà cambiatu u cursu di a storia, sò stati fatti da Edirne, Varank hà dettu: "Edirne, induve parechje innovazioni è primi in l'architettura ottomana sò state implementate, presentava opere uniche à a storia di a civilisazione mundiale. Edirne, casa di l'eleganti ponti nantu à i fiumi Meriç è Tunca, è a Moschea Selimiye, un capolavoru di Mimar Sinan, hè a crucivia di e civiltà. Hè un centru di scienza, cultura è arte cù i so cumplessi, moschee, bazars cuperti è bazars cuperti. Per quessa, i valori storici è culturali in a nostra cità attrae sempre più visitatori lucali è stranieri ogni annu. disse.

PATRIMONIU DI U SECULU XVII

Spieghendu chì Edirne hà u più altu numeru di visitatori di u museu dopu à Istanbul è Ankara, Varank hà dettu: "U Museu Etnograficu Necmi İğe Evi porterà u putenziale di u nostru Edirne à livelli ancu più alti. Chjamatu dopu à Necmi İğe, chì hà fattu un travagliu assai impurtante nantu à a cultura urbana di Edirne, questu edifiziu distintu hè un legatu da a fine di u 17u seculu. Questu edifiziu hè u più anticu esempiu chì mostra a struttura architettonica è storica di a cità ". disse.

SERÀ ESEMPIU

Varank hà dichjaratu chì a pruprietà di l'edifiziu passava à l'Agenzia di Sviluppu di Tracia in 2012 è chì anu restauratu l'edifiziu largamente arruvinatu è l'offru à u turismu. Dichjarà chì centinaie d'opere chì revelanu a cultura, a credenza è u stilu di vita suciale di a ghjente lucale da u passatu à u presente sò esposti in u museu, Varank hà dettu: "U nostru museu, chì cuntene assai esempi etnografichi di a vita tradiziunale, porta u passatu. à u presente. Inoltre, stu travagliu darà un esempiu per i sforzi per mantene in vita altre strutture storichi chì aspettanu di esse scuperte in tutta a Turchia ". disse.

NUMERI EXPORTA

Dichjarà chì l'epidemie di Kovid-19 hà ribaltatu u sistema ecunomicu, u Ministru Varank hà dettu: "Quandu guardemu u primu trimestre di u 2021, vedemu un rendimentu di crescita seria di 7 per centu. L'indicatori principali indicanu una crescita assai più altu in u sicondu trimestre di u 2021. In u ghjugnu, e nostre esportazioni anu aumentatu da 47 per centu cumparatu cù l'annu precedente è righjunghji 19,8 miliardi di dollari. E nostre esportazioni totali in i primi 6 mesi di l'annu, invece, anu righjuntu 40 miliardi di dollari cù un aumentu di 105 per centu. Sti figuri sò stati registrati cum'è l'espurtazioni più altu in a storia di a Republica ". utilizatu l'espressioni.

TECHNOLOGY PRODUCT EXPORT

In riferimentu à l'aumentu di l'esportazioni di prudutti d'alta è media alta tecnulugia, u Ministru Varank hà dettu: "In maghju, ci hè statu un aumentu di finu à u 60 per centu in questi dui gruppi di prudutti, chì hè un indicatore di una ricuperazione ecunomica sana è di valore aghjuntu. . Di sicuru, ognuna di e nostre pruvince hà un rolu è a cuntribuzione assai impurtante in questa performance di successu di u nostru paese. In e nostre pulitiche di sviluppu regiunale realizate sottu a rispunsabilità di u nostru Ministeru, vedemu e nostre pruvince è regioni cum'è i blocchi di a nostra ecunumia ". disse.

IPSAL OSB

Parlendu di e zone d'investimentu in Edirne, u Ministru Varank hà dettu: "Vogliu dà a bona nutizia da quì chì compiemu rapidamente e prucedure di creazione di Ipsala OIZ è dà à questa OIZ una persunalità giuridica questu annu. Inoltre, sottumetteremu i nostri OIZ Specializati Uzunköprü è Keşan Gıda à u prugramma d'investimentu appena sò offerti è assicurà chì sò supportati. Avemu u scopu di candidà per i prughjetti infrastrutturali di questi OIZ in 2022 ". disse.

SUPPORTU PER 2 MIL 250 PROGETTI

Varank hà sottolineatu chì in più di l'investimenti fatti in l'infrastruttura industriale, un sustegnu significativu hè furnitu à l'imprese chì aumenteranu a so pruduzzione è l'esportazioni, è chì quasi 2 milioni di lire sò stati dati à 250 mila 140 prughjetti attraversu KOSGEB, TUBITAK è l'Agenzia di Sviluppu di Thrace.

I MUSEI SO PONTI

Dichjarà chì ci hè una storia di circa mille anni in a geugrafia induve vivemu, cù 200 anni di Seljuk, dopu 600 anni d'esperienze ottomane è republicane chì avvicinanu un seculu, u Ministru Varank hà dettu: "I musei sò ponti di cultura, arte è storia. chì a nostra nazione hà stabilitu da u passatu à u futuru. Mentre cuntribuisce à u sviluppu di u nostru paese cù l'investimenti chì avemu fattu è i prughjetti chì avemu implementatu, prutegemu ancu a nostra civilizazione. Comu sapete, u sviluppu di l'arti, a cultura è a scienza hè una questione di clima. U nostru duvere hè di creà un clima di cultura, arte è civilisazione chì purterà sta accumulazione avanti. disse.

Dopu à u discorsu, u figliolu di Necmi İge, Ahmet Ünal İge, hà prisentatu u libru scrittu da u storicu lucale Cengiz Bulut, chì descrive a vita di u babbu, à u Ministru Varank. U Ministru Varank hà posatu per una foto di souvenir cù a famiglia İğe.

Allora u ministru Varank, u guvernatore Ekrem Canalp, u capu di a Cummissione GNAT per l'uguaglianza di l'uppurtunità per e donne è l'omi, u deputatu di u Partitu AK Edirne Fatma Aksal, u sindaco di Edirne Recep Gürkan, u presidente provinciale di u partitu AK Edirne Belgin İba, u presidente provinciale di MHP Edirne Zakir Tercan, sindaci, protokollu provinciale è İğe. A so famiglia hà tagliatu a cinta di apertura di u museu.

Dopu, u Ministru Varank è i participanti anu visitatu u museu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*