Volvo Car Turkey Supporta l'Atleti Naziunali di Kite

u kite di tacchina volvo car sustene l'atleti naziunali
u kite di tacchina volvo car sustene l'atleti naziunali

Volvo Car Turkey hà rinnuvatu a so cullaburazione cù a Scuola Kitemaximum, chì attira l'attenzione à a vita naturale è si preoccupa di a cuscenza ambientale, è hà stabilitu Team Volvo cù dui atleti naziunali chì rapprisentanu Turchia in i campiunati europei è mundiali.

Travagliendu per fà u mondu un locu più vivibile cuncentrandu ugualmente nantu à e persone è a natura cù u disignu è e cullaburazioni chì hà implementatu recentemente, Volvo Cars cuntinueghja a so cullaburazione in questa direzzione. A partenariata di Volvo Car Turkey cù a Scola Kitemaximu per l'ultimi anni 2 hè stata rinnuvata ancu per 2021. U locu di a Scola Kitemaximum in Akyaka, chì cuntinueghja a so attività di successu in Gökova, Akyaka, Çeşme è Alaçatı, hè chjamatu Volvo Kiteboard Lounge, è in più di kiteboarding, ci hè ancu una zona di crossfit in u Volvo Kiteboard Lounge da Azmak. fiume.

U quadru di sta cuuperazione mantinutu da Volvo Car Turkey per sviluppà u sport di kite è ghjunghje à masse più larghe include avà l'atleti naziunali chì rapprisentanu a Turchia in questu ramu. L'atleti naziunali Merve Ceylan è Kaan Özsan cumpeteranu cum'è u Volvo Kite Team in tutte e gare. L'atleti di u Team Volvo puderanu participà à tutte e gare chì furnisceranu punti in u Campionatu Europeu, u Campionatu Mundiale è e selezioni olimpiche chì saranu publicati da l'Associazione Internaziunale di Kite in 2021. Inoltre, puderanu rapprisintà a Turchia in tutti i cuncorsi naziunali è internaziunali chì saranu annunziati in u prugramma di attività 2021 di a Federazione Turca di Vela. Kaan Özsan, chì hà qualificatu per a squadra naziunale in a selezzione di a squadra naziunale U19 di a Federazione Turca di Vela, hè previstu di participà à i Campionati Mondiali di Ghjuventù di Vela (U11), chì si terrà in Oman l'18-2021 dicembre 19.

Kubilay Polat, Direttore di Marketing è PR di Volvo Car Turkey, hà dettu chì realizanu travaglii sustinibili micca solu in a produzzione, ma ancu in tutti i campi di a vita; "Mentre implementemu a pulitica di sustenibilità basata nantu à i Strumenti di Sviluppu di e Nazioni Unite cù cuntenutu cum'è a produzzione è u cunsumu rispunsevuli, l'azzione climatica, u travagliu decentu è a crescita ecunomica, applichemu a filusufìa creata cù questa logica in ogni puntu chì toccu in a vita. Continueremu à sustene u sportu è a natura in questu locu, chì face parte di a natura, mentre realizà travaglii impurtanti in nome di a nostra marca in quantu à l'ambiente ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*