Circular da u Ministeru di l'Interior nantu à "Misure per l'entrata in u Paese"

Circular da u ministeru di l'internu nantu à e misure per entra in u paese
Circular da u ministeru di l'internu nantu à e misure per entra in u paese

U Ministeru di l'Interior hà mandatu una nova circular à i guvernatori di 81 pruvince in u scopu di e misure di coronavirus. In a circular, sò stati inclusi novi tematichi in quantu à e "Misure per l'ingressu in u Paese".

A circular emessa da u Ministeru di l'Interior hè a siguenti:

"Per prevene l'entrata di novi varianti di l'epidemie di u virus Corona (Covid19) in u nostru paese, e misure d'ingressu da esse applicate à tutte e nostre porte di cunfini terrestri, aeree, maritime è ferroviarie sò state implementate da u 1 di lugliu di u 2021, cù a nostra Circular d'interessu (b) Cù a nostra Circular of interest (b) Da l'Afghanistan è u Pakistan E misure di quarantena da esse applicate quandu entra in u paese sò state determinate.

In cunfurmità cù l'opinioni di i Ministeri in quantu à l'evoluzione in u mondu è in u nostru paese in u cursu di l'epidemie, e misure d'interessu (a) è di interessu (b) per entre in u paese (escludendu e parti relative à l'Afghanistan) anu purtatu cù i nostri circulars sò stati aboliti è e novi misure determinate quì sottu seranu implementate da u sabbatu 4 di settembre di u 2021. cunzidiratu per esse implementatu.

1. A pratica riguardu à i voli dighjà sospesi in Brasile, Sudafrica, Nepal è Sri Lanka cuntinuerà finu à chì una nova decisione hè presa è i viaghji diretti da questi paesi à u nostru paese ùn saranu micca permessi. E persone chì venenu da un altru paese, ma si trovanu chì sò stati in Brasile, Sudafrica, Nepal è Sri Lanka in l'ultimi 14 ghjorni, saranu tenuti à presentà un rapportu di test PCR negativu fattu massimu 72 ore prima di entre in u nostru paese, è queste persone saranu. esse dumandatu à presentà un rapportu di prova di PCR in i lochi da esse determinati da i Governatori (furnì ch'elli coprannu e so tasse) seranu in quarantena per ghjorni. Se u risultatu di a prova PCR in u 14 ghjornu di a quarantena hè negativu, a misura di quarantena serà terminata. Quelli chì anu un risultatu pusitivu di a prova PCR seranu isolati da a data chì u risultatu di a prova hè pusitivu, è a misura serà terminata cù un risultatu negativu da a prova PCR à a fine di u 14 ghjornu.

2. E persone chì venenu in u nostru paese da u Bangladesh, l'India è u Pakistan saranu tenute à presentà u risultatu di a prova PCR cun un risultatu negativu massimu 72 ore prima di entre in u nostru paese.

Quelli chì venenu direttamente da u Bangladesh, l'India è u Pakistan, è quelli chì sò stati trovati in questi paesi in l'ultimi 14 ghjorni; quelli chì anu documentatu chì avianu almenu duie dosi (dosa unica per Johnson & Johnson) di i vaccini appruvati. per l'usu d'urgenza da l'Organizazione Mondiale di a Salute o da u nostru paese, è chì almenu 14 ghjorni sò passati da l'ultima dosa seranu esentati da l'applicazione di quarantena quandu entranu in u nostru paese. Quelli chì ùn ponu micca documentà chì anu ricivutu almenu duie dosi (dosa unica per Johnson & Johnson) di i vaccini appruvati per l'usu d'urgenza da l'Organizazione Mondiale di a Salute o da u nostru paese è chì almenu 14 ghjorni sò passati da l'ultima dosa seranu quarantena. in a so residenza o à l'indirizzu ch'elli dichjaranu, è seranu sottumessi à a prova PCR in u ghjornu di u periodu di quarantena 10. Se u risultatu di a prova PCR in u 10 ghjornu hè negativu, a quarantena serà terminata, quelli chì ùn anu micca un test PCR u 10esimu ghjornu serà mantinutu in quarantena per 14 ghjorni, è se i risultati di a prova sò pusitivi, l'attuale guida di pandemia publicata da u Ministeru di a Salute, a Direzzione Generale di Salute Publica serà attuata.

3. In quantu à l'ingressu di e persone chì sò ghjunti in u nostru paese da l'Afghanistan è quelli chì sò intesu chì sò stati in questu paese in l'ultimi ghjorni 14, e disposizioni di e nostre Circulari (a) è (b) cuntinueghjanu à esse applicate esattamente.

4. E persone chì arrivanu da u Regnu Unitu, l'Iran, l'Egittu è u Singapore seranu tenuti à presentà un rapportu di prova PCR negativu finu à 72 ore prima di l'ingressu.

5. Eccettu quelli elencati in i primi quattru articuli, à l'entrata di u nostru paese da tutte e porte di cunfini (terra, aria, mare, ferrovia) da altri paesi, almenu duie dosi (dosa unica per Johnson & Johnson) di i vaccini appruvati. per l'usu d'urgenza da l'Organizazione Mondiale di a Salute o u nostru paese, è chì l'ultima dosa hè a più bassu.Quelli chì presentanu un documentu emessu da l'autorità ufficiali di u paese pertinenti chì dichjaranu chì almenu 14 ghjorni sò passati o chì anu avutu a malatia in u paese. L'ultimi 28 mesi, à partesi da u 6u ghjornu di u primu risultatu pusitivu di u test PCR, ùn sarà micca necessariu di presentà un rapportu di test PCR/antigen rapidu cù un risultatu negativu, è e misure di quarantena ùn saranu micca applicate per questi individui. A partesi da u ghjornu di, quelli chì presentanu un documentu emessu da l'autorità ufficiali di u paese pertinenti chì dichjaranu chì anu avutu a malatia in l'ultimi 28 mesi ùn saranu micca tenuti à presentà un rapportu di test di PCR / antigene rapidu cù un risultatu negativu, è quarantena. E misure ùn saranu micca applicate per queste persone. In casu di fallimentu, un rapportu di test PCR cù un risultatu negativu massimu 6 ore prima di l'ingressu o un risultatu di test antigenu rapidu negativu fattu in u massimu di 72 ore di l'entrata serà dumandatu.

6. I zitelli sottu à l'età di 12 seranu esentati da l'applicazioni di certificati di vaccinazione cù un rapportu di teste PCR / Antigenu quandu entranu in u nostru paese.

7. Per ùn affettà negativamente u cummerciu esteru, l'equipaggiu di l'aeronautica, i marittimi cunsiderati cum'è persunale chjave è i cunduttori di camion seranu esentati da a prova SARSCoV2 PCR è l'applicazione di quarantena.

8. In u quadru di l'articuli sopra, i ducumenti cum'è u certificatu di vaccinazione, u risultatu di u test PCR / Antigen da esse dumandatu à l'entrata in u nostru paese seranu verificati da a cumpagnia di trasportu in u paese di partenza per i passageri chì arrivanu per via aerea è marittima, è per i passageri. ghjunta cù trasportu publicu terrestre/ferruviale A rispunsabilità chì nasce da l'ammissione di quelli chì ùn anu micca certificatu serà purtata da a cumpagnia di trasportu.

9. E persone chì entreranu in u nostru paese da tutte e nostre porte di cunfini da u Ministeru di a Salute puderanu sottumessu à a prova PCR nantu à a basa di campionamentu à a so destinazione. In questu cuntestu, e persone seranu permesse di andà in a so destinazione finale dopu chì i campioni di teste sò stati presi, è se i risultati di a prova sò pusitivi, seranu trattati in cunfurmità cù a guida COVID 19 di u Ministeru di a Salute. E persone cun un cuntattu strettu cù e persone cun risultati di teste pusitivi seranu isolati per 14 ghjorni à l'indirizzi chì anu determinatu, è se i risultati di a prova PCR da esse realizati à a fine di u 10u ghjornu sò negativi, e cundizioni d'isolazione seranu terminate. E cundizioni di isolamentu di quelli chì si trovanu chì portanu a variante delta seranu terminate à a fine di u 14 ghjornu senza teste PCR.

10. 10.1 Da i nostri citadini chì entreranu in u nostru paese attraversu e nostre porte di cunfini, chì anu ricevutu almenu duie dosi (dosa unica per Johnson & Johnson) di i vaccini appruvati per l'usu d'urgenza da l'Organizazione Mondiale di a Salute o da u nostru paese, è chì almenu 14 ghjorni sò passati da l'ultima dosa o da u ghjornu 28 di u primu risultatu di u test PCR pusitivu. Quelli chì documentanu chì anu avutu a malatia in l'ultimi mesi 6 è quelli chì sottumettenu un rapportu di teste PCR negativu fattu massimu 72 ore prima. l'entrata o un risultatu di test antigenu rapidu negativu fattu massimu 48 ore prima di l'entrata serà permessu di entre in u nostru paese.

  • 10.2 I citadini chì ùn ponu micca presentà i ducumenti o i risultati di e teste specificati in l'Articulu 10.1 seranu permessi di andà in a so residenza dopu avè realizatu a prova PCR à e porte di cunfini, è quelli chì anu risultati di teste pusitivi seranu isolati in e so residenze.
  • 10.3 I nostri citadini, chì sò permessi di entre in u paese in questu modu, seranu isolati à a so destinazione in una manera chì deve esse determinata da u Ministeru di a Salute, è l'isulazione continuerà finu à chì presentanu un rapportu negativu di teste PCR. In quantu à a misura sopra menzionata, u guvernatore / u guvernatore di u distrittu è l'ufficiali amministrativi lucali di a porta di cunfini piglianu e decisioni necessarie in cooperazione cù tutte l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche chì travaglianu à e porte di cunfini è in u quadru di e disposizioni di altre legislazioni pertinenti è per evità qualsiasi disruption in a pratica; l'aghju.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*