Hyundai TUCSON è IONIQ uttene cinque stelle in 5 Euro NCAP Test

Hyundai TUCSON è IONIQ uttene cinque stelle in 5 Euro NCAP Test
Hyundai TUCSON è IONIQ uttene cinque stelle in 5 Euro NCAP Test

I mudelli Hyundai, TUCSON, IONIQ 5 è BAYON anu successu in teste di crash da l'urganizazione indipendente di valutazione di veiculi Euroncap. Trè novi mudelli Hyundai, chì sò stati recentemente messi nantu à u mercatu è anu culminatu a so popularità in tutti i mercati, anu ottinutu u puntu più altu in tutti i criteri evaluati. TUCSON è IONIQ 5 anu ottenutu una valutazione massima di sicurezza di cinque stelle, mentre chì BAYON hè stata premiata una valutazione di quattru stelle.

I veiculi chì anu passatu a prova di sicurezza Euro NCAP sò stati valutati in e quattru categurie seguenti. Prima valutati in termini di "Passeggeru Adultu", "Passeggeru di u zitellu", "Pedone Vulnerabile" è dopu "Equipamentu di Sicurezza", i veiculi anu mostratu u megliu rendimentu in i so segmenti.

U Hyundai TUCSON di cinque stelle hà ottinutu u megliu rating, soprattuttu trà "Passeggeru Adultu" è "Passeggeru zitellu". IONIQ 5 hà ancu ottinutu risultati eccellenti in queste categurie è in "Equipamentu di sicurezza". BAYON hà ancu dimustratu u megliu rendimentu in a categuria "Child Passenger".

Smart Sense: Pacchettu di Sicurezza Hyundai

I mudelli Hyundai sò pruduciuti cù funzioni di sicurezza attiva Hyundai Smart Sense è assistenza di guida. In più di i sette sistemi di airbag migliurati per mantene i passageri di i sedili di fronte ancu più sicuri, u pacchettu di sicurezza aghjurnatu di New TUCSON include avà ancu Assistente di guida in strada (HDA), Monitor di visione per punti ciechi (BVM), Assistente di collisione di punti ciechi. Blind Spot Collision Avoidance Assist (BCA) è Forward Collision Avoidance Assist (FCA with Crossroads turn) aiutanu TUCSON à mantene a so velocità in cuntrollu è mantene a distanza di u veiculu davanti in u trafficu è stà in a so corsia.

Blind Spot Monitoring Assistant (BVM) hà trasferitu a vista posteriore à un display digitale di 10.25 inch quandu u signale di turnu hè stata utilizata. Blind Spot Collision Avoidance Assist (BCA) surveglia ancu in permanenza in curva da a parte posteriore è avvisa i cunduttori quandu un altru veiculu hè rilevatu è applica un frenu differenziale quandu hè necessariu. FCA frena ancu in modu autonomu per evità scontri cù altre vitture, pedoni è ciclisti. A funzione include avà a funzione Junction Turn, allargendu a gamma di prutezzione per include evità di scontri in intersezioni quandu si gira à manca.

L'IONIQ 5 elettricu hè ancu u primu mudellu Hyundai à offre Assistenza à a Conduzzione Autostrada 2 (HDA 2). Cumminendu u Control Ride Intelligente (NSCC) basatu in navigazione è l'Assistente per u mantenimentu di corsia (LFA), HDA 2 usa capacità di guida autonoma di Livellu 2, rendendu a guida in l'autostrada più còmoda. Questa funzione usa una camera di vista frontale, sensori di radar è dati di navigazione per cuntrullà a velocità, a direzzione è a distanza di seguitu è ​​aiutà u cunduttore à cambià di corsia.

Cum'è i novi membri di a famiglia Hyundai SUV, BAYON dà priorità à a sicurità chì vene cum'è standard cun una larga lista di funzioni Smart Sense. In più di una guida più sicura di l'autostrada, hè dotatu di Driver Attention Warning (DAW), un sistema chì avvisa u cunduttore quandu si rileva una guida sonnole o distratta. L'Avvisu di Partenza di Veiculu (LVDA) avvisa u cunduttore chì si move quandu u veiculu di fronte viaghja à traversu u trafficu o quandu u veiculu di fronte ùn reagisce micca abbastanza rapidamente.

Hyundai produce mudelli chì ricevenu a più alta valutazione di sicurezza da e teste di crash Euro NCAP realizate annu. L'ultime aggiunte à questi mudelli sò TUCSON è IONIQ 5, mentre chì i mudelli Hyundai precedenti chì anu guadagnatu a so valutazione massima di cinque stelle includenu i30, KONA, SANTA FE, IONIQ è NEXO.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*