L'aerei da guerra russi molestavanu aerei turchi è americani

L'aerei da guerra russi molestavanu aerei turchi è americani
L'aerei da guerra russi molestavanu aerei turchi è americani

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru di a Difesa Russu u 20 d'ottobre 2021, 2 caccia russa Su-30 "accumpagnavanu" 2 bombardieri B-1B è 2 aerei cisterna KC-135 in l'acque di u Mari Neru. "U 19 d'ottobre di u 2021, obiettivi aerei chì si avvicinavanu à a fruntiera statale di a Russia sò stati rilevati sopra l'acque neutrali di u Mari Neru", hà dettu a dichjarazione. l'espressioni sò state usate.

In a continuazione di a dichjarazione, "Dui ghjetti di cumbattimentu Su-2 di a forza aerea sò partiti per detectà miri aerei è prevene un pussibule attaccu". dichjarazioni sò state incluse. Inoltre, u Ministeru hà dichjaratu chì i piloti Su-30 anu rilevatu 30 bombardieri B-2B chì appartenenu à a Forza Aria di i Stati Uniti è 1 aerei cisterna KC-2 chì li accumpagnavanu è scortavanu l'aviò.

U Ministeru di a Difesa Russu hà nutatu chì i Su-30 sò tornati in modu sicuru à a basa aerea dopu chì l'aviò militari straneri sò stati alluntanati da a fruntiera statale di Russia. In questu sensu, "U volu di l'aviò russu hè statu realizatu strettamente. A violazione di e fruntiere statali di Russia da e regule internaziunali nantu à l'usu di u spaziu aereu ùn era micca permessa ". disse.

In u video spartutu da u Ministeru di a Difesa Russu, mentre rifornendu da l'aria, u pilotu di caccia russo Su-30 maneuvre à distanza vicinu mostrendu i missili aria-aria.

NATO: A furmazione di volu hè stata realizata in u Mari Neru

U 19 d'ottobre di u 2021, 2 bombardieri B-1, chì partenu da Fairford, Inghilterra, per andà in a Base Aerea Incirlik, eranu accumpagnati da aerei polacchi, rumeni è canadiani sopra u Mari Neru. In questu cuntestu, hè statu dichjaratu chì i bombardieri chì appartenenu à a Forza Aria di i Stati Uniti furniscenu una furmazione di armi simulate in a regione di u Mari Neru, chì permettenu à l'equipaggiu di l'aria di praticà l'usu di l'arme.

Parlendu di a furmazione, u General Chief Air Jeff Harrigian hà dettu: "A capacità di implementà rapidamente bombardieri strategichi in u territoriu Alliatu hè vitale per mantene a nostra prontezza 7/24. L'integrazione cù i cumbattenti Alliati crea a memoria musculare necessaria per i nostri aviatori è permette à l'OTAN di prughjettà a forza militare. usatu e frasi.

Inoltre, i bombardieri riforniti in l'aria da l'aviò KC-135 di e Forze Aeree Reali è Turche. In più di u rifornimentu di l'aria, l'aviò B-1 hà realizatu un rifornimentu di fossa calda in a Base Aerea Incirlik prima di vultà in u Regnu Unitu. Grazie à u rifornimentu di fossa calda, l'equipaggiu pò piglià istantaneamente. Questu risparmià u tempu per e squadre.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*