U turismu di crociera di l'Isule Canarie hè affidatu à Global

U turismu di crociera di l'Isule Canarie hè affidatu à u glubale
U turismu di crociera di l'Isule Canarie hè affidatu à u glubale

Global Ports Canary Islands (GPCI), in quale Global Ports Holding, una filiale di Global Investment Holdings è u più grande operatore portu di cruciera di u mondu, hà una quota di 80%, hà presentatu l'offerta per a cuncessione per uperà i porti di crociera di Las Palmas in l'Isule Canarie. Las A megliu offerta hè stata scelta da l'Autorità Portuaria di Palmas.

Mehmet Kutman, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Global Investment Holdings è Global Ports Holding, hà dettu: "Cumu u più grande operatore portu di crociera di u mondu, cuntinuemu i nostri passi in questa zona senza interruzzione, restemu fideli à a nostra strategia di più crescita in questa zona. . Semu assai felici d'annunzià chì avemu datu a megliu offerta per i porti di crociera di l'Isule Canarie dopu avè pigliatu l'operazione di u Portu di Crociera di Kalundburg in Danimarca, chì avemu annunziatu in e settimane passate ".

U CEO di Global Ports Holding, Emre Sayın, hà enfatizatu chì portaranu a so sperienza internaziunale è i so mudelli di cummerciale in l'operazioni portu di cruciera in l'Isule Canarie dopu a firma di l'accordu di cuncessione è l'operazione cuminciata.

Global Ports Canary Islands (GPCI), una filiale di Global Investment Holdings è 80% di l'azzioni di Global Ports Holding (GPH), u più grande operatore portu di cruciera di u mondu, hè stata premiata per a cuncessione per uperà i porti di cruciera di Las Palmas in Canarie. Isule A pruposta hè stata scelta cum'è a megliu pruposta da l'Autorità Portu di Las Palmas. L'altru 20 per centu di l'azionista di GPCI hè Sepcan SL, una sucità famigliali chì furnisce u serviziu à u portu di Las Palmas in l'Isule Canarie dapoi u 1936, cuncintratu in settori cum'è l'attraccatura, i bagaglii è i servizii di passageri dapoi u 1998, è chì opera ancu in questioni ambientali marine ("Sepcan").

In a dichjarazione fatta da Global Investment Holdings à KAP, hè statu nutatu chì e cuncessioni sottumessi à l'offerta copre i porti di crociera di "Las Palmas de Gran Canaria", "Arrecife (Lanzarote)" è "Puerto del Rosario (Fuerteventura)". I periodi di cuncessione per questi porti seranu 40 anni, 20 anni è 20 anni, rispettivamente.

I Porti di Crociera di Las Palmas, chì hè u terzu portu più trafficatu in Spagna dopu à Barcellona è l'Isule Baleare, hè ancu trà i primi 3 porti in Europa. Mentre i Porti di Las Palmas sò in una pusizione impurtante per e rotte di l'Atlanticu Sudu cù a so cunnessione di trasportu aereu, hà accoltu più di 20 mila passageri cù "crociere in bolle" intornu à l'isule in 2020, à u cuntrariu di l'altri porti europei chì eranu chjusi à u trafficu di cruciera durante a pandemia. periodu.

U numeru di porti di GPH aumenterà à 22

GPH utilizerà a so sperienza glubale è u so mudellu operativu per gestisce l'operazioni portu di crociera in Gran Canaria, Lanzarote è Fuerteventura se acquista i diritti di cuncessione. Inoltre, cù i pussibuli diritti di cuncessione, u numeru di porti di crociera operati è gestiti da GPH aumenterà à 22, mentre chì a capacità di i passageri di crociera hè prevista di più di 15 milioni di passageri annu, cumprese i porti chì sò in minurità in a cartera.

In u prossimu periodu, GPH, GPCI è l'Autorità Portuale negociaranu è travaglià nantu à l'accordi di cuncessione. A firma di i cuntratti dipende da l'accordu di e partiti nantu à i termini di u cuntrattu. Ancu s'ellu ùn ci hè micca una pruvisione definita in quantu à u timing è e cundizioni finali seranu scontri, hè previstu chì i diritti di cuncessione cumincianu à esse esercitati prima di a fine di u primu trimestre di l'annu prossimu.

"Semu fideli à a nostra strategia di crescita"

Mehmet Kutman, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Global Investment Holdings è Global Ports Holding, hà dettu: "Cumu u più grande operatore portu di crociera di u mondu, cuntinuemu i nostri passi in questa zona senza interruzzione, restemu fideli à a nostra strategia di più crescita in questa zona. . Semu assai felici di annunzià chì avemu datu a megliu offerta per i porti di cruciera di l'Isule Canarie dopu avè pigliatu l'operazione di u Portu di Crociera di Kalundburg in Danimarca, chì avemu annunziatu in l'ultime settimane. A nostra visione positiva à longu andà nantu à u turismu di crociera, chì hè u segmentu più populari di u turismu, cuntinueghja. Cuntinuemu à valutà è negoziate opportunità raziunali per espansione u nostru portafoglio ".

"Asperemu u travagliu"

U CEO di Global Ports Holding, Emre Sayın, hà enfatizatu chì portaranu a so sperienza internaziunale è i so mudelli di cummerciale in a gestione di i porti di crociera à l'Isule Canarie dopu a firma di l'accordu di cuncessione è l'operazione iniziata. Dichjarà chì se i porti di crociera di l'Isule Canarie sò inclusi in a cartera, superanu a capacità di passageru di 15 milioni, u sgiò Sayın hà dettu: "Semu piacè di avè presentatu a megliu offerta per i Porti di Crociera di Las Palmas di u Globale. Porti Isule Canarie. Travagliemu strettamente cù l'Autorità Portuaria di Las Palmas per cuncludi bè l'accordu di cuncessione. "Malgradu e difficultà chì avemu sperimentatu durante a pandemia di Covid-19, ghjunghjemu i nostri scopi strategichi di espansione a nostra reta di portu di cruciera".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*