U Tunnel Pirinkayalar, chì cunnetta l'Anatolia Orientale è Sud-Est à u Mari Neru, hè apertu.

U Tunnel Pirinkayalar, chì cunnetta l'Anatolia Orientale è Sud-Est à u Mari Neru, hè apertu.
U Tunnel Pirinkayalar, chì cunnetta l'Anatolia Orientale è Sud-Est à u Mari Neru, hè apertu.

U Tunnel di Pirinkayalar, chì cunnetta l'Anatolia Orientale è Sud-Est à a Regione Orientale di u Mari Neru, serà apertu dumani cù una cerimonia à a quale u presidente Erdoğan hà assistitu via videoconferenza.

Sicondu a dichjarazione scritta da u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura; U Tunnel di Pirinkayalar, chì hè statu custruitu per assicurà un trasportu sicuru, veloce è ininterrottu in cundizioni d'invernu duri, apre dumane. U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu assisterà à a cerimonia, è u presidente Recep Tayyip Erdoğan assisterà à a videoconferenza.

17,6 milioni di TL seranu salvati annu

Rimarchendu chì u Tunnel di Pirinkayalar, chì uniscerà e pruvince di Erzurum è Artvin, faciliterà u trasportu à i centri turistici è cummerciale, a dichjarazione hà dettu: "A lunghezza tutale di u prughjettu di u tunnel di 2 metri di lunghezza è unicu tubu righjunghji 272 chilometri cù u Strada di cunnessione di 70 metri. Cù u prugettu, serà una parte di e cunnessione naziunali è internaziunali integrendu cù l'aeroporti di e pruvince di Erzurum è Artvin è u Portu Artvin. À u listessu tempu, hà da cuntribuisce à u sviluppu suciale è ecunomicu di u rughjonu furnisce a circulazione turistica domestica è straniera. Inoltre, a strada esistente serà accurtata di 3,34 metri. Cù u prugettu, un risparmiu annu tutale di 680 milioni di TL serà salvatu, mentre chì l'emissioni di carbonu diminuiranu da 17,6 tunnellate.

I pruduzzione speciale sò stati utilizati

Enfatizendu chì una alta sensibilità hè stata dimustrata in a custruzzione di u Tunnel di Pirinkayalar, per via di l'altu potenziale turisticu di a regione è a strada di u tunnel essendu in l'area naturale prutetta di u 1 ° gradu, hè statu dichjaratu chì i pruduzzione speciale sò stati inclusi in u prugettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*