Formatu Speciale "Giornata di a Porta Aperta" Tenuta à Akkuyu NPP Field

Formatu Speciale "Giornata di a Porta Aperta" Tenuta à Akkuyu NPP Field
Formatu Speciale "Giornata di a Porta Aperta" Tenuta à Akkuyu NPP Field

In u situ di Akkuyu NPP, AKKUYU NÜKLEER A.Ş. Eventu di u ghjornu di a porta aperta urganizata da L'avvenimentu hè statu tenutu in un furmatu in linea, unicu per e centrali nucleari in costruzione, in u quadru di e misure coronavirus.

I residenti di Silifke, Erdemli è Gülnar, chì sò l'insediamenti più vicini à u situ di custruzzione di Akkuyu NPP, anu assistitu à l'avvenimentu via videoconferenza. Più di 600 persone da Mersin, Ankara, Istanbul, Bodrum, Konya, Bursa, Trabzon, Izmir è parechje altre cità di a Republica di Turchia anu vistu l'avvenimentu, chì hè statu trasmessu in diretta. U famosu presentatore TV Oylum Talu hà ospitatu l'avvenimentu.

U discorsu di apertura di l'avvenimentu hè statu fattu da AKKUYU NÜKLEER A.Ş. U so General Manager era Anastasia Zoteeva. In u so discorsu, Zoteeva hà dettu: "Sò felice di apre e porte di u situ di custruzzione di a Centrale Nucleare di Akkuyu à tutti quelli chì anu interessatu à a custruzzione di a prima centrale nucleare in Turchia. Questu hè unu di i più grandi custruzzioni in u mondu. U travagliu hè realizatu in quattru unità di putenza à u stessu tempu. Questu hè un casu assolutamente unicu per a custruzzione di centrali nucleari. A nostra centrale nucleare hè sicura, affidabile è muderna. A centrale elettrica hè stata custruita da esperti nucleari russi cù più di 75 anni di sperienza in a custruzzione di tali strutture, è ancu di costruttori turchi altamente prufessiunali. Attualmente, più di 80 13.000 persone travaglianu quì, più di XNUMX% di i quali sò citadini turchi. L'interessu di i citadini di a Republica di Turchia, è in particulare di i residenti chì campanu in u circondu, porta una precauzione speciale per noi. Tuttu ciò chì facemu, facemu per voi. Fendu cusì, aumentemu u benessere di a regione, è assicurendu u futuru di i zitelli è di i nipoti, a ghjovana generazione di u populu turcu, chì avarà un suministru stabile di energia elettrica ottenuta in unu di i modi più sicuri è affidabili cù u nucleare. tecnulugia ".

Dopu avè studiatu in Russia per parechji anni, AKKUYU NÜKLEER A.Ş. ingegneri nucleari turchi chì travaglianu in u situ di custruzzione NGS; NGS Security Inspection Unit Senior Specialist Özlem Arslan è Specialist Department Elettricità Yasin Öner urganizatu un tour virtuale in u campu durante l'avvenimentu. Arslan è Öner anu dimustratu u so scopu unicu di i travaglii di custruzzione è spiegà e caratteristiche di u situ, a sicurezza di u prughjettu è e misure per assicurà a sicurezza ambientale in tutti i ditagli. L'ingegneri anu ancu spartutu infurmazioni nantu à i prucessi tecnologichi è i principii di travagliu di a centrale nucleare.

Cù sta visita virtuale, i participanti viranu u prucessu di custruzzione di ognuna di e quattru unità di putenza, a Terminal Cargo Orientale, chì hè a unità principale di trasportu di u prugettu è u locu di ricezione per l'equipaggiu di grande volume, a basa di custruzzione è assemblea induve quattru fabbriche di béton cù una capacità di pruduzzione di béton di 3000 metri cubi per ghjornu di travagliu, l'assemblea di massa di blocchi rinfurzati, hà avutu l'uppurtunità di vede u situ, chì hè equipatu per u almacenamentu di l'equipaggiu pisanti è pisanti, è induve tutti i tipi principali. di i prudutti d'azzaru è di e custruzzioni metalliche sò fabbricati, chì sò ancu necessarii per i muri è i pavimenti di l'edifici di a centrale nucleare. Durante a trasmissione, sò stati ancu mostrati e strutture uniche di a centrale elettrica in custruzzione è i prucessi di custruzzione induve sò state applicate soluzioni tecnologiche innovative. I participanti di l'avvenimentu anu avutu ancu l'uppurtunità di vede a custruzzione di e strutture idrotecniche marine di Akkuyu NPP, induve a fundazione di e stazioni di pumping è a parte sotterranea sò stati custruiti. E caratteristiche di queste strutture, chì sò un elementu impurtante di u sistema di strutture idrotecniche custiere, sò state spiegate à i participanti in dettu. I guidi anu spiegatu ancu in dettagliu cumu si circula l'acqua per rinfriscà a centrale elettrica è ciò chì fà cù l'acqua di mare dopu chì hè stata utilizata.

In più di a tour in u campu di u campu durante a trasmissione in linea, ci era ancu un ligame in diretta da l'Università Naziunale di Ricerca Nucleare Russa MEPhI. I studienti turchi attualmente in u so anzianu anu sparte e so impressioni di u prucessu educativu divertente è interessante in una di e prime università di Russia.

In u scopu di l'avvenimentu, AKKUYU NÜKLEER A.Ş. U direttore di l'urganizazione di produzzione è di custruzzione Denis Sezemin hà rispostu à e dumande di l'audienza in u studiu. Sezemin hà parlatu di l'ultima situazione in a custruzzione di a prima centrale nucleare di Turchia, u prucessu di reclutamentu di l'esperti, e caratteristiche di sicurezza è di l'ambiente di a centrale elettrica. Quelli chì anu fattu e migliori dumande à Sezemin vincenu rigali di souvenir da AKKUYU NÜKLEER A.Ş.

I participanti à u ghjornu di a Porta Aperta tenuta in linea anu dettu u seguente nantu à l'avvenimentu:

Nurettin Kaynar, presidente di a Camera di l'Industria è u Cummerciu di Silifke: "Avemu assistitu à a presentazione introduttiva di a Centrale Nucleare di Akkuyu. Era una bella presentazione. Un ringraziu speciale à l'autorità. Avemu attentamente guardatu l'investigazioni realizate in u campu è eramu assai infurmati è avemu sentitu chì hè assai rispettu à a natura cum'è l'ultima tecnulugia è ùn avarà micca effetti negativi nantu à a natura. Ringraziu l'autorità quì ".

Hilal Matban, Università Muğla Sıtkı Koçman, Facultà di Tecnulugia, Dipartimentu di Ingegneria di Sistemi Energetici Studente: "Sinceramente, ùn sapia micca chì era un prughjettu cusì enormu finu à chì l'aghju vistu in diretta cum'è parte di Open Door Day. Ancu s'ellu sò un candidatu à l'Ingegnere di Sistemi Energetici, aghju vistu un campu di travagliu admirabile oltre i mo sogni. Anastasia Zoteeva, Direttore Generale Nuclear Akkuyu, cù a so infurmazione generale è spiegazioni, hà attrattu a mo attenzione cum'è un ingegnere femminile assai successu è versatu. A Sra Özlem, Specialista di l'Unità di Sicurezza di Radiazione, è u Signore Ahmet, u Specialista di l'Unità Elettrica, hà introduttu è visitatu l'area di prughjettu in custruzzione in una lingua assai chjara. Hè stata una sperienza admirabile è eccitante per assistisce à una presentazione cusì efficace è produttiva. Ancu s'ellu sò un candidatu à l'ingegnere chì face piani di travaglià nantu à l'energia solare, era ancu assai interessatu in u mondu nucleare. Aghju ancu sunniatu di esse una parte di un tali prughjettu per via di vive in Adana è a vicinanza di u locu. Spergu chì Akkuyu NPP faciliterà l'accessu à l'energia per u nostru paese è e persone. M'hà fattu piacè di vede una tale opportunità è di vede è sente u travagliu in una manera trasparente. Grazie à tutti quelli chì anu cuntribuitu à a realizazione di stu studiu è à u nostru Dean, Prof. Dr. Grazie à Hilmi Toker ".

Erdoğan Arslan, Erdemli Ertuğrul Gazi Insegnante di u Liceu Professionale: "Hè statu sicuramente un avvenimentu assai gratificante. Avemu avutu l'uppurtunità di vede i sviluppi in u campu di Akkuyu cù i nostri ochji. Hè stata una ispirazione per i nostri studienti per vede i so cumpagni chì studianu in Russia. Era assai informativu. Avemu ancu intesu parlà di a donazione fatta à e scole in Gülnar è eramu fieri. Visiteremu Mersin Information Center cù i nostri studienti in i ghjorni à vene.

Università Muğla Sıtkı Koçman, Facultà di Tecnulugia, Studenti di u Dipartimentu di Ingegneria di Sistemi Energetici Mehmet Osal è Berk Yiğit Adıgüzel: "Durante a visita virtuale, i ghjovani ingegneri ci anu mostratu i spazii interessanti in u situ di custruzzione. A prisenza di l'impiegati femini, managers cum'è Anastasia Zoteeva è Denis Sezemin à l'Evenimentu Open Door aghjunghjenu una bellezza speciale. Avemu amparatu chì cù a cumissioni di a centrale elettrica, averemu unu di i migliori disinni di centrali nucleari in opera. Avemu vistu u benefiziu di u prugettu à a regione. A nostra opinione hà sviluppatu chì Akkuyu serà pusitivu per u nostru paese è a regione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*