Bielorussia pruibisce u transitu di merchenzie ghjunte in ferrovia da a Lituania

Bielorussia pruibisce u transitu di merchenzie chì arrivanu da a Lituania per ferrovia
Bielorussia pruibisce u transitu di merchenzie chì arrivanu da a Lituania per ferrovia

U Ministeru di l'Affari Esteri di Bielorussia hà annunziatu chì Minsk hà impostu una prohibizione di transitu à i prudutti chì arrivanu da Lituania per ferrovia. Sicondu a dichjarazione fatta da l'uffiziu di stampa di u ministeru, Minsk hà implementatu una prohibizione di transitu per i prudutti chì arrivanu da Lituania per ferrovia.

A dichjarazione hà dettu: "Avemu decisu di pruibisce u transitu di i prudutti chì venenu da Lituania per ferrovia".
Hè statu amparatu chì a Lituania ùn hà micca permessu di passà i treni chì portanu u potassiu da Bielorussia.

Stu passu di Lituania attirò a reazione di l'autorità bielorusse. U Primu Ministru bielorussu Roman Golovchenko hà annunziatu chì Minsk hà intenzione di piglià cuntramisuri duri. Golovchenko hà dettu: "In altri palori, risponderemu simmetricamente. "A decisione hè stata presa, affetterà u trasportu ferroviariu da Lituania", disse.

Apuntendu chì a Lituania hà violatu l'accordu intergovernativu nantu à e cumunicazioni ferroviarie, Golovchenko hà dettu: "Avemu cumpensu per tutte e penalità chì avemu dirittu per a fine di i cuntratti di trasportu. E dumande di litigazione pertinenti sò state presentate. I cumpensà ancu per i profitti mancati. "Queste sò grandi somme di soldi", disse.

"A causa di u bracciu logisticu più longu in Russia, i nostri pruduttori anu persu un pocu di marginalità, ma sta perdita serà compensata da l'aumentu di i prezzi mundiali", disse u Primu Ministru di Bielorussia. "Allora in realtà ùn avemu micca persu nunda, l'ecunumia lituana hà fattu", hà enfatizatu. (sputniknews)

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*