Toyota vince a prima vittoria in Svezia cù u novu GR YARIS Rally1

Toyota vince a prima vittoria in Svezia cù u novu GR YARIS Rally1
Toyota vince a prima vittoria in Svezia cù u novu GR YARIS Rally1

A nova vittura GR YARIS Rally1 di Toyota GAZOO Racing World Rally Team hà ghjuntu a so prima vittoria in Rally di Svezia. In a seconda corsa di u Campionatu Mondiale di Rally FIA 2022, Kalle Rovanpera hà ottenutu una vittoria impurtante ghjunghjendu à a fine in u primu postu. Esapekka Lappi, l'un des pilotes Toyota, a contribué au succès du podium de l'équipe en se classant troisième au rallye.

Tenutu in u novu centru di rallye Umea, u Rallye di Svezia hà fattu u weekend cù una lotta stretta trà i trè piloti. Rovanpera hà sappiutu piglià a testa sabbatu in u Rallye di Svezia, chì si distingue cù tappe innevate à alta velocità. Rovanpera, chì hà sappiutu di vince 19 tappe di 6, hà sappiutu di sopra à u so rivalu più vicinu di 22 seconde. Questa era a terza vittoria di a so carriera WRC, cù u so copilote Jonne Halttunen. Cù a so vittoria in Rally Sweden, Rovanpera hà spartutu u stessu successu cù u so babbu, Harri, chì u vincìu di novu quì in u 2001. Cù sta vittoria, u ghjovanu pilotu hà ancu pigliatu u capu in u Campionatu di Piloti da 14 punti.

Lappi, chì s'hè battutu strettu per a seconda piazza sabbatu, hà fattu un bellu rallye per a so squadra, pigliandu u terzu postu cù un margine di 8.6 seconde. A forte prestazione di l'altru pilotu di a squadra, Elfyn Evans, hè ghjunta à a fine per i prublemi sperimentati dopu i danni chì hà causatu à u fronte di u so veiculu.

Cù questi risultati, TOYOTA GAZOO Racing hà piazzatu prima in u Campionatu di Costruttori per 24 punti.

Tuttavia, trè vitture GR YARIS Rally1 chì cumpetenu in u Rallye anu finitu in i primi quattru. U quartu postu di Takamoto Katsuta hà guadagnatu punti significativi per TGR WRT Next Generation.

U capitanu di a squadra Jari-Matti Latvala hà dichjaratu chì Rovanpera hà dimustratu una prestazione incredibile vincendu u rallye. Ringraziu ellu è a squadra per avè purtatu a nostra prima vittoria cù GR YARIS Rally1 ". disse.

U vincitore di a corsa, Kalle Rovanpera, hà dettu chì era una sensazione assai bona di vince in Svezia. "Dopu à esse a prima vittura in strada u venneri, avemu ottinutu un risultatu assai bonu. Aviu avutu difficultà in sta vittura in u primu rallye in Monte Carlo, ma quì era assai megliu tuttu u weekend. Un grande ringraziu à a squadra per avè fattu a vittura megliu è mi rende più còmode ". disse.

A prossima tappa di u Campionatu Mundiale di Rally serà Rally Croazia, chì si terrà u 21-24 d'aprile. A terza corsa di a stagione si svolgerà in diverse strade asfaltate intornu à a capitale Zagabria.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*