L'arbureti storici di sicomori di Bursa sò sottu prutezzione

L'arbureti storici di sicomori di Bursa sò sottu prutezzione
L'arbureti storici di sicomori di Bursa sò sottu prutezzione

Mentre e reazzione à u tagliu di platani in a strada Çırağan in Beşiktaş, Istanbul hà gradualmente aumentatu; A municipalità metropolitana di Bursa porta i platani seculari, unu di i simboli di l'antica civiltà ottomana, in u futuru cù travaglii di mantenimentu è restaurazione periodici.

Mentre chì u tagliu di l'arbureti di platani in Istanbul hè diventatu subitu unu di i punti impurtanti di l'agenda di u paese; U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà criticatu u tagliu di l'arburi cù u pretestu di "malattia" dendu un esempiu da Bursa. Erdogan hà dettu: "U mezu di un arbre di 500 anni hè statu scolpitu in Bursa. Avemu trattatu quellu arbulu, hà cuminciatu à cultivà di novu. Ma anu tagliatu l'arburu verde ", disse. Cum'è u presidente Erdoğan hà dichjaratu, "oltre à esse un arbre", i platani seculari, chì sò u simbulu di a civiltà antica per Bursa, sò purtati à u futuru cù l'opere di a Municipalità Metropolitana. L'arbureti di sicomori, a bona nutizia di a transizione di l'Ottumanu da un sognu à un statu mundiale, sò i testimoni più impurtanti di a storia antica di Bursa. A Municipalità Metropolitana di Bursa cura regularmente l'arburi monumentali, chì anu trà 100 è 600 anni, chì circundanu a cità cum'è un ornamentu di a cità. Mentre chì u mantenimentu di 5 platani monumentali, chì i tronchi sò stati trovati à putreri in u scopu di l'opere, hè statu finitu, a risturazione di dui arburi in Tophane è Kültürpark cuntinueghja sempre. E squadre metropolitane prutegenu l'area chì hè pulita da i batteri chì causanu "putritura", permettendu cusì à i platani di vive più longu.

"Mantenemu vivi i platani centenari"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu chì si dispiace di u tagliu di platani in a strada Çırağan in Beşiktaş, Istanbul. Esprimendu chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà spiegatu assai bè l'impurtanza data à l'arburi monumentali in Bursa in a riunione chì hà tenutu cù i deputati, u presidente Aktaş hà dettu: "Prima di tuttu, aghju da dì questu; L'arbulu di u platanu hè assai al di là di esse un arbre, hè u simbulu di a nostra antica civilizazione per Bursa. L'arbulu di u pianu, chì Osman Gazi, u fundatore di l'Imperu Ottumanu, hà vistu in u so sonniu, hè quasi u precursore di a strada da u principatu à u statu mundiale. Per quessa, pudete vede platani trà 100 è 600 anni, tistimunianze di a nostra storia antica, in ogni angulu di Bursa. Cum'è l'ornamentu di a nostra cità, avemu regularmente cura di questi arburi monumentali chì circundanu a cità. Solu l'annu passatu, avemu finitu a risturazione di 5 platani monumentali chì i so tronchi sò stati trovati putriti. I travaglii di risturazione di dui arburi cù età stimata di 192 è 433 in Tophane è Kültürpark sò sempre in corso. Inoltre, in u scopu di u nostru prugramma finu à a fine di l'annu, a poda è u mantenimentu di rutina di un totale di 1200 arburi monumentali seranu realizati. Avemu dimustratu l'impurtanza chì attachemu à l'arburi è a natura aumentendu a nostra nova destinazione di zona verde, chì era 1,5 milioni di metri quadrati à l'iniziu di u terminu, à 3 milioni, per chì Bursa sia una cità degna di a "Bursa Verde". 'identità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*