U cancer hè una malatia prevenibile à 50 per centu

Segni impurtanti di u cancer
Segni impurtanti di u cancer

Abdi İbrahim, u capu di l'industria farmaceutica turca, hà spartutu infurmazioni è dati assai impressiunanti per via di a Settimana di u Cancer 1-7 d'aprile. U cancer, chì hè a prima causa di morte in u mondu dopu à e malatie cardiovascular, si sviluppa per 90 per centu di fatturi ambientali.

Abdi İbrahim, u capu di l'industria farmaceutica turca, hà spartutu infurmazioni è dati assai impressiunanti per via di a Settimana di u Cancer 1-7 d'aprile. U cancer, chì hè a causa principale di morte in u mondu dopu à e malatie cardiovascular, si sviluppa per 90 per centu di fatturi ambientali. Dopu à e regule cum'è l'alimentazione sana, l'eserciziu è evitendu i prudutti di u tabacco rende sta malatia prevenibile finu à u 50 per centu.

A Direzzione Medica Abdi İbrahim hà cumpilatu infurmazioni assai impressiunanti in u scopu di a Settimana di u Cancer, chì si celebra ogni annu trà l'1-7 d'aprile, per utilizà i risultati ottenuti cù l'avanzamentu di a tecnulugia è a medicina più efficace è per sensibilizà.

U cancer hè u prublema di salute chì provoca a maiò parte di i morti in u mondu, subitu dopu à e malatie cardiovascular. In e società occidentali, unu di 250-350 persone hè diagnosticatu cun cancru annu. À l'età di 60, sta tarifa aumenta ancu di più, righjunghjendu 300-4 persone da ogni 5 persone.

Sicondu i dati di l'Organizazione Mondiale di a Salute 2020, quandu i dui sessi sò cunsiderati, i 3 tippi di cancru più cumuni in Turchia sò i cancers di pulmone, di senu è di colorectal, rispettivamente; I 3 tipi di cancru più cumuni in l'omi sò u pulmone, a prutata è u cancer colorectal; in e donne, hè u cancer di u pettu, di a tiroïde è di u culurale.

90% ambientale, 10% fatturi geneticu

U cancer, un prublema di salute chì u diagnosticu è u trattamentu necessitanu a cooperazione di parechje specialità, hè una malatia chì si sviluppa per 90% ambientale è 10% fatturi geneticu. Hè cunnisciutu chì u 30% -50% di u cancru pò esse prevenutu prevenendu l'esposizione à l'usu di tabacco, u cunsumu d'alcohol, l'obesità è l'infizzioni, chì sò i fatturi ambientali principali. L'impurtanza di a prevenzione diventa ancu più impurtante, soprattuttu cunsiderà chì a so occurrence pò esse prevenuta, a perdita di vita pò esse impedita da screening, è u diagnosticu precoce migliurà assai a qualità di vita. Una dieta sana, l'aumentu di l'attività fisica, a riduzione di l'usu di u sali, è micca l'usu di tabacco è prudutti di tabacco ghjucanu un rolu assai attivu in a prutezzione micca solu da u cancer, ma ancu da ogni tipu di malatie, cumpresu COVID-19.
Basatu annantu à l'impurtanza di u diagnosticu precoce, a frequenza cunsigliata da u Ministeru di a Salute in u screening di u cancer hè a siguenti:

  • Screening di cancru di mama ogni 40 anni per e donne di 69-2 anni
  • Screening di cancru cervicale ogni 30 anni per e donne di 65-5 anni
  • Screening di u cancer di u colon ogni 50 anni per l'omi è e donne di età 70-2

Investimenti oncologici da Abdi İbrahim

Nta l'ultimi anni, e droghe biotecnologiche anu cuminciatu à rimpiazzà e droghe di chimioterapia chimica, chì sò principalmente usate in u trattamentu di u cancer. Per quessa, l'industria farmaceutica hà cuminciatu à investisce più in droghe biotecnologiche. Abdi İbrahim, chì guida l'industria farmaceutica turca dapoi 20 anni, hà apertu u so stabilimentu di produzzione di droghe biotecnologiche, AbdiBio, in 2018. Cù una sola droga oncologica biosimilare messa in u mercatu in 2018, Abdi İbrahim hà ancu permessu à u guvernu di salvà 35 milioni di dollari in spese di droghe. Abdi İbrahim pruducerà ancu prudutti oncologici à l'Injection Sterile and Oncology Production Facility, chì hè sempre in custruzzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*