2 Milioni 500 Milla Chilogrammi di Semi di Ceci Supportati à i Agricultori in a Capitale

Millioni di mila chilò di Semi di ceci furnite à i Agricultori Capitali
2 Milioni 500 Milla Chilogrammi di Semi di Ceci Supportati à i Agricultori in a Capitale

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinua à aumentà i so supporti di sviluppu rurale per aumentà l'efficienza è a qualità in l'agricultura di a capitale è cuntribuisce economicamente à i pruduttori domestici. U Dipartimentu di i servizii rurali hà finitu a distribuzione di 25 milioni 125 mila kilogrammi di "semi di ceci" à circa 9 mila 100 agricultori per a pianta in una zona di 2 mila decares in 500 distretti. U sindaco metropolitanu Mansur Yavaş hà dettu in u so postu nantu à i so cunti suciali, "A felicità nantu à a faccia di i nostri agricultori è l'abbundanza in i so campi valenu tuttu".

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à sustene i pruduttori domestici per rinvià e terre agricule in a produzzione è aumentà a produzzione in a Capitale.

U Dipartimentu di i servizii rurali hà finitu a distribuzione di sementi di ceci chì hà iniziatu per i pruduttori domestici. Infine, mentre i pruduttori agriculi in i distretti di Kızılcahamam è Çamlıdere anu ricevutu sementi di ceci, u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş hà indirizzatu à l'agricultori cù e seguenti parolle in u so postu nantu à i so cunti di e social media:

"Avemu cumpletu a distribuzione di 25 milioni 9 mila kilogrammi di sementi di ceci à circa 100 mila 2 pruduttori domestici in i nostri 500 distretti. "A felicità nantu à a faccia di i nostri agricultori è l'abbundanza in i so campi valenu tuttu".

Sviluppu di u distrettu di u distrettu : I ceci seranu pianificati nantu à 125 mila decaries di terra.

ABB hà u scopu di rinvià e terre fertili di a Capitale è incuragisce a pruduzzione furnisce un sustegnu di sementi di ceci à circa 9 100 agricultori, 90 per centu di quale hè una cuncessione è 10 per centu hè una cuntribuzione agricula.

Cù stu sustegnu, a municipalità metropolitana riunisce 2 milioni 500 mila kilogrammi di sementi di ceci cù 125 mila decares di terreni agriculi in tutta a cità, cù u scopu di sviluppà l'ecunumia di a cità è l'ecunumia di l'agricultori.

"I TRATTORI INIZIU U TRAVAILU"

L'agricultori di Haymana, chì anu ricivutu i sementi di ceci distribuiti da e squadre di u Dipartimentu di i Servizi Rurali, ringrazianu a Municipalità Metropolitana cù e seguenti parolle:

Melik Koç: "Aprezzu assai sta assistenza furnita da a nostra Municipalità Metropolitana. Avemu avà ricevutu i nostri graneddi di ceci. Ci hè stata una siccità l'annu passatu, è se i nostri agricultori ùn avianu micca ricevutu stu sustegnu, i nostri citadini sò stati in una situazione assai difficiule ".

Özcan Kara: "Grazie à l'aiutu furnitu in u distrittu di Haymana Dereköy, aghju avà piantatu è mi cuglieru. Sò diventatu un bellu agricultore. "U mo trattore era stendu davanti à a porta di a mo casa, ma avà hà cuminciatu à travaglià, aghju piantatu i mo campi ghjornu è notte".

Niyazi Özak: "Vulemu ringrazià assai u nostru presidente, hà fattu una grande cuntribuzione. Ci hà datu u diesel è ci hà salvatu da un pesu enormu. "A causa di l'aumentu, aghju avutu à riceve questu aiutu questu annu".

Deniz Kurter: "Cum'è una agricultore femina in Haymana, mi cultive è mi raccolte. Normalmente avaria costu più, ma cù a cuncessione l'averemu resu più prezzu ".

Ahmet Buyur:"A nostra municipalità metropolitana ci sustene in ogni materia. "Eiu è u mo fratellu avemu beneficiatu di stu sustegnu, grazie assai."

Portier vendu :"I nostri agricultori sò stati datu granu, ceci, carburante è pruvisti. Ci sustenenu in tuttu. "Vulemu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu".

U SUPPORTU DI U Sviluppu Rurale hè un'acqua di vita per l'agricultori

Cuntinuendu i so sforzi di sviluppu rurale in a capitale, a Municipalità Metropolitana d'Ankara hà fattu felice i agricultori cù u sustegnu di sementi di ceci.

U sindaco di Elmadağ, Adem Barış Aşkın, hà dettu l'impurtanza di u sustegnu di u sviluppu rurale di a Municipalità Metropolitana è hà dettu: "A Municipalità Metropolitana di Ankara era u più grande sustenitore di i nostri agricultori in questu periodu quandu u nostru paese passava per tempi difficili. Mentre i nostri agricultori di Elmadağ ringrazianu u sindaco Yavaş per u so sustegnu, i agricultori di Elmadağ, Polatlı è Gölbaşı anu ancu espresu ch'elli anu respiratu un suspiru di sollievu grazia à u sustegnu di sementi di ceci:

Adem Dinc: "Finu à avà, aghju benefiziu di u sustegnu di u diesel è di u granu, è oghje compru sementi di ceci. "Ringraziu u nostru presidente".

Faik Guler: "Aghju beneficiatu di tutti i supporti di sviluppu rurale iniziati da a Municipalità Metropolitana di Ankara. Chì Diu benedica u nostru presidente Mansur Yavaş.''

Abdullah Şahin: "I supporti di u sviluppu rurale facenu una grande cuntribuzione à a nostra ecunumia. "Aghju ancu benefiziu di u sustegnu di l'orzu è di u carburante finu à avà, è vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu".

Veysel Unal: "Grazie à u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Ankara, cumprà cici, chì altrimenti avariamu cumprà per 15 mila lire, per 500 lire".

Bahattin Bozkurt: "U sustegnu di u sviluppu rurale di a Municipalità Metropolitana d'Ankara facenu una grande cuntribuzione ecunomica à l'agricultori. "S'ellu ùn era micca per questu sustegnu, i nostri campi seranu vioti è ùn puderemu micca piantà".

Tayfur Tekgul: "A Municipalità Metropolitana di Ankara furnisce un grande sustegnu à i agricultori. "Dopu à u sustegnu di diesel, oghje aghju ancu benefiziu di u sustegnu di ceci".

Selami Demir: "Sò assai cuntentu di i supporti di sviluppu rurale di a Municipalità Metropolitana è vogliu chì i supporti cuntinueghjanu."

Harun Kaplan: "Se ùn era micca per u sustegnu di sementi di ceci di a Municipalità Metropolitana di Ankara, ùn puderaghju micca plantà u mo campu, ti ringraziu per quessa."

Yuksel Ercan: "Cum'è agricultori, amemu è rispettemu u nostru presidente, hà furnitu un grande sustegnu à noi agricultori".

Mustafa Koç: "Ùn avemu mai vistu un tali sustegnu prima. "Semu assai cuntenti di questa assistenza".

Mevlüt Kahraman: "Ringraziemu assai u nostru sindaco Mansur Bey. Ùn avemu mai ricevutu tali aiutu da alcuna municipalità prima. "U nostru presidente hà tenutu a so prumessa".

Ercan Aşkın: "Che Diu benedica u nostru presidente. Ellu furnisce un sustegnu tremendu à i paisani. U sustegnu di i cici da una banda, l'orzu da l'altra banda, u granu da l'altra banda è u gasoil da l'altra banda. "Aghju 60 anni è questu hè a prima volta in 60 anni chì aghju ricevutu tali aiutu".

Murat Aslan: "U prufittà di u sustegnu rurale furnitu ogni annu. Ùn avemu mai vistu un tali studiu prima. "Semu assai piacè, grazie."

PRODUTTU ACCESSIBILE È D'ALTA QUALITÀ COMPARATU À U MARCHU

Enfatizendu chì u prezzu di i graneddi di ceci hè ragiunate paragunatu à u mercatu è chì stu sustegnu rivitalizzarà micca solu a so ecunumia, ma ancu l'ecunumia di a cità, l'agricultori di Çubuk anu manifestatu i so pinsamenti cù e seguenti parolle:

Orhan Erdoğmus: "Aghju beneficiatu di tuttu u sustegnu furnitu da a Municipalità Metropolitana. Questi supporti facenu una grande cuntribuzione à u nostru budgetu. Aghju pagatu 2 lira per 160 sacchetti di sementi. Hè un mondu di soldi si cumprà da u mercatu. "Ùn aghju mai piantatu cici. Grazie à a Municipalità Metropolitana, piantà cici per a prima volta ".

Yasin Yıldır: "U sustegnu furnitu à l'agricultori hè veramente admirable. 15 chilò di ceci, abbastanza per 300 decares... Sè un agricultore pianta questi, pò guadagnà assai soldi. Dapoi anni furniscenu ogni tipu di supportu, cumpresi i cici è u granu. Hè una bona cosa, soprattuttu per i picculi agricultori cum'è noi. Pudemu ancu plantà i culturi cù u sustegnu è l'incentivi dati à l'agricultori. U putere di compra hè digià diminuitu assai, s'ellu ùn era per sti supporti, ùn pudemu micca plantà ".

Erdal Cihan: "A piantina è u sustegnu di sementi datu à l'agricultori era assai bonu. Grazie à questi supporti, più persone piantanu è si ottene più rendimentu ".

Hüseyin Eryılmaz: "Truvu questi supporti assai boni. U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà fattu una cosa assai bona per i agricultori. Chì Diu ti benedica, questu hè a cuntribuzione. "Chì di più?"

Osman Kilıç: "U sustegnu di ceci di a Municipalità Metropolitana era assai bonu. In più di i ceci, aghju ancu compru gasoil. Questi supporti anu fattu una grande cuntribuzione à a nostra ecunumia. 600 chilò di ceci costanu 3 mila lire. Piantaraghju 300 chilò di graneddi di ceci. Facemu u nostru travagliu. Chi diu ti benedica."

Hasan Cetinkaya: "Ringraziemu u nostru stimatu presidente. Grazie, ch'elli campanu longu. "Fin chì un tali sustegnu hè furnitu, u sustegnu di a nazione serà pienu".

A DISTRIBUZIONE HA FINE IN TUTTI I DISTRIBUTI 25

L'ultima tappa di a Municipalità Metropolitana, chì hà cuminciatu à furnisce un sustegnu di sementi di ceci à i pruduttori in a capitale u 14 d'aprile, era i distretti di Kızılcahamam è Çamlıdere.

L'agricultori di Kızılcahamam, chì anu benefiziu di u sustegnu di sementi distribuiti in tutti i 25 distretti è finiti u 26 d'aprile, anu riassuntu a so satisfaczione cum'è seguente:

Ahmet Küçükateş: "Stu supportu face veramente una grande cuntribuzione per noi. "Era cum'è un rigalu per noi in e cundizioni ecunomiche d'oghje".

Ayşe Ünver: "Hè a prima volta chì aghju benefiziu di u sustegnu di ceci. "Credu chì serà benefica in ogni aspettu".

Ali Bulut: "Sò cuntentu di tuttu u sustegnu furnitu da a Municipalità Metropolitana. Oghje compru sementi di ceci, spergu chì i piantà è uttene un pruduttu. L'annu passatu aghju compru graneddi di granu è piantini vegetali. Ùn m'aspittava micca chì i prudutti sò di qualità cusì alta. I graneddi sò stati di qualità assai alta, i vegetali sò stati assai sani. I prudutti cedevanu abbundante. Ti ringraziemu ".

İsa Emre: "L'annu passatu aghju compru cici è aghju avutu assai pruduttu. Aghju vindutu sti prudutti à un prufittu. Questi servizii sò assai utili per i agricultori. In questu modu, l'agricultori piantanu più è guadagnanu ingressu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*