U pane fattu da i studienti di u liceu face u sorrisu à quelli chì anu bisognu durante u Ramadan

U pane fattu da i studienti di u liceu face u sorrisu à quelli chì anu bisognu durante u Ramadan
U pane fattu da i studienti di u liceu face u sorrisu à quelli chì anu bisognu durante u Ramadan

Martyr Serdal Şakir I studienti di u Liceu Anatolianu Vocazionale è Tecnicu, chì pruducenu 20 mila pani per ghjornu in Gaziantep, distribuiscenu ancu quasi 2 pani pita à i citadini, chì facenu in più di u Ramadan. U Ministeru di l'Educazione Naziunale hà stabilitu un stabilimentu industriale di produzzione di pane cù cumpagnie 13. U primu di sti facilità hè situatu in Gaziantep.

Cù u stabilimentu di pane industriale chì opera à u Liceu Anatolianu Tecnicu è Prufessionale Martyr Serdal Şakir in Gaziantep, i studienti furniscenu ancu pitas di Ramadan chì facenu in più di i 20 mila pani chì pruducenu ogni ghjornu.

I studienti chì travaglianu in u stabilimentu industriale di pani, chì hè operatu da 3 mesi, pruduce 20 mila pani per ghjornu.

U travagliu cù i so maestri, i studienti, mentre amparanu a professione, cuntribuiscenu à circa 350 mila lire à l'ecunumia di u paese per mese. A cuntribuzione annuale à l'ecunumia di u paese hè di circa 3,5-4 milioni di lire. I studienti ricevenu ancu a so parte di u redditu da a so pruduzzione. In questu modu, sustenenu ancu l'ecunumia di a famiglia.

I pani pruduciutu sò distribuiti à i citadini cum'è parte di u "Prughjettu di i Licei Prufessiunale Incontru cù Famiglie". U pane, chì hè pruduttu in cundizioni igieniche, hè ancu mandatu à i studienti in u scopu di l'educazione trasportata.

"A nostra famiglia piace u pane chì pruduciamu"

U studiente di u 9u Nurcan Doğan hà dichjaratu chì distribuiscenu i pitas chì pruducenu à e famiglie in bisognu durante u Ramadan, chì li rende assai felici.

A mamma di Doğan, Feride Doğan, hà dichjaratu chì l'implicazione di a so figliola in a produzzione di pane in a scola l'hà fattu felice è hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu.

Unu di i studienti, Berat Geze, hà dichjaratu ch'ellu era assai cuntentu di travaglià in a stallazione è hà dettu: "U nostru travagliu hè aumentatu ancu di più per via di Ramadan. Facemu ancu a pita di Ramadan. A nostra famiglia piace assai u pane chì pruduciamu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*