Barriera di Container à l'Esportazioni Minerarie

Barriera di Container à l'Esportazioni Minerarie
Barriera di Container à l'Esportazioni Minerarie

L'industria minera, chì hà battutu un record in a storia di a repubblica cù e so esportazioni di 5,93 billion dollars l'annu passatu, hè affruntatu cù u prublema di esigenti u costu di danni à i cuntenituri durante u trasportu, è ancu u supply of containers. L'imprese chì i so prudutti sò tenuti in i porti per mesi per via di l'ispezione di danni sò custretti à pagà una compensazione per i prudutti chì ùn ponu micca esse spediti in tempu. Dichjarà chì stanu travagliendu per risolve u prublema, u presidente di u Cunsigliu di u Settore Minerariu di TİM è u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di İMİB Aydın Dinçer hà dettu: "Ancu se avemu dichjaratu chì avemu caricatu marmura di bloccu quandu affittemu i cuntenituri, ci sò stati attribuiti cuntenituri vechji è insufficientemente durable. . "Avemu cuminciatu à riceve u sustegnu di l'avucati chì sò esperti in u campu di u marittimu per e penalità ingiuste chì e nostre cumpagnie sò dumandate à pagà", disse.

Dichjarà chì u settore mineru realizà e so esportazioni attuali soprattuttu per mare, u presidente di u Cunsigliu di u Settore Minerariu di TİM è u presidente di İMİB Aydın Dinçer anu dichjaratu chì anu scontru difficultà di furnimentu di container è prublemi di danni à i container in u scopu di queste attività. Enfatizendu chì l'esportazioni di u settore sò ancu dannighjate per via di e difficultà chì anu scontru in truvà cuntenituri, Aydın Dinçer hà dettu: "U più impurtante, e nostre cumpagnie d'esportazione di marmura di bloccu, chì anu dominanza in u mercatu mundiale, sò state affruntate à prublemi di cuntenituri chì ùn sò micca causati. da elli, in particulare in l'ultimi anni. E nostre cumpagnie sò direttamente rispunsevuli di i danni à i cuntenituri per via di diverse negligenza è azioni difettose chì si verificanu durante l'attività di trasportu. "A maiò parte di u tempu, anu affruntatu richieste di compensazione chì superanu ancu u valore di u mercatu zero di un containeru", disse.

L'imprese di trasportu anu da esse attente à a carica

Rimarchendu chì e cumpagnie di i pruprietarii di e linee di container sò obligate à furnisce i cuntenituri in cunfurmità cù e caratteristiche è i quantità di pesu di a carica chì appartene à e cumpagnie esportatrici è di dimustrà a cura dovuta à a carica in u scopu di a Cunvenzione Internaziunale per i Containers Sicuri (CSC 72), Aydın Dinçer hà dettu: "I nostri cumpagnie esportatori rispettanu e regule Incoterms publicate da l'ICC. Esporta merchenzie cù u metudu di consegna FOB. "Per quessa, ogni dannu à a carica è u containeru in quale si trova, dopu avè passatu sopra u latu di a nave, hè a rispunsabilità di u traspurtadore", disse.

"Tali risparmi chì causanu soffrenze usuranu e nostre cumpagnie".

Sicondu u codice cummerciale turcu; Enfatizendu chì u trasportatore hè rispunsevule per i danni à u cuntainer, è u destinatariu di a carica chì serve in u portu hè rispunsevule per i danni causati da l'operazione difettosa in u portu di trasferimentu, Aydın Dinçer hà dettu: "Truvemu sbagliatu di dumandà direttamente da u nostru portu. e cumpagnie esportatrici senza determinà u veru rispunsevuli di i danni à u containeru. Inoltre, abbandunà a carica in u portu di trasferimentu, esigendu tariffi esorbitanti sottu u nome di riparazione di cuntainer, è cusì impediscenu a consegna di a carica à u cumpratore ancu disturbà l'esportazioni. "Tali risparmi, chì creanu lamenti irreversibili, sò assai dannusu per e nostre cumpagnie esportatrici", disse.

I prudutti sò tenuti in u portu per mesi per motivi di indagine.

Dichjarà chì e cumpagnie di trasportu anu dumandatu una indagine (ispezione) per motivi chì i cuntenituri di marmura di blocchi mandati da e cumpagnie sò stati danati è chì tutta a carica hè stata mantenuta in u portu di trasferimentu, Aydın Dinçer hà dettu: "A merchenzie di e cumpagnie sò qualchì volta tenute à u portu per mesi dicendu chì un sondaghju serà realizatu. Stu ritardu face chì i clienti perde a so fiducia in e nostre cumpagnie è annullà i so ordini futuri. Inoltre, e nostre cumpagnie sò custrette à pagà penalità esorbitanti per via di u periodu d'attesa è u costu di danni chì hè destinatu à esse riflessu nantu à i so partiti. "Ùn accettemu micca queste pratiche inghjuste è richieste di pagamentu", disse.

"I cuntenituri fora di usu sò deliberatamente messi in circulazione"

Aydın Dinçer hà rimarcatu chì i tentativi sò stati fatti per rinnuvà i cuntenituri attraversu e nostre cumpagnie mettendu deliberatamente cuntenituri saldati chì anu finitu a so vita di serviziu in circulazione è hà dettu: "Questi cuntenituri saldati ùn devenu micca esse aduprati per u trasportu di carichi pesanti. "Quandu i vechji cuntenituri saldati sò dannati, e nostre cumpagnie sò rispunsevuli", disse. Dichjarà chì anu cuminciatu à travaglià per risolve u prublema, Dinçer hà dettu: "Sparteremu a mappa stradale chì avemu preparatu recentemente cù e nostre cumpagnie. Ancu s'ellu dicemu specificamente chì carchemu blocchi di petra naturale quandu affittamu cuntenituri, ci sò datu cuntenituri antichi è di bassa resistenza. "Avemu cuminciatu à riceve u sustegnu di l'avucati chì sò esperti in u campu di u marittimu per e penalità chì e nostre cumpagnie sò dumandate à pagà, è esigeremu di ripiglià e cullezzione inghjusta", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*