A Lunghezza di i Sistemi Ferroviari Urbani Impritti da u Ministeru Supera 800 Km

A Lunghezza di i Sistemi Ferroviari Urbani Intrapresa da u Ministeru Supera u Km
A Lunghezza di i Sistemi Ferroviari Urbani Impritti da u Ministeru Supera 800 Km

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà parlatu in a Sessione Ministeriale Chiusa in u secondu ghjornu di u Forum Internaziunale di Trasportu (ITF) tenutu in Germania. Nutendu chì un prucessu epidemicu difficiule hè per esse lasciatu, Karaismailoğlu hà dettu chì e restrizioni purtate in questu prucessu anu causatu prublemi in parechji settori è hà dimustratu una volta di più quantu hè impurtante ùn disturbà a catena di supply.

I NOSTRI GUADAGNI IN A RILASCIA sò INTERRUPTATI DA L'EPIDEMIA

Karaismailoğlu hà dettu: "Cù e lezioni chì avemu amparatu da l'epidemie, duvemu pianificà u periodu post-covid è fà sforzi per rende u sistema più resistente à scosse inaspettate, essendu cuscenti di i punti fragili di u sistema. Cù a nostra cooperazione determinata per anni, i nostri rializazioni in u campu di a liberalizazione sò stati interrotti da l'epidemie. Tuttavia, durante u periodu epidemicu difficiule, a nostra cooperazione sottu u tettu di l'ITF hà guadagnatu ancu più impurtanza è i documenti di permessu UBAK sò diventati più preferiti per via di a cunvenzione chì portanu à i trasportatori. Pensu chì hè assai impurtante per sviluppà u sistema di quota UBAK, chì furnisce una grande cunvenzione per i trasportatori di i paesi membri è cuntribuisce direttamente à u sviluppu di u cummerciu trà i paesi, è per purtà u sistema di trasportu stradale à una struttura di qualità superiore è libera. Inoltre, mi piacerebbe sottolineare chì ancu se avemu accettatu a Carta di Qualità è a Carta di Qualità hè stata largamente rispettata, e riserve è limitazioni esistenti in u sistema sò un ostaculu maiò à u prugressu di u sistema ".

In questu cuntestu, u Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, hà enfatizatu chì hè assai impurtante per i Ministri di dirige u Gruppu di Travagliu di l'Autostrada per assicurà u sviluppu di u Sistema di Quota UBAK, è hà nutatu chì Turchia hè pronta à fà ogni cuntribuzione à u sviluppu. di u sistema.

L'ACCESSIBILITÀ hè a basa di u trasportu

U Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, hà assistitu dopu à a Sessione Aperta Ministeriale cù u tema "Governance for Inclusion: u quadru ghjustu per l'accessu universale". Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, chì hà spartutu l'esperienze di Turchia in furnisce un trasportu accessibile è inclusivu per tutti, hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"L'accessibilità include tutte e misure chì deve esse pigliatu in i servizii urbani per chì tutti l'individui viventi ponu accede è aduprà tutti i servizii publichi senza bisognu di nimu, è in breve, participà à a vita suciale. In questu rispettu, l'accessibilità hè a basa di u trasportu. Perchè u cuncettu di l'accessibilità diventa sempre più impurtante in quantu à assicurà l'ugualità suciale è u benessere in e nostre società. Cunsideremu l'accessibilità cum'è un prublema fundamentale in ogni prughjettu chì Turchia implementa. Durante a realizazione di sti prughjetti, sviluppemu e nostre pulitiche cù un approcciu olisticu per furnisce sistemi di mobilità inclusivi, ambientalisti, intelligenti è integrati. Mentre facemu questu, agimu cun un focusu umanu, è travaglià cù tutte e nostre forze per ùn lascià alcunu di i nostri citadini. In 2020, chì hè statu dichjaratu l'annu di l'accessibilità in u nostru paese, avemu preparatu a "Strategia di Trasportu Accessibile è Pianu d'Azione" travagliendu cù i guverni lucali, u settore privatu, l'ONG, l'accademia è tutti l'altri attori. A cooperazione efficace cù i guverni lucali in l'esekzione di l'attività di accessibilità hè in prima linea di l'ugettivi strategichi in u nostru Pianu d'Azione. Inoltre, attachemu una grande impurtanza à migliurà l'accessibilità di l'infrastruttura è di e superstrutture è di i veiculi in tutti i modi di trasportu, sensibilizandu ".

SVILUPPIAMU APP MOBILITÀ PER TUTTI

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì circa 12 per centu di a pupulazione di Turchia hè custituita da persone disabili, è chì a pupulazione di più di 65 anni currisponde à u 9,5 per centu di a pupulazione tutale. Esprimendu chì i citadini disabili è anziani ponu participà à a vita suciale è prufittà di servizii di trasportu in condizioni uguali è prufittà di veiculi di trasportu publicu gratuiti o scontati in Turchia, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u prughjettu "Applicazione mobile di mobilità per tutti" hè statu sviluppatu in Turchia. per furnisce un serviziu di trasportu senza ostaculi. . Fornendu infurmazioni nantu à l'applicazione, Karaismailoğlu hà dettu: "Cù l'applicazione, avemu u scopu di risponde à tutti i bisogni di l'individui cù mobilità ridotta in tutti i modi di trasportu, da a pianificazione di u viaghju à u bigliettu, da u modulu di supportu in diretta à u modulu di cumpagnu", disse.

A LUNGHEZZA DI I SISTEMI FERROVIARI URBANI PIGLIATI DA U MINISTERIU SUPERA 800 KM

Toccu à l'impurtanza di a mobilità sostenibile, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dettu: "Cù e lezioni chì avemu amparatu da a pandemia di Covid-19, ridisegnamu e nostre cità affollate per risponde à tutti i bisogni di accessibilità. Noi, cum'è u guvernu, sustenemu i nostri cumuni in trè fasi diffirenti per furnisce e nostre cità cù rete di trasportu accessibile, sicura, efficiente, à bassa emissione è senza emissioni. Prima di tuttu, furnimu risorse finanziarie è supportu finanziariu à i prughjetti di e municipalità cum'è a preparazione di Piani di Mobilità Urbana Sostenibile è l'implementazione di sistemi di trasportu intelligente urbani. Siconda, a lunghezza di i sistemi ferroviari urbani assuciati da u nostru Ministeru in diverse pruvince, da Istanbul à Erzurum, da Izmir à Erzincan, hà superatu 314 chilometri cù i nostri investimenti, 207 chilometri di i quali cum'è u Ministeru hè statu messu in serviziu è 800 chilometri. di quali sò in custruzzione. Ùn lasciamu micca i nostri cumuni soli in a creazione di infrastrutture di trasportu urbanu.

Sottulineendu chì Marmaray, unu di i prughjetti più impurtanti in u mondu, cunnetta dui cuntinenti sottu à u mare, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu chì hè unu di i prughjetti di trasportu urbanu più originali è più impurtanti in u mondu, custruitu cù l'ultime tecnulugia. chì hè una grande suluzione à u prublema di u trasportu publicu in Istanbul, hà dettu chì Marmaray, chì hè unu di i primi, hè messu à u serviziu di l'Istambuli è tutta a Turchia.

A GUERRA RUSSIA-UCRAINA AUMENTA A DOMANDA DI U CORRIOR CENTRAL

Karaismailoğlu hà dettu: "In terzu postu, facemu piani sia per i bisogni di trasportu in u paese sia per i bisogni di trasportu derivanti da u trasportu di merci cum'è un paese situatu in u corridore di trasportu", aghjustendu chì Turchia, chì hè in strada per diventà una superpotenza logistica. , hè in u Corridor Mediu, una alternativa trà l'Asia è l'Europa, hà nutatu chì hè diventatu una forte logistica è una basa di produzzione. U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dettu: "Situatu in u Corridor Mediu di a storica strada di a seta chì si estende da a Cina à Londra, l'impurtanza di a Turchia in u cummerciu internaziunale hè in crescita ogni ghjornu. E difficultà logistiche sperimentate cù The Ever Given Ship in u Canale di Suez è a guerra Russia-Ucraina in u corridore nordu di a linea aumentanu a dumanda di u corridore mediu. U Corridor Mediu, induve si trova a Turchia, hè assai più corta, ecunomica è più sicura ch'è e linee sittintriunali è miridiunali di a Strada di a Seta. Turchia hè in u puntu chjave per u Corridor Mediu. Avemu messu stu rolu chjave in u serviziu di u nostru populu è u mondu cù i prughjetti giganti chì avemu implementatu in modu pianificatu, è continueremu à fà. Continueremu à cunnette u mondu à Turchia. U trasportu nantu à u corridore aumenta a carica di trafficu nantu à e nostre cità. Mentre facemu tutti questi, continueremu à sustene i nostri guverni lucali prendendu misure per riduce a pressione di carichi di transitu nantu à u trasportu urbanu.

Dopu à e sessioni, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà tenutu riunioni bilaterali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*