A Strada Bornova hè Oghji Pedone

A strada Bornova hè avà pedonale
A Strada Bornova hè Oghji Pedone

I travaglii iniziati per rivitalizza a strada Bornova nantu à l'asse storicu di Alsancak, u core di İzmir, è per furnisce un accessu pedonale còmode sò stati cumpletati. U regulamentu travaglia in a strada, induve i veiculi ponu entre solu à certe ore, hà piacè à i citadini è i cummercianti.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerI travaglii di pedestrianizazione in u carrughju Bornova (1469. Street) nantu à l'asse storicu di l'Alsancak sò stati cumpletati in cunfurmità cù u principiu di a "città priurità pedonale" di . Dopu à i travaglii di rinnuvamentu iniziati in nuvembre di l'annu passatu per rinvià a strada storica è furnisce un accessu pedestriale còmode, a strada hà pigliatu una faccia completamente diversa. A strada di Bornova, cù a decisione di UKOME, hà cuminciatu à serve solu trà 04.00-10.00 per i travaglii di scaricamentu-scaricamentu, carica-scaricamentu di cummercianti è citadini. L'arrangiamenti nantu à a Strada Bornova, chì cunnetta a Stazione Ferroviaria d'Alsancak, a Strada Kıbrıs Şehitleri è Kordon, anu ancu rianimatu u settore di u cummerciu, a cultura è u turismu in a regione. I rigulamenti, chì facilitanu ancu l'accessu di l'anziani è di i disabili à a strada, anu piaciutu à i citadini è i cummercianti di strada.

"Rinnovatu in cunfurmità cù a dumanda di i cummercianti è i citadini"

Hamdi Ziya Aydın, Capu di u Dipartimentu di l'Affari Scientifici di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà datu infurmazioni nantu à l'opere, "Avemu furnitu un accessu pedonale ininterrottu custruendu un passaghju per pedoni sopraelevatu à l'entrata di Kıbrıs Şehitleri Caddesi in a regione Alsancak. A regione Alsancak hè una regione induve a densità di pedoni hè assai alta. Unu di i so punti più trafficati hè Kıbrıs Şehitleri Caddesi. In stu cuntestu, avemu fattu una valutazione in cunfurmità cù e dumande di i nostri citadini è di i cummircianti in u carrughju Bornova è avemu fattu un prughjettu di pedonale è di rivitalizza a strada.

"Nova attrazione"

Aydın hà dettu: "Questa hè una strada di 450 metri in totale. Una strada trafficata chì unisce a Stazione Ferroviaria d'Alsancak à Kordon. In u scopu di i travaglii, l'infrastruttura di l'acqua di piova è di u canali hè stata rinnuvata da İZSU. Circa 200 metri quadrati di cimentu stampatu naturali è 500 metri quadrati di tile sò stati fabbricati à u listessu livellu di a strada. Avemu installatu pali di illuminazione decorativa invece di circa 40 pali di illuminazione. Avemu ricevutu riazzioni assai pusitivi da i citadini mentre faciamu u travagliu. A strada Bornova hè stata adattata per l'accessu per i pedoni è i disabili. A zona hè ancu diventata un novu centru di attrazione dopu à Kıbrıs Şehitleri Caddesi. In cunfurmità cù a visione di a cità priurità pedonale di u nostru presidente, Tunç, continueremu à implementà i nostri sforzi di pedestrianizazione in tutta a cità.

"A strada più antica di Izmir era assai bella"

U direttore di u ristorante Nihat Say hà dettu: "Bornova Street era assai bella. Hè apertu à i pedoni, a ghjente pò caminari cunfortu. Era ancu assai bonu per i cummercianti. I pavimenti, l'illuminazione è l'infrastruttura eranu assai boni. A ghjente ùn era micca cunfortu quandu e vitture passavanu. Cum'è un cummerciante di Bornova Street di 35 anni, vogliu avè una strada pulita è urdinata. Questa hè una di e strade più antiche è arradicate di Izmir. Quissa hè a strada duv’è cresciute e famiglie levantine è greche. A nostra zitiddina hè stata cun elli. S'ellu fussi pussìbule, vuleriamu ancu ch'elli tornanu. A nostra strada hè bella in u so statu attuale. Grazie à a cità ", disse.

Bornova Street hè più decentu, chirpy

Serkan Yalkın, un cummerciante di Bornova Street, hà dettu: "Era bè chì a strada Bornova hè stata rinnuvata. Di sicuru, ci hè statu utile ancu per noi. Era più pulita. U trafficu di i veiculi era un prublema per noi. Era più compactu. Hè diventatu più luminosu in a sera. Ci era grandi prublemi quì per via di l'illuminazione. Avà cinguetta ", disse.

U cummerciante Savaş Özdile hà dettu: "Hè statu un sforzu pusitivu. A ghjente cammina cunfortu, hè luminoso di notte. Va bè avà. Hè diventatu una strada di transitu. Più persone passanu avà. Ancu s'ellu ùn hè micca sentitu quantu per via di a crisa ecunomica, u so effettu serà megliu capitu quandu a situazione migliurà. A strada hè avà più decente. Hè diventatu degne d'Alsancak per sbarazzarsi di i soni di i corni, hooligans è vitture rumorose.

"L'aria di a strada hè apparsu"

I residenti di Izmir, chì utilizanu spessu a strada Bornova in a so vita di ogni ghjornu, anu manifestatu a so satisfaczione cù a nova applicazione. Aleyna Meraklı hà dettu: "Sò assai soddisfatta è pensu chì tutte e persone di İzmir ponu esse soddisfatte di questu. Avemu avutu assai difficultà ancu camminendu quì prima. Ma avà tuttu hè normale è l'aria di a strada hè emersa. Cum'è una donna, mi sentu ancu più sicura camminendu in questa strada avà ".

"Camminemu assai più comodamente"

Murat Tarkan Özkanat, invece, hà dettu: "Bornova Street hè stata maravigliosa in a so forma attuale. Sò chjusi à u trafficu. Era assai còmode per i pedoni. E vitture eranu fastidiose. A nostra aspettazione da u Metropolitan hè chì l'altri carrughji sò chjusi à u trafficu. Inoltre, a fonte di ingressu per i cummercianti serà più. Quandu ci hè u trafficu, a ghjente ùn vole micca viaghjà ", disse.

Burçin Baradan hà dettu chì avà ponu marchjà cunfortu in a strada è hà dettu: "Pensu chì era una pratica assai bona. Stu locu era in un statu terribili quandu era apertu à u trafficu prima. Era assai difficiuli di entre è fora di e vitture. Di sicuru, camminemu assai più cunfortu avà. Camminà cù i mo dui figlioli hè un vantaghju enormu per mè ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*