Chì significà Esfeli Safilin? Chì significà u dizziunariu ? Quale hè chjamatu Esfeli Safilin ?

esfeli safilin
esfeli safilin

usatu in a lingua di ogni ghjornu sözcüraru, pocu cunnisciutu, o termu sözcüCi sò k è cuncetti. U so significatu pò esse una materia di curiosità. dumanda esfeli safilin Avemu scrittu infurmazioni detallati nantu à u sughjettu, cum'è ciò chì a parolla significa è ciò chì significa. Esfeli safilin sözcüVeni da l'aggettivu arabu "safil".

Chì significà Esfeli Safilin?

Esfeli safilin hè u puntu più bassu chì una persona pò falà. In altri palori, secondu a cunniscenza di l'Islam, esprime u statu è a cundizione di esse à un livellu più bassu di l'animali. Quandu a frasa esfeli safilin hè cercata in u dizziunariu di l'Istituzione di a Lingua Turca, a parolla safili hè ghjunta prima. Safili include significati cum'è micca altu, bassu è inferiore. Esfeli safilin significa u più bassu, assai bassu è simili.

Quale è quale hè chjamatu Esfeli Safilin ?

In l'Islam, ci sò i cuncetti di "esfel-i safilin" è "ala-yi illiyyin". In cunsiquenza, Diu Onnipotente, a cuntrariu di l'altri esseri, Hz. Hà fattu Adam è a so progenie dotati di manifestazioni opposti. In altri palori, a ghjente pò risaltà à u livellu di l'essere più altu è ancu falà à u livellu più bassu di u più bassu. Se una persona hè cascata à u rangu di u più bassu di u più bassu cù i so atti è intenzioni, hè chjamatu "esfeli safilin".

Frasi d’esempiu cù l’espressione esfel-i sâfilîn

  • O esse umanu incurrentu chì hè statu creatu in u calendariu ahsen-i è andò à u latu di l'esfel-i sâfilîn cù u so vechju ! Ascolta mi. Ancu s'è aghju vistu u mondu cum'è piacevule è bellu cù l'ubriachezza di a ghjuventù è l'incursione, cum'è tè, aghju vistu quantu brutta a faccia di u mondu chì pensava era bella, chì ùn hè micca inclinata versu l'altru, è quantu bella a faccia vera. di l'altru, ch'e aghju pensatu era bellu, era in a seconda pusizioni di a Parolla XVII.Fighjate à i dui segni di a verità, è vi vede.
  • Siccomu l'omu hè statu creatu in u calendariu divinu è hà datu una capacità assai simile à a moschea, puderia entre in u maqam, u gradu, u gradu, u rangu, è falà da l'esfel-i sâfilî à l'âlâ-yı illiyyîn, da u fers à u Tronu, da un atomu à un sole. Hè statu messu à a prova, è hè statu mandatu à stu mondu cum'è un miraculu di putenza, è cum'è u risultatu di a creazione è l'arti acube-i, e duie strade chì portanu à u silenziu è u silenziu senza fine. sò stati aperti davanti à ellu. (Parolle - XNUMXª Parola)
  • Ô Europe, corrompue par la débauche et l'erreur et détournée de la religion chrétienne ! Avete dotatu stu statu infernale à un spiritu umanu cun un geniu cecu chì hà solu un ochju cum'è l'anticristu. Allora avete capitu chì questu hè una malatia senza droga chì tira una persona da u megliu di illiyyîn à u livellu più miserable di a vita animale. A medicina chì truvate contru à sta malatia hè i vostri ghjoculi attrattivi è i capricci è i fantasie somnolenti, chì servenu temporaneamente cum'è annullamentu. Lasciate chì sta vostra medicina manghja u vostru capu è manghjala ! (Lem'as - à u XVII Lem)
  • Per un minutu, l'incredulità tira un miscredenti in esfel-i sâfilî per più di mille anni, postu chì hè a negazione di mille è unu Nomi Divini è a vilificazione di a so origine, a violazione di e lege di l'universu, a negazione. di a so perfezione è a negazione di a negazione è a testimonianza di a prova senza fine di l'unità ... à l'Ottu Lem)
  • Ci hè un tempu chì una parolla affonda un esercitu; Un cannone provoca a distruzzione di trenta milioni. Cumu hè accadutu ... Succede in tali circustanze chì una piccula azzione pò fà una persona âlâ-yı illiyyîn. Succede chì un picculu attu porta una persona à u so esfel-i safilîn.
  • Per esempiu, una volta una voce prufonda hè stata intesa in a pace di u Prufeta. Rasul-ü Ekrem Aleyhissalâtü Vesselâm hà decretatu: "Stu rumore hè u rumore di una petra chì si rotola da settanta anni è hè cascatu à u fondu di l'infernu solu in questu minutu". 3 Quelli chì sentenu stu hadith è ùn ghjunghjenu micca à a verità, si alluntananu da a negazione. Tuttavia, vinti minuti dopu à quellu hadith, hè assolutamente sicuru chì qualchissia hè ghjuntu è disse à u Messenger di Allah: "U famusu ipocrita hè mortu vinti minuti fà". Ddu ipocrita, chì hà fattu settanta anni, hà dichjaratu eloquentemente chì, cum'è una petra di l'infernu, tutta a so vita hè custituita da esfel-i safilîn, lapse of incredulità, in una manera assai eloquente. Allah Tout-Puissant a fait entendre cette voix au moment de sa mort et l'a marqué.
  • Altri Anâsır-ı Ancu una piccula parte di l'Islam hè fora di l'Islam. Atei bugiardi, chì accusanu sta nazione santa, chì sò cusì seria è veramente religiosa, è chì, cum'è l'armata eroica di a vera religione per mille anni, "rigetta a religione o diventanu irreligiosa", chì brusgiatu a so naziunalità naziunale cù milioni di religiosi. ghjente è hà scrittu cù a punta di e so spade.. U populu senza naziunalità commette un tali crimine chì meriteghja esse puniti in u stratu esfel-i sâfilîn di l'infernu. In ogni casu, Risale-i Nur ùn cita micca u largu circulu di religione chì include e lege di a vita suciale. Forsi si parla di i principii di a fede, u sughjettu principale è u scopu di quale hè a parte più unica è più alta di a religione.
  • U risultatu di Kalam: Sè vo site à sente u nafs è u diavulu, cascate in miseria. Sè vo site à sente à a verità è u Qur'an, diventerete bonu è diventate un bellu calendariu di l'universu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*