Decisione addizionale di rifugiu per i battelli di pesca amatoriali in Samsun

Decisione addizionale di rifugiu per i battelli di pesca amatoriali in Samsun
Decisione addizionale di rifugiu per i battelli di pesca amatoriali in Samsun

A Municipalità Metropolitana di Samsun hà decisu di custruisce un refuggiu supplementu per u crescente numeru di barche di pesca amatoriali. Sè i risultati pusitivi sò ottenuti da l'indagine geologica, l'area di a spiaggia di Mert, chì hè diventata un refuggiu per i navi di carica chì sbarcanu in terra, serà trasfurmatu in un refuggiu di pesca amatoriale. U presidente Mustafa Demir hà dettu: "U prucessu hè realizatu da u nostru Dipartimentu di Studi è Prughjetti. Avemu mandatu a nostra lettera ufficiale à DLH. Anu ancu dumandatu di fà qualchi studii infrastrutturali è studi geologichi per u flussu di l'acqua, è pruduce carte di u fondu di u mari. Dopu à i studii scientifichi da esse realizati, i studii cumincianu secondu u rapportu di cunfurmità.
In Samsun, induve a pesca amatoriale hè largamente diffusa, a Municipalità Metropolitana offre una suluzione à u prublema di rifugiu per i picculi barche di pesca. Mentre u tassu di occupazione in i refugghi esistenti superava u 100 per centu, un novu postu hè statu cercatu per i barche di pesca amatoriali.

U LAVORO METROPOLITANU INIZIU

A Municipalità Metropolitana di Samsun hà iniziatu i travaglii per facilità u trafficu marittimu, riducendu a carica di i rifugi utilizati da i pescatori prufessiunali in i distretti di Ilkadım è Canik. In u risultatu di l'esame tecnicu custiera realizatu longu a costa di Canik è Atakum, unu di i distretti cintrali, da l'istruzzioni di u presidente Mustafa Demir, hè stata scelta a zona di Mert Beach di 20 mila metri quadrati cù un frangifluttu per barche di pesca amatoriale. A lettera di candidatura ufficiale hè stata mandata cuntattendu a 9a Direzzione Regiunale di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, Direzzione Generale di Ferrovie, Porti è Costruzioni di Aeroporti (DLH).

A BARCA DI PESCA AMATORIA CRESCE

Esprimendu chì e barche di pesca amatoriali cercanu di risolve u prublema di l'abitazioni, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà dettu chì anu pigliatu l'azzione per custruisce refugghi supplementari. U presidente Demir hà dettu: "Samsun hè una cità di mare cù a più longa costa di u Mari Neru. A pesca dilettante hè ancu sviluppata rapidamente, è u numeru di barche cresce. Hanu bisognu di spaziu. Avemu rivisatu i nostri rifugi esistenti. Ùn ci hè più spaziu in u Santuariu di i Pescatori di West Park. Doğu Park Fishermen's Shelter serve i pescatori prufessiunali. Un refuggiu supplementu hè diventatu essenziale. Speremu, risolvemu stu prublema u più prestu pussibule ", disse.

A DECISIONE SERA FATTA SECONDU RAPPORTI FUTURI

Dichjarà chì anu determinatu l'area di Mert Beach per u rifugiu, u presidente Mustafa Demir hà dettu: "Per via di a so struttura, u Mari Neru hè un mare difficiule. Questi spazii sò ancu selezziunati com'è u risultatu di esami tecnichi. Dunque, Mert Beach hè vistu cum'è a zona più adatta. U prucessu hè realizatu da u nostru Dipartimentu di Studi è Prughjetti. Avemu mandatu a nostra lettera ufficiale à DLH. Anu ancu dumandatu di fà qualchi studii infrastrutturali è studi geologichi per u flussu di l'acqua, è pruduce carte di u fondu marinu. Riceveremu offerte da e cumpagnie pertinenti è averemu sti studii tecnichi fatti da u metudu di offerta aperta. Manderemu i dati è e carte chì avemu da ottene à a direzzione regiunale. Allora seranu valutati è ci daranu un rapportu s'ellu sò adattati per un refuggiu o micca. Se ritenutu appropritatu, trasfereremu a Mert Beach in un altru locu è trasfurmemu sta zona in un refuggiu di pesca amatoriale. Ci hè statu dumandatu un locu per 120 barche. In ogni casu, s'è no riescimu, 350 barche puderanu esse attraccate quì. Se ùn funziona micca, pruveremu di truvà una altra soluzione ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*