E donne di u nostru quartieru facenu u prughjettu di u cinema dà i so primi laureati

E donne di u nostru quartieru facenu u prughjettu di u cinema dà i so primi laureati
E donne di u nostru quartieru facenu u prughjettu di u cinema dà i so primi laureati

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU prughjettu "E donne di u nostru quartieru fa cinema" iniziatu da a municipalità metropolitana di İzmir in 2018 in Seferihisar è cuntinuata da a municipalità metropolitana di İzmir hà datu i so primi graduate. 39 trainees femine giravanu quattru filmi in u primu attellu.

L'attellu cinematograficu in u scopu di u prughjettu "Donne di u nostru quartieru fa cinema", chì hè stata iniziata in 2018 in Seferihisar è cuntinuata da a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà datu i so primi graduate. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a cerimonia di premiazione in u Campus di Progetti Suciali Örnekköy. Tunç Soyer In nome di l'Avucatu di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di İzmir Nilay Kökkılınç, u Segretariu Generale Advice di a Municipalità Metropolitana di İzmir Ertuğrul Tugay, u Capu di u Dipartimentu di Prughjetti Suciali Anıl Kaçar, u Direttore di a Branca di Studi Femminili Sinem Tankoç, Coordinatore di e Donne di u Nostru Quartiere Make Cinema Project Yibar Dağtla, U capu di u distrettu di Aziziye Özlem Kanmetin è in u prughjettu l'educatori femini anu participatu.

À a cerimonia induve quattru filmi pruduciuti da Konak-Kadifekale Atölyesi è Örnekköy Mahallesi Atölyeleri sò stati proiettati, 39 apprendisti anu ricevutu i so certificati è placche da u membru di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di İzmir Nilay Kökkılınç è u Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir Tuga Ertuğrul.

"Ci rende fieri di rapprisintà İzmir"

Nilay Kökkılınç, membru di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di İzmir è u presidente di a Cummissione per l'Uguaglianza di Genere, Nilay Kökkılınç, chì hà dettu chì travaglianu per assicurà chì e donne in İzmir ponu prufittà di tutti i tipi di servizii lucali chì anu bisognu, hà dettu: "U nostru Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir furnisce assai sustegnu à donne in l'arte, a scienza, a gestione, l'imprenditorialità, l'impiegu è in ogni bisognu. Impaghja a strada per e donne cù i prughjetti chì sustene per assicurà a parità di genere. U prughjettu 'E donne di u nostru quartieru facenu cinema' hè unu di elli. U Centru di Serviziu Holisticu di Studii Chjavi di e Donne, chì simu quì cun voi oghje, hè ancu assai impurtante. Include unità di cunsigliu induve ogni tipu di sustegnu legale è psicologicu hè furnitu per e donne, corsi prufessiunali, impieghi, imprenditorialità, cooperative, arti, sport, lingua straniera è servizii realizati inseme cù l'educazione in parechji campi. L'urganisazioni non governamentali sò ancu ospitate cum'è campus. Stu locu dà sempre a direzzione à e donne dilettanti di filmi, ognuna di quale simu fieri. Semu assai cuntenti cù u so amori in tuttu per questu arte, a so eccitazione è questi filmi preziosi. Hè una fonte di orgogliu per noi chì questi filmi rapprisentanu İzmir ancu in i festivals ".

"U nostru presidente Tunç Soyeri sforzi sò indiscutibili

Kibar Dağlayan Yiğit, u coordinatore di u prughjettu di e donne di u nostru quartiere Make Cinema, hà dettu: "Cù stu prughjettu, e donne sò i direttori di i so filmi, mentre chì à u stessu tempu assumanu diversi roli in altri filmi di donne. Cù u putere di u sinemà, u prugettu hà da scopu di prevene a discriminazione di e donne, ma ancu di creà un ambiente induve e donne ponu sprimesi in una lingua artistica è acquistà una mistieru. U nostru presidente in stu longu viaghju è vene quì Tunç SoyerI so sforzi sò indiscutibili. Semu assai fieri. I nostri filmi, chì processemu puntu per puntu, sò apprezzati in u mondu. U film "Arşipel Women" hà vintu u premiu "Best Documentary" à u 6th Festival di Film Europeu in İzmir. Avemu dimustratu à Turchia ciò chì si pò fà quandu e donne sò supportate ".

Hanu ringraziatu u presidente Soyer

Aylin Açim, u direttore di u filmu "Blue", hà spressu u so orgogliu chì e donne si sò riunite in un prughjettu cusì bellu. Dicendu chì e donne di Kadifekale sò assai forti, u direttore di u filmu "Donne di Pogos" Nuhat Okçu hà dettu: "Ùn ci hè nunda chì ùn pudemu micca fà, avemu pruvatu à mustrà questu in u nostru filmu. U nostru presidente Tunç Soyer"Grazie assai", disse. Siccomu u direttore di u filmu "Yağmurda" Nesrin Baki Tosun girava un filmu in Istanbul, u so maritu hà assistitu à a ceremonia. Erdoğan Tosun hà dettu: "U nostru sindaco metropolitanu, per avè mostratu à e donne a strada di u successu. Tunç Soyer"Grazie assai", disse.

quattru filmi

U "Women of Our Neighbourhood Makes Cinema Project", chì hè natu cum'è u travagliu di u Centru di Serviziu Holisticu di Studii Chjavi di e Donne di l'Uffiziu di Studii Femminili di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà riunitu donne da diverse parti di Izmir in l'attellu di cinema. Dopu à 6 mesi di furmazione, e donne, chì si sò spicializati in categurie cum'è sceneggiatura, muntatura è regia, compie u primu attellu. Konak-Kadifekale Atelier è Ornekkoy Mahallesi Ateliers pruducianu quattru filmi. Filmi cum'è "Blue", "In the Rain", "Women of Pagos" è "Shell" sò stati girati in l'attellu cù a participazione di 39 donne. I novi registrazioni di l'atelieri di u prughjettu si saranu in e regioni di Örnekköy Mahallesi, Konak, Bağarası è Aliağa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*