E ricchezze sottumarine di Bursa revelate

E ricchezze sottumarine di Bursa sò rivelate
E ricchezze sottumarine di Bursa revelate

U abbagliante mondu sottumarinu di Bursa, chì accoglie innumerevoli corsi d'acqua è cascate da Gemlik Bay à Mudanya, da Uluabat Lake à Iznik Lake, da i laghi glaciali Uludağ, serà in mostra in u Centru Culturale Tayyare dumenica 15 di maghju 2022, cum'è parte di U ghjornu mundiale di u clima serà presentatu.

Cuntinuendu i so sforzi per presentà e bellezze uniche di Bursa, chì cuntene innumerevoli ricchezze naturali, in u mondu sanu, a Municipalità Metropolitana revela e so ricchezze sottumarine è i so valori sopra à terra cù un travagliu unicu. Sottu a direzzione di u Direttore di l'Imaging Underwater è u Pruduttore Documentariu Tahsin Ceylan, MAC Communication hà purtatu à a luce a ricchezza è a biodiversità di a cità sottu à l'acqua, cù u travagliu realizatu da a Municipalità Metropolitana è l'Associazione di Cultura, Turismu è Promozione di Bursa. L'equipaggiu di filmazione, chì si immerse in parechji punti in Bursa, hà ottinutu imaghjini admirabili sottu à l'acqua. U documentale riflette ancu i valori naturali, storichi è culturali di Bursa, a cità di l'acqua, cù scatti aerei. U filmu di 14 minuti, doppiatu da l'attore di film maestru è l'attore di voce Mazlum Kiper, hè statu preparatu in duie lingue, turcu è inglese. U "Bursa Underwater Documentary and Bursa Underwater World Photography Exhibition" serà proiettatu à u Centru Culturale Tayyare dumenica 2 di maghju 15, dumenica 15 di maghju di u 2022, cum'è parte di u 18 di u ghjornu mundiale di u clima. Dopu a proiezione, u documentariu intitulatu "gotobursa" YouTubeSerà publicatu nantu à i cunti Instagram, Twitter è Facebook.

Per d 'altra banda, u libru di 196 pagine chjamatu "U mondu sottumarinu di Bursa", chì custituisce l'impurtante pilastru di u prughjettu di u turismu di natura è di immersione, serà prisentatu à i lettori. Preparatu in turcu, inglese è latinu, u travagliu attira l'attenzione à e spezie marine esistenti è prutette in a baia di Gemlik di a cità, chì apre à u mare.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*