Modi per prutegge contr'à l'effetti negativi di u sole

Modi per evità l'effetti negativi di u sole
Modi per prutegge contr'à l'effetti negativi di u sole

U sole hè assai impurtante per a continuità di a vita nantu à a terra, u sistema immune è u ritmu biologicu. Anadolu Health Center Specialist oftalmologia Op. Dr. Burcu Usta Uslu hà dettu : « In issi ghjorni, quandu simu mori d'esce è u sole cumencia à fà vede u so effettu, ci vole di sicuru attente à a salute di l'ochji è purtassi lunette di sole ancu s'è u clima hè nuvoloso. In particulare per minimizzà l'effetti dannosi di u sole, l'usu di lunette di sole deve esse principiatu da a zitiddina. Basgiu. Dr. Burcu Usta Uslu hà datu cunsiglii impurtanti per prutegge si da l'effetti dannosi di u sole.

L'esposizione prolongata à i raghji di u sole affetta negativamente a salute di l'ochji è l'area di l'ochji. Dicendu chì i raghji di u sole, vale à dì i raghji ultraviolet, ponu causà danni à i diversi tessuti in l'ochju cù diversi miccanismi, Anadolu Medical Center Ophthalmology Specialist Op. Dr. Burcu Usta Uslu, "L'esposizione à u sole per un bellu pezzu pò causà brusture in a cungiuntiva è a strata di cornea nantu à a superficia anteriore di l'ochju, blisters fluffy yellow-white-looking in a parti bianca di l'ochju, crescita di carne in l'ochju. l'ochju, l'accelerazione di a furmazione di cataratta, a degenerazione maculare ligata à l'età, i prublemi di salute, cum'è u cancru in a palpebra è intornu à questu, ponu purtà à questu ", disse.

L'usu di lunette di sole deve esse principiatu in a zitiddina.

Ricordendu chì i zitelli passanu più tempu fora di l'adulti è chì i lenti oculari di i zitelli anu menu capacità di filtrà i raghji ultravioletti, Specialist oftalmologia Op. Dr. Burcu Usta Uslu hà dettu: "Quandu avemu cunsideratu l'effettu cumulativu di u dannu ultraviolet chì ricevemu in tutta a nostra vita, l'usu di l'occhiali di sole deve esse veramente principiatu da a ghjovana età. Cusì, pudemu custruisce un futuru sanu cù una prutezzione cuscente ". Basgiu. Dr. Burcu Usta Uslu hà fattu i seguenti cunsiglii per l'adulti è i zitelli per pruteggiri da l'effetti dannosi di u sole:

  • L'occhiali di sole deve esse usatu in ogni mumentu passatu fora, ancu s'ellu u tempu hè nuvoloso.
  • Sè pussibule, stà fora trà 10: 00 è 16: 00 quandu u sole hè in u so più forte.
  • Quandu sceglite l'occhiali di sole, deve esse cura chì e lenti filtranu almenu u 99 per centu di i raghji UVA è UVB.
  • Ùn fighjate micca direttamente à u sole
  • Un cappellu largu largu deve esse usatu
  • Quandu si usanu lenti di cuntattu, quelli chì anu filtri UV anu da esse preferitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*