Premiu à İzmir da TEKNOFEST tenutu in Azerbaijan

Premiu à Izmir da TEKNOFEST tenutu in Azerbaijan
Premiu à İzmir da TEKNOFEST tenutu in Azerbaijan

A-Team, custituita da Seferihisar Semiha İrfan Çalı Liceu Anatolianu Vocational è Tecnicu, Balçova Asil Nadir Secondary School è Konak Çınarlı Liceu Anatolianu Vocazionale è Tecnicu affiliata à a Direzzione Provinciale di l'Educazione Naziunale di İzmir, hà tornatu cun un premiu da TEKNOFEST tenutu in Azerbaijan.

Fatma Behal Şüyun, chì hà travagliatu in u Liceu Balçova Asil Nadir, era capitanatu da Süleyman Burçin Şüyun, chì hà travagliatu in u Liceu Anatolicu Vocational è Tecnicu Seferihisar Semiha İrfan Çalı, in Teknofest tenutu in Azerbaijan trà 25-29 di maghju. Gürkan Lokman è Tolga Orhanoğlu, cumpetenu in nome di a Direzzione Provinciale di l'Educazione Naziunale di İzmir. UNA SQUADRA piazzata 36rd in u "Smart Qaraaq" Hakaton induve 3 squadre da parechji paesi cumpetenu.

Ricevendu i so premii da Selcuk Bayraktar, u fundatore di a fundazione T3, è Reşat Rashad Nabiyev, Ministru di Trasporti, Comunicazioni è High Technologies di l'Azerbaijan, a squadra hè stata apprezzata cù i sistemi intelligenti chì anu sviluppatu per Karabakh.

Reşat Rashad Nabiyev, Ministru di Trasporti, Comunicazioni è Alta Tecnulugia di l'Azerbaigian, hà dettu chì 12 suluzioni sviluppate in u scopu di u prugettu chjamatu "Città Intelligente Sostenibile" sò applicabili micca solu in Karabakh, ma ancu in tuttu l'Azerbaijan.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*