Halkalı U 78% di u Prugressu Ottenutu in a Linea di Metro di l'Aeroportu di Istanbul

Un percentu di prugressu hè statu fattu in a linea di metro di Halkali Istanbul Airport
Halkalı U 78% di u Prugressu Ottenutu in a Linea di Metro di l'Aeroportu di Istanbul

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, in a so dichjarazione scritta, hà nutatu chì i prughjetti di metro chì facilità a carica di trafficu in Istanbul s'avvicinanu à a fine passu à passu. Ricordendu chì a reta di u sistema ferroviariu in Istanbul hè di 260 chilometri, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì sta cifra aumenterà à 363 chilometri cù a fine di i prughjetti in corso. Sottulineendu chì travaglianu ghjornu è notte nantu à u sistema ferroviariu urbanu di 7 chilometri in 103 linee separate in Istanbul, Karaismailoğlu hà dettu: "Unu di sti prughjetti hè HalkalıI travaglii di tunnellizazione cù TBM in u prughjettu di u metro di u Novu Aeroportu di Istanbul sò stati finiti. In u prugettu, 8 TBM cavavanu un tunnel di 55 mila 720 metri. Avemu fattu 78 per centu di prugressu in u nostru prughjettu. A capacità di trasportu ogni ghjornu di a linea di metro, chì hè di 31.5 chilometri, hè di 600 mila passageri. U tempu di viaghju cù a fine di u prugettu Halkalı"Serà 30 minuti trà l'aeroportu di Istanbul", disse.

L'INTEGRAZIONE ERA FORNITA CUN LINEA 5

Rimarchendu chì u prughjettu, chì include 7 stazioni, furnisce un trasportu còmode, rapidu è sicuru à i Istanbuliti, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà continuatu cusì:

"Forniremu à i nostri citadini chì vivenu in u centru di a cità è i distretti di Arnavutköy, Başakşehir, cù cunnessione di metro à Eyüp, Kağıthane è Beşiktaş. Halkalı- Linea di metro di Istanbul New Airport, Linea Gayrettepe-New Airport, Linea Vezneciler-Arnavutköy, Linea Başakşehir-Kayaşehir, Linea YHT è Linee Marmaray è Yenikapı-Kirazlı-Halkalı Hè integrata in a linea. Brodemu Istanbul cù sistemi ferroviari cum'è ricami. Travagliemu nantu à una basa di serviziu 7/24 per fà u trasportu urbanu in Istanbul più veloce, più economicu, più ecologicu è più còmode. "Videmu u serviziu à u publicu cum'è serviziu à Diu". Ùn pigliamu micca u creditu per i servizii furniti da l'altri è guadagnà u prufittu puliticu per l'operazioni di percepzioni. Ùn ci astinemu micca di i travaglii chì entranu in u nostru scopu di u duvere è ùn trasmettemu micca u pesu à l'altri. "Cuntinuemu u nostru travagliu per a nostra nazione senza attentu à ciò chì l'altri dicenu, senza impegnà in polemiche, senza compromette a nostra pulitica di travagliu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*