DFDS firma l'accordu blu

DFDS hà firmatu l'affare blu
DFDS firma l'accordu blu

L'Accordu Voluntariu per a riduzzione di l'emissioni di inquinanti in l'aria da i navi chì attraccanu è ormeggianu in i porti di Trieste è Monfalcone hè statu firmatu in Trieste.

L'11 di maghju di u 2022, l'Accordu Voluntariu per a riduzione di l'emissioni di inquinanti in l'aria da i navi chì attraccanu è ormeggianu in i Porti di Trieste è Monfalcone hè statu firmatu in Trieste da l'Autorità Portuale di u Mari Adriaticu Orientale, u Presidente di u Portu di Trieste, u Presidente di u Portu di Monfalcone, e Compagnie Marittime è Mari. Agenzie di trasportu.

In cunfurmità cù l'Acordu di Voluntariu, e prucedure da seguità per i metudi di cunfurmità alternativu à l'impegni di cambiamentu di carburante o di riduzione di emissioni durante l'attraccamentu à u Portu di Trieste o u Portu di Monfalcone saranu notificati à quelli interessati in e direttive.

Senza preghjudiziu à i requisiti per a navigazione sicura in mare è per a prutezzione di a vita umana in mare, per ottimisà l'usu di i motori principali è/o ausiliarii per limità l'emissione di gasi di scarico in l'atmosfera, in a zona portu. , durante a crociera, in manuvra di ormeggio/ancora è in l'ancora, in cunfurmità cù e boni pratiche maritime, sarà fatta l'azzione tecnica.

Kemal Bozkurt, Vicepresidente di l'Operazioni di DFDS Mediterranean Business Unit, hà dettu: "Cum'è DFDS Mediterranean Business Unit, simu impegnati à diventà neutrali climaticamente da 2050, riducendu gradualmente a nostra impronta ambientale cù a visione di a sustenibilità. U nostru scopu hè di riduce l'emissioni di carbone (CO2030) di 2% da u 45. Firmandu l'Acordu Blu cù i nostri attori, cuntinuemu à sustene una ecunumia sustenibile è sustene l'usu più efficiente di e risorse naturali ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*